Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok!

jeg er 33 år gammel kvinne, som nå vet ikke hvor jeg står hen. føler det livet jeg hadde ikke eksisterer lenger, byturer, hytteturer, bli sjekket opp av gutt, fester osv, alt er liksom helt vekk. har lenge vært en del av en venninnegjeng som jeg hang sammen med ganske ofte, det har fullstendig tatt slutt. vi skulle leve evig som festglade løvinner som aldri temmes. de alle er opptatt med sitt, fått seg partnere og her sitter jeg fullstendig knust, føler jeg ikke er meg selv lenger.

vet klokken tikker når det gjelder det med barn og familie og vil gjerne ha det, men er singel og finner ikke en partner, har fjernet alle mine krav. til og med prøvd å flørte med en utlending som bor like ved og ble avist selv om jeg er norsk og hadde ikke kastet bort en sekund på han hvis jeg var yngre. kontaktet han jeg slo opp med da jeg var 20 år, men han har dame som er yngre

prøvd online dating, der var det menn som for det meste ville ha ligg og ikke mer.

føler livet er imot meg, det burde jeg ha skjønt. at jeg blir eldre og råtten, menn er hjerteløse!!!

noen som er i samme situasjon eller har noen tips som gjør at jeg føler meg bedre???

Anonymkode: 70d1c...5f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt vanlig å måtte få seg til dels nye venner og hobbier etter fylte 30. Småbarnsforeldre har lite tid og hvis de i det hele tatt omgås venner er det få og sjeldent. 

Ikke prøv å sjekke opp folk du ikke en gang liker, eller gamle flammer, det blir bare dumt. Prøv heller å finne en du har noe til felles med nå.

Du virker bitter over "livet", det må du rett og slett gjøre noe med om du skal klare å være sosial i ny setting. Ingen kan fikse ditt liv, ingen skylder deg noe, alle andre har sine utfordringer som de bryr seg om. 

Konkret tips: begynn med frivillig arbeid om du ikke allerede gjør det. Å bidra overfor andre tar vekk fokus fra deg selv og du gjør noe positivt for verden.

Anonymkode: 95062...137

Skrevet

Med fare for å virke bitter, men når du beskriver menn som hjerteløse: Det er ikke uten en liiiiiten tilfredstillelse å se at de mennene som blir avvist av jentegjengene på byen plutselig blir attraktive når den siste i gjengen fortsatt er singel. 

Men nå som jeg leser innlegget på nytt er jeg 90% sikker på at TS er en mann som er avvist og vil lage et poeng av nettopp dette.

Anonymkode: 4e95f...c0f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...