AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #1 Skrevet 10. september 2022 Er det bare meg eller er det andre kvinner som også drømmer å ha sex med en annen kvinne.. er lykkelig gift, har det veldig godt med gubben.. meeeen den tanken!! Uff tanken å være med en dame.. tenner meg skikkelig.. har aldri vært med en dame, bare i drømmene mine🫢 flere her?? Anonymkode: b9e63...cb6
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #2 Skrevet 10. september 2022 Alle tenker på sex med andre. Enten det er kvinner eller menn. Så er det jo de her inne som i moralismen sin skal fortelle oss at de kun tenner på sin livsledsager, men de folka er jo nesten til å le av. Jeg tar de like seriøst som de som mener jesus skal frelse oss og at homofili er en synd. Anonymkode: c4882...fb5 1
Troyamin Skrevet 10. september 2022 #3 Skrevet 10. september 2022 Som bifil hender det at jeg fantaserer om å ha sex med ei dame. Har vært med damer før. Men siden jeg er i et forhold med en mann, blir det kun med den fantasien. Tror uansett at det er normalt å drømme seg bort i blant... 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #4 Skrevet 10. september 2022 Ønsker gjerne å dele tanker med andre som har det sånn som meg.. denne tanken å ha sex med en annen dame tenner meg virkelig mye, har vært drømmen min lenge.. har aldri prøvd det, men jeg tenker at jeg kan virkelig tilfredse en kvinne… flere damer her?? Anonymkode: b9e63...cb6
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #5 Skrevet 10. september 2022 Troyamin skrev (24 minutter siden): Som bifil hender det at jeg fantaserer om å ha sex med ei dame. Har vært med damer før. Men siden jeg er i et forhold med en mann, blir det kun med den fantasien. Tror uansett at det er normalt å drømme seg bort i blant... Hvordan var det å ha sex med en dame? Fortell! Vil så gjerne høre! Anonymkode: b9e63...cb6
Troyamin Skrevet 10. september 2022 #6 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvordan var det å ha sex med en dame? Fortell! Vil så gjerne høre! Anonymkode: b9e63...cb6 Jeg ønsker ikke å gjøre dette til en runde tråd. Oppfordrer deg heller til å søke i skeive forum for å lese andres historier.
Snok1 Skrevet 10. september 2022 #7 Skrevet 10. september 2022 Vi fantaserer begge to om andre menn og kvinner. Er ikke det ganske vanlig? 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #8 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvordan var det å ha sex med en dame? Fortell! Vil så gjerne høre! Anonymkode: b9e63...cb6 Jeg kan fortelle. Å kline med annen dame er bare så deiligere enn menn. Ikke noe skjegg, mykere lepper, alt er bare bedre. Oralsex er også deilig. Ikke misforstå, jeg liker å suge, men å slikke er noe helt annet, det smaker jo noe, vi blir jo våte. Litt likt som meg selv. Å slikke på klitoris er litt som et penishode, bare mindre selvsagt. Men bare å kjenne en annen naken kvinnekropp inntil seg er kanskje det aller beste. Ligge å kose, og ta på hverandre🤩 Anonymkode: 5ac31...469 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #9 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg kan fortelle. Å kline med annen dame er bare så deiligere enn menn. Ikke noe skjegg, mykere lepper, alt er bare bedre. Oralsex er også deilig. Ikke misforstå, jeg liker å suge, men å slikke er noe helt annet, det smaker jo noe, vi blir jo våte. Litt likt som meg selv. Å slikke på klitoris er litt som et penishode, bare mindre selvsagt. Men bare å kjenne en annen naken kvinnekropp inntil seg er kanskje det aller beste. Ligge å kose, og ta på hverandre🤩 Anonymkode: 5ac31...469 Uffa meg.. 😅 det er akurratt det jeg vil utforske 🤩 takk for svar! Anonymkode: b9e63...cb6
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #10 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Uffa meg.. 😅 det er akurratt det jeg vil utforske 🤩 takk for svar! Anonymkode: b9e63...cb6 Spør din mann om du kan da vel, kanskje han går med på det. Han vil nok sikkert se på, men det går vel greit. Spør han da vel😊 Anonymkode: 5ac31...469
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #11 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spør din mann om du kan da vel, kanskje han går med på det. Han vil nok sikkert se på, men det går vel greit. Spør han da vel😊 Anonymkode: 5ac31...469 Å nei du… dette vil jeg ha for meg selv😍 Anonymkode: b9e63...cb6
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #12 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å nei du… dette vil jeg ha for meg selv😍 Anonymkode: b9e63...cb6 Ikke vær utro. Da er du bare dum og slem. Anonymkode: 5ac31...469 1 1
Woah0 Skrevet 10. september 2022 #13 Skrevet 10. september 2022 (endret) Tror en god grunn til hvorfor man ikke skal ha sex med flere enn en. Iallfall i praktisk 1: Kjønnssykdommer 2: Å unngå å føle at noen blir dolket i ryggen, såret og slikt Fantasi er en ting. Men føler det skaper en dårlig vane hvis det blir normalisert. Men lurer på hva du tenker om det? edit: Men om du mener poly ekteskap. Jeg bare lurer hvor realistisk det er fordi igjen hvor lojal kan du være til flere enn en person?. Antar i Norge har de noe som kalles konebytting eller noe. Så hvem vet Endret 10. september 2022 av Woah0
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #14 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke vær utro. Da er du bare dum og slem. Anonymkode: 5ac31...469 Nei nei.. er ikke slem jeg… vil bare være litt egoistisk jeg.. Anonymkode: b9e63...cb6
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #15 Skrevet 10. september 2022 Woah0 skrev (1 minutt siden): Tror en god grunn til hvorfor man ikke skal ha sex med flere enn en. Iallfall i praktisk 1: Kjønnssykdommer 2: Å unngå å føle at noen blir dolket i ryggen, såret og slikt Fantasi er en ting. Men føler det skaper en dårlig vane hvis det blir normalisert. Men lurer på hva du tenker om det? Har aldri vært utro.. er kjempe redd for sykdommer ja det er jeg. Er nok en fantasi jeg har, som jeg ikke klarer å la vær å tenke.. har vært mange år med mannen min, vi har det veldig bra i sengen men tenker alltid hvordan det hadde vært å være med en annen dame.. Anonymkode: b9e63...cb6 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #16 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei nei.. er ikke slem jeg… vil bare være litt egoistisk jeg.. Anonymkode: b9e63...cb6 Er du utro, er du slem... Anonymkode: 5ac31...469 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #17 Skrevet 10. september 2022 16 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke vær utro. Da er du bare dum og slem. Anonymkode: 5ac31...469 Om dama ligger med en annen dame for å teste det ut vil jeg nødig kalle det utroskap 😅 Du skal være en bra usikker og tøflete mann om du ikke bare high-fiver samboeren om hun forteller at hun har lyst å slikke litt puzzy. Anonymkode: c4882...fb5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #18 Skrevet 10. september 2022 Giftet meg som 18åring, veldig tidlig. Når jeg kom i starten av 30åra fantaserte jeg om å ha sex med andre kvinner, de jeg møtte på trening/jobb og andre situasjoner. Utroskap var ikke noe jeg ville gjøre, skilte meg for etpar år siden som 35åring. Vi hadde vokst helt fra hverandre, det er naturlig når man blir sammen i så UNG alder. Sammen som 16åring, så gift som 18åring...Hehe 😅. Etter jeg ble enslig har jeg virkelig forstått mye, aldri gifte seg igjen hvertfall. Nå kan jeg også utforske det jeg vil i livet, det å ha sex med kvinner for sexens skyld...ikke kjæreste. Dette er noe jeg liker av og til, kanskje etpar pr mnd....hatt ei fast som "lærte" meg opp. Anonymkode: f810e...b1f 1
Woah0 Skrevet 10. september 2022 #19 Skrevet 10. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Har aldri vært utro.. er kjempe redd for sykdommer ja det er jeg. Er nok en fantasi jeg har, som jeg ikke klarer å la vær å tenke.. har vært mange år med mannen min, vi har det veldig bra i sengen men tenker alltid hvordan det hadde vært å være med en annen dame.. Anonymkode: b9e63...cb6 Forstår den. Vet ikke hvor bra konebytting er? Men er ideen at man skaper et slags virtuelt fastpartner for en stund men ikke i evigheten. Vet ikke om det går ut på å ha flerpartner sex der. Men høres ut som det funker realistisk best. Fordi føler at man egentlig ikke gir bort sin dame utifra kjærlighet man føler for den personen. Men tenker bare teoretisk sett. Endret 10. september 2022 av Woah0
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #20 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Giftet meg som 18åring, veldig tidlig. Når jeg kom i starten av 30åra fantaserte jeg om å ha sex med andre kvinner, de jeg møtte på trening/jobb og andre situasjoner. Utroskap var ikke noe jeg ville gjøre, skilte meg for etpar år siden som 35åring. Vi hadde vokst helt fra hverandre, det er naturlig når man blir sammen i så UNG alder. Sammen som 16åring, så gift som 18åring...Hehe 😅. Etter jeg ble enslig har jeg virkelig forstått mye, aldri gifte seg igjen hvertfall. Nå kan jeg også utforske det jeg vil i livet, det å ha sex med kvinner for sexens skyld...ikke kjæreste. Dette er noe jeg liker av og til, kanskje etpar pr mnd....hatt ei fast som "lærte" meg opp. Anonymkode: f810e...b1f Skulle ønske jeg også hadde en som kunne lære meg opp 🤭 Anonymkode: b9e63...cb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå