Gå til innhold

Vonde bryster

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er i uke 5 og har så sinnsykt vonde bryster. Jeg har store bryster i utgangspunktet så de er tunge. Hvis jeg må på do om natten så holder jeg brystene mine mens jeg går fordi det er vondt å la de henge fritt. Jeg klarer bare å sove på ryggen fordi de er vonde når jeg ligger på siden også (de kommer borti madrassen, får press fra madrass og de detter ned mot madrassen og det er vondt). 

Jeg skal til legen om halvannen uke så skal spørre legen da. Slik det er nå våkner jeg om nettene fordi de er vonde.

Har noen her noen tips? Og vet noen om jeg må forberede meg på at de er slik hele svangerskapet? Jeg orker desverre ikke sove med bh heller, der er forsøkt.. 

Anonymkode: ba175...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var også slik.. Hadde ganske store og tunge bryster fra før. Gikk heldigvis over etter hvert 🙈 Ga seg veldig rundt uke 15 hos meg...  Da passet ingen av de vanlige BHene mine lenger.

Jeg "løste" sovingen ved å sove med enten litt stramme singletter eller sportsBH typer.. Jeg er nå 38+2, har ikke sovet på magen siden midten av januar 😅😅

Anonymkode: e13ff...380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei

Jeg er i uke 5 og har så sinnsykt vonde bryster. Jeg har store bryster i utgangspunktet så de er tunge. Hvis jeg må på do om natten så holder jeg brystene mine mens jeg går fordi det er vondt å la de henge fritt. Jeg klarer bare å sove på ryggen fordi de er vonde når jeg ligger på siden også (de kommer borti madrassen, får press fra madrass og de detter ned mot madrassen og det er vondt). 

Jeg skal til legen om halvannen uke så skal spørre legen da. Slik det er nå våkner jeg om nettene fordi de er vonde.

Har noen her noen tips? Og vet noen om jeg må forberede meg på at de er slik hele svangerskapet? Jeg orker desverre ikke sove med bh heller, der er forsøkt.. 

Sorry, men fikk veldig lyst til å se🙈

Ikke bra at du har det vondt da. Er de vonde når du har bh på også? 

Anonymkode: 0f571...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Sorry, men fikk veldig lyst til å se🙈

Ikke bra at du har det vondt da. Er de vonde når du har bh på også? 

Anonymkode: 0f571...c79

Med bh så får de heldigvis støtten de trenger og er derfor ikke vonde på samme måte. Selvfølgelig vondt om jeg kommer borti noe med dem eller mannen glemmer seg å tar på dem, men ellers ikke vonde. Den store utfordringen er derfor søvn. Klarer ikke sove med bh på heller.

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg var også slik.. Hadde ganske store og tunge bryster fra før. Gikk heldigvis over etter hvert 🙈 Ga seg veldig rundt uke 15 hos meg...  Da passet ingen av de vanlige BHene mine lenger.

Jeg "løste" sovingen ved å sove med enten litt stramme singletter eller sportsBH typer.. Jeg er nå 38+2, har ikke sovet på magen siden midten av januar 😅😅

Anonymkode: e13ff...380

Takk for tips! Dette skal jeg teste ut! Godt å høre det har gått over for noen. Jeg vet jo det vil komme andre utfordringer rundt søvn og, men var lite forberedt på brystene 🙈

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig i begynnelsen. Pleier gå over innen uke 12. Så blir de ømme igjen etter fødsel når melka kommer. 

Anonymkode: 01713...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...