Gå til innhold

Hvor er det rimeligst å spise ute i Bergen nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn har bursdag og vi tenker ut å spise.

Økonomien er ikke så god, lurer derfor på hvor man får mest for pengene.

Det blir meg og tre ungdommer rundt 20 år.

Anonymkode: d880b...152

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pizzabuffet på Egon eller Peppes kanskje? Da kan de spise så mye de vil og det kommer ny pizza hele tiden, det pleier også å være salat og hvitløksbrød i pizza buffen på Peppes. Dette mtp økonomien din og at unge gutter i slutten av tenårene vil nok synes dette er godt.

Egon: 

PIZZALUNSJ/-BUFFET

Spis så mye pizza og salat du vil fra vår buffé. Buffet varierer mellom ulike pizza, salat og dressing (kan kun bestilles ved bespisning i restauranten).Hele søndag og mandag. Øvrige dager til 18.00. 145,- for voksne. 85,- for barn opp til 10 år.

Peppes koster omtrent det samme. 

Anonymkode: 7487e...084

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Pizzabuffet på Egon eller Peppes kanskje? Da kan de spise så mye de vil og det kommer ny pizza hele tiden, det pleier også å være salat og hvitløksbrød i pizza buffen på Peppes. Dette mtp økonomien din og at unge gutter i slutten av tenårene vil nok synes dette er godt.

Egon: 

PIZZALUNSJ/-BUFFET

Spis så mye pizza og salat du vil fra vår buffé. Buffet varierer mellom ulike pizza, salat og dressing (kan kun bestilles ved bespisning i restauranten).Hele søndag og mandag. Øvrige dager til 18.00. 145,- for voksne. 85,- for barn opp til 10 år.

Peppes koster omtrent det samme. 

Anonymkode: 7487e...084

Takk for tipset👌

Ts

• Liker 1
Skrevet

Hvis dere skal spise i dag så hadde jeg heller kjøpt med take away. Funnet en plass på nordnes eller nygårdsparken. 

Ellers har ofte kinarestauranter lunsjtilbud før kl 16. 

Holy cow har vel ikke så gale priser. 

Anonymkode: 0c8af...7c0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvis dere skal spise i dag så hadde jeg heller kjøpt med take away. Funnet en plass på nordnes eller nygårdsparken. 

Ellers har ofte kinarestauranter lunsjtilbud før kl 16. 

Holy cow har vel ikke så gale priser. 

Anonymkode: 0c8af...7c0

Skal spise i morgen

ts

Skrevet

Skal spise i morgen

ts

Sushi Nam Nam pleier ofte å ha 20% på takeaway på søndagene. Gjevnlig i åsane, tror også Kokstad sin har det, det pleier å stå på Facebooken deres. 

Anonymkode: 58e62...e7b

• Liker 1
Skrevet

Lenge siden jeg har bodd i Bergen nå, men om Guangdong House i Marken fortsatt eksisterer, er det et billig sted å spise god kinesisk midt i sentrum👌 Skikkelig god verdi for pengene! De har pleid å ha lunsjtilbud som egentlig er en helt vanlig middagsstørrelse. 

Anonymkode: 237b0...a64

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Sushi Nam Nam pleier ofte å ha 20% på takeaway på søndagene. Gjevnlig i åsane, tror også Kokstad sin har det, det pleier å stå på Facebooken deres. 

Anonymkode: 58e62...e7b

Min datter jobber på en sushi restaurant, og sushi er det siste hun ønsker å spise når hun spiser ute, så det utgår, med takk for tipset likevel🙂

Ts

• Liker 1
Skrevet

Olivia. ca 170 per person inkludert drikke

Anonymkode: ece56...d5b

Skrevet

Det skal jeg sjekke ut🙂Takk

Ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg ringte Olivia, og de har ikke buffét der man kan spise og drikke så mye man vil til 170 kroner per person!

Ts

Skrevet

Hvorfor skal man absolutt spise ute hvis økonomien er så dårlig… kan da være minst like godt og koselig å lage mat hjemme. 

Anonymkode: 786a0...a20

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvorfor skal man absolutt spise ute hvis økonomien er så dårlig… kan da være minst like godt og koselig å lage mat hjemme. 

Anonymkode: 786a0...a20

Det er det jeg ønsker, men bor midlertidig hos kjæresten nå og hans leilighet er rotete og skitten, eller dvs han tar vare på alt mulig og leiligheten ser litt ut som en bruktbutikk.

Gamle slitte møbler sammen med duppedingser fra 1950 og en skitten men moderne Ikea sofa .

Jeg orker ikke å vaske og rydde andre folks rot og skit.

Dessuten har kjæresten min bare et lite kjøkkenbord og der er ikke plass til fem- seks personer.

Barnet mitt som fyller år har nettopp fått seg kjæreste, og jeg synes det er flaut at han skal ta med seg henne hjem til leiligheten til kjæresten min.

Ts

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ringte Olivia, og de har ikke buffét der man kan spise og drikke så mye man vil til 170 kroner per person!

Ts

Det er det heller ingen som har skrevet.  Men det hadde nok hjulpet litt på svarene her om du skrev prisklasse og hvilken type mat du er på jakt etter.

Anonymkode: 44ab5...5ac

• Liker 2
Skrevet

pastasentralen syntes jeg var god når jeg spiste der for noen år side. De har også pizza. De hadde i alle fall store porsjoner med pasta for en billig penge før i alle fall. 'Ellers så har china palace masse godt. 

Anonymkode: 0b4dc...7ac

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er det heller ingen som har skrevet.  Men det hadde nok hjulpet litt på svarene her om du skrev prisklasse og hvilken type mat du er på jakt etter.

Anonymkode: 44ab5...5ac

Joda, den som svarte meg litt lenger opp i innlegget, skrev at på Olivia koster det 170 kroner inkludert mat og drikke.

Ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

pastasentralen syntes jeg var god når jeg spiste der for noen år side. De har også pizza. De hadde i alle fall store porsjoner med pasta for en billig penge før i alle fall. 'Ellers så har china palace masse godt. 

Anonymkode: 0b4dc...7ac

Jeg har også spist masse på Pastasentralen når jeg var student, og da kunne man få pasta for under 75 kr, men nå koster det fra 199,- 

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Min sønn har bursdag og vi tenker ut å spise.

Økonomien er ikke så god, lurer derfor på hvor man får mest for pengene.

Det blir meg og tre ungdommer rundt 20 år.

Skal du betale maten for deg og tre andre voksne? 

Anonymkode: 3c78e...18d

Skrevet

China Palace har middagsretter før kl 16 eller 17. 

Anonymkode: 55129...6b3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skal du betale maten for deg og tre andre voksne? 

Anonymkode: 3c78e...18d

Ja, men nå blir vi muligens to til så da betaler jeg for 5

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...