AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #1 Skrevet 10. september 2022 Forventes å ha når man har barn? Har ei i omgangskretsen min, hun har barn og har funnet en ny mann som også har barn. Begge disse to har barna sine 50/50. De har også barnefri samme uke og samme helg. De har altså veldig mye fri sammen til å være kjærester. Likevel klages det på at de ALDRI har alenetid sammen. Ofte takker hun nei til invitasjoner på kveldstid for hun har behov for alenetid med mannen. Nå er jeg sammen med barnets far, men vi har så og si aldri alenetid sammen. I så fall må vi skaffe barnevakt. Eller vente til barna har lagt seg for kvelden. Noe som blir bare senere og senere jo eldre de blir. Det virker som om det er mer behov for alenetid med kjæresten når man ikke er sammen med far/mor til barna? Anonymkode: 72be9...f6d
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #2 Skrevet 10. september 2022 Det er jo individuelt Ikke legg deg opp i hva andre har behov for, vi er forskjellige. You do you, og la andre slite med sitt. Anonymkode: 0de43...946 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #3 Skrevet 10. september 2022 Jeg banner sikkert i kirka, men jeg har vært borti det samme hos noen. Noen få, vel å merke! De fleste er IKKE sånn! Men tanken har streifet meg også med et par bekjente. Tenker at de får leve sitt liv som de vil, også lever jeg mitt. Anonymkode: bc522...8f5
Arkana Skrevet 10. september 2022 #4 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er jo individuelt Ikke legg deg opp i hva andre har behov for, vi er forskjellige. You do you, og la andre slite med sitt. Anonymkode: 0de43...946 Jeg er enig med deg. Hvor mye behov man har for alenetid er svært individuelt. Det blir veldig spesielt å mene noe om hva andre skal synes er nok alenetid. 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #5 Skrevet 10. september 2022 Vel, denne alenetiden hennes med kjæresten går utover vennskapet. Hun har meldt seg ut helt. Deltar aldri på noe lenger, ringes ikke, kan ikke huske sist hun spurte noen av oss andre hvordan det går. De har vært sammen i 3 år nå, bor sammen også, men hun tviholder på denne alenetiden med kjæresten. Og i min verden, når de har hele to uker i mnd sammen, bare de to, så må det gå an å være litt med vennene sine også. Sende en melding i det minste, vise at man er til stede for oss andre og. Sist hun fikk spørsmål om å være med på noe, så takket hun faktisk ja. For mannen hennes skulle også et sted den kvelden. Samme dag avlyste hun. Mannen hennes skulle ikke dra ut likevel, så da ble hun også hjemme. Ts Anonymkode: 72be9...f6d
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #6 Skrevet 10. september 2022 Kjæresten er ny. Det er mange som mister hodet da. Anonymkode: c24bd...eeb
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #7 Skrevet 10. september 2022 Forventer ikke så mye alenetid jeg, barna legger seg jo til normal tid på kvelden, og da er jo vi sammen, samt vi legger oss samtidig stort sett. Ellers er vi jo en familie og ønsker å være sammen. Når det kommer til barnevakt så har vi en jente som kan passe, samt besteforeldre. Ikke så ofte vi er utpå ting, men har vi behov så gjør vi det. Anonymkode: 07879...3ed
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #8 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg banner sikkert i kirka, men jeg har vært borti det samme hos noen. Noen få, vel å merke! De fleste er IKKE sånn! Men tanken har streifet meg også med et par bekjente. Tenker at de får leve sitt liv som de vil, også lever jeg mitt. Anonymkode: bc522...8f5 Ja det er rart med det. Her er det desverre umulig å få alenetid eller date med mannen pga ingen barnepass..Sånn har det vært i mange år! Vi har barna hele tiden. De er også like lenge oppe som oss. Så tid blir det lite av. Så har du en "alenemamma" som har 1uke fri og 1 uke barn. Å det er så tungt å være alenemamma , aldri fri bla bla.. neida.. Hva skal du si til det? Legger ut bilder på Some med hotell,reiser, luksus ditt annenhver helg med kjæresten sin! Anonymkode: e37fc...136
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå