AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #1 Skrevet 10. september 2022 For seks og en halv uke siden opplevde jeg en spontanabort. Midt på natten, enorme mengder blod og koagler. Var i uke 8+5. I går hadde jeg fremdeles positiv test! Har småblødd, spottet litt hver eneste dag. Kan det være rester, eller er det normalt at det tar så lang tid å bli kvitt hcg fra kroppen? Noen som har opplevd noe lignende? Hvordan gikk det til slutt? Har lest at etter ca fire uker skal tester være negative, andre sider står det at hcg kan finnes etter så mye som ni uker….hva er mest vanlig? Er det noe galt siden testene ennå ikke er negative? Anonymkode: ded87...f04
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #2 Skrevet 10. september 2022 Du hadde vel en utskrapning? Anonymkode: da208...8eb
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #3 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du hadde vel en utskrapning? Anonymkode: da208...8eb Nei. Men var på sykehuset og fikk ultralyd, de mente livmor var tømt og at det så normalt ut. Anonymkode: ded87...f04
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #4 Skrevet 10. september 2022 Det kan ta flere uker etter en graviditet, spontanabort eller provosert abort før hCG er borte fra kroppen. Det er derfor mulig å ha positive urintester en god stund etterpå, ca. fire uker, avhengig av konsentrasjonen da graviditeten ble avbrutt. Kopiert herfra: https://emetodebok.no/kapittel/menstruasjon-blodningsforstyrrelser-svangerskap-og-abort/svangerskap-svangerskap-utenfor-livmoren-og-spontanabort/ Anonymkode: da208...8eb
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #5 Skrevet 10. september 2022 (i mitt hode bør hcg være borte raskere etter SA fordi hcg gjerne faller før selve SA'en intreffer - fordi noe er galt) Anonymkode: da208...8eb
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #6 Skrevet 10. september 2022 Jeg tror jeg var hcg fri etter ca 6-7 uker. Husker ikke eksakt. Hvis noen sier 4 og noen sier 9 så er det nok mest vanlig et sted i midten. Tror også det er avhengig hvor langt du har gått gravid. Dvs hvor mye hcg du har i kroppen når sa inntreffer. Anonymkode: bbea0...f82
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #7 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): (i mitt hode bør hcg være borte raskere etter SA fordi hcg gjerne faller før selve SA'en intreffer - fordi noe er galt) Anonymkode: da208...8eb Er sånn jeg har tenkt også, men gjelder visst dessverre ikke for meg. Anonymkode: ded87...f04
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #8 Skrevet 10. september 2022 Har du fått mensen tilbake? Anonymkode: bbea0...f82
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #9 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror jeg var hcg fri etter ca 6-7 uker. Husker ikke eksakt. Hvis noen sier 4 og noen sier 9 så er det nok mest vanlig et sted i midten. Tror også det er avhengig hvor langt du har gått gravid. Dvs hvor mye hcg du har i kroppen når sa inntreffer. Anonymkode: bbea0...f82 Hvor langt på vei var du? Anonymkode: ded87...f04
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #10 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du fått mensen tilbake? Anonymkode: bbea0...f82 Nei Anonymkode: ded87...f04
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #11 Skrevet 10. september 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Hvor langt på vei var du? Anonymkode: ded87...f04 8 uker når jeg fikk sa Anonymkode: bbea0...f82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå