lady90 Skrevet 10. september 2022 #1 Skrevet 10. september 2022 Er det noen som har erfaring med hairlust gummies eller lignende vitaminer? Jeg mister så mye hår og prøver å finne noe som kan hjelpe. Ser at hairlust har fått diverse priser men det er jo fryktelig dyrt med 350.- kr i vitaminer hver måned, da skal det være verdt det. Ser det finnes div andre hårvitaminer, noen som har noen erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #2 Skrevet 10. september 2022 Hair luxious er bra. Anonymkode: da6cf...814 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #3 Skrevet 12. september 2022 Jeg bruker også hair luxious, har merket god bedring bare på en mnd, og nå har jeg gått på de i to mnd. Første mnd tok jeg to om dagen, nå har jeg gått over til å ta bare en. Kjøpte på apoteket når det var 2 for 1 salg, da fikk jeg 2 bokser for 300 kr. Det er det verdt for å slutte å miste så mye hår, i tillegg er huden blitt finere! Anonymkode: 7d611...c39 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #4 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg bruker også hair luxious, har merket god bedring bare på en mnd, og nå har jeg gått på de i to mnd. Første mnd tok jeg to om dagen, nå har jeg gått over til å ta bare en. Kjøpte på apoteket når det var 2 for 1 salg, da fikk jeg 2 bokser for 300 kr. Det er det verdt for å slutte å miste så mye hår, i tillegg er huden blitt finere! Anonymkode: 7d611...c39 Har du merket noen bivirkninger? Og når du tok 2, hvordan gjorde du det? 2 med en gang eller? Anonymkode: da6cf...814
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #5 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Har du merket noen bivirkninger? Og når du tok 2, hvordan gjorde du det? 2 med en gang eller? Anonymkode: da6cf...814 Da tok jeg to med en gang, men det blir dyrt i lengden, og jeg får jo i meg vitaminer igjennom mat også, så fant ut at en var nok 🙂 ingen bivirkninger 🙂 Anonymkode: 7d611...c39 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå