kineknute Skrevet 10. september 2022 #1 Skrevet 10. september 2022 God morgen/formiddag! i dag er jeg gravid 8+1. De siste to døgnene har jeg hatt minimalt med symptomer… Lite kvalme, mindre ømme bryster, mindre murringer nedentil, føler meg i bedre form… Og dette gjør meg så redd! 🙄 Har man masse symptomer så klager man, har man mindre så blir man bekymret for det… Hva er deres erfaringer? Jeg er redd for MA. 😫 Dette kan bli noen lange uker/måneder hvis jeg ikke klarer å tenke rasjonelt…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #2 Skrevet 10. september 2022 Bestill deg en tidlig ultralyd det er ikke noe godt å være bekymret. Selv har jeg hatt minimalt med symptomer, litt ømme bryster bare og mensmurringer her og der. Er 28 uker. Anonymkode: 4b81a...743
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #3 Skrevet 10. september 2022 Nesten alle mine symptomer ble borte fra uke 8 det er normalt at de synker mellom uke 8 og uke 12 pga lavere progesteron. Hvis du er usikker bør du bestille tul. Anonymkode: 51cf6...543
Kvinne87Rogaland Skrevet 11. september 2022 #4 Skrevet 11. september 2022 Annenhver uke i den perioden googlet jeg tap av symptomer (for jeg fikk panikk). Men symptomeme forsvant bare i noen dager, så kom de tilbake, hver gang. Er i uke 19 nå og fikk se en aktiv krabat på ultralyd for en uke siden. Som jeg har erfart (og som google sa hver gang) så er det helt normalt at symptomene kommer og går ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå