Gå til innhold

Dette er den typiske norske damen på Tinder.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Treningsbilder, bunadsbilder, fjellturbilder.

Få meg til å le. 

Anonymkode: 73719...9d7

• Liker 15
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Få meg til å le. 

Er enig..

Anonymkode: 5a948...242

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Få meg til å le. 

Ikke glem hundebilder, og "se, jeg har store pupper" og urealistisk duckface-tryne. Ryker rett til venstre. 

Anonymkode: 2558a...965

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet

Skjønner ikke problemet. Er du ikke fornøyd med utvalget, er det ingen som tvinger deg til å bruke Tinder .

Anonymkode: bf327...98b

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Så se etter damer et annet sted da vel. Jeg ser ikke noe galt i disse bildene.  De legger ut bilder av sitt liv og da er vanlig med trening,  fjellturer og bilder med bunad av de som har det. 

Anonymkode: 253f3...40e

• Liker 4
Skrevet

Ser ærlig talt ikke forskjellen på mange norske damer, de ser jo helt like ut.

Anonymkode: 98598...54a

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ser ærlig talt ikke forskjellen på mange norske damer, de ser jo helt like ut.

Anonymkode: 98598...54a

Det gjør menn også. Folk legger ut det som fungerer rett og slett. Så kan man klage på det, men det er det de fleste vil ha.

Anonymkode: bd949...a0f

• Liker 3
Skrevet

Flesteparten av tinder-jentene er altså attraktive, blide, spreke og sosiale, så derfor må det latterliggjøres? Enkelte vil alltid hate kvinner, uansett hva vi gjør. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Gjest Raffalayla
Skrevet
Undrende123 skrev (Akkurat nå):

Flesteparten av tinder-jentene er altså attraktive, blide, spreke og sosiale, så derfor må det latterliggjøres? Enkelte vil alltid hate kvinner, uansett hva vi gjør. 

Akk.. som jeg savner selvironi..

Skrevet

Hahaha den var morsom! Typisk godt voksen mann på Tinder: Bilder av huset, bilen, båten og hytta. Samt bilder på en fjelltopp, selfie i treningsstudioet og noen skitupper. 🤣 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Undrende123 skrev (36 minutter siden):

Undrende123 skrev (36 minutter siden):

Dette er bare morsomt. Har du ikke humor?

Skrevet
Undrende123 skrev (43 minutter siden):

Jeg er også attraktiv, blid, sprek og sosial, men dette er jo humor. Er nok litt klisjé med hvordan man presenterer seg 😄

Anonymkode: 6b8a2...56f

• Nyttig 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er bare morsomt. Har du ikke humor?

Kanskje ikke så rart damene har krav om "få meg til å le" dersom de er så sure som i denne tråden?

Anonymkode: 8aa93...c4a

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
MissIndependent45 skrev (42 minutter siden):

Hahaha den var morsom! Typisk godt voksen mann på Tinder: Bilder av huset, bilen, båten og hytta. Samt bilder på en fjelltopp, selfie i treningsstudioet og noen skitupper. 🤣 

Ikke glem bilder med en fisk de har fisket, da🙊

Anonymkode: b9f97...bbd

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner ikke problemet. Er du ikke fornøyd med utvalget, er det ingen som tvinger deg til å bruke Tinder .

Anonymkode: bf327...98b

Se humoren da, Bente. Om en kvinne hadde postet en tilsvarende post om menn hadde hun blitt hyllet for sin kreative humor og evne til å ta menn på kornet. Tråden hadde deretter blir overfylt av poster over hvor håpløse menn er. 

Anonymkode: 07ed2...d2b

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Se humoren da, Bente. Om en kvinne hadde postet en tilsvarende post om menn hadde hun blitt hyllet for sin kreative humor og evne til å ta menn på kornet. Tråden hadde deretter blir overfylt av poster over hvor håpløse menn er. 

Anonymkode: 07ed2...d2b

Spot on. 

Anonymkode: 2558a...965

• Liker 3
Skrevet

Temmelig spot on. De interessante kvinnene kommer nok etter de 5000 helt like som er først i køen, så de finner jeg ikke direkte. Jeg får ikke mange likes, men det lille utvalget jeg får er langt mer interessant enn det jeg kan bla meg til uten å bruke all min tid på det.

Anonymkode: 487de...4b1

• Liker 1
Skrevet

Hvilke bilder vil dere menn at vi jenter skal legge ut da? 

Anonymkode: be5b3...dd3

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvilke bilder vil dere menn at vi jenter skal legge ut da? 

Det er jo ikke slik at det er et problem eller noe galt med at alle har like bilder og profil. Det er bare morsomt og påfallende at alle er så utrolig like. Du får jo tusenvis av likes uansett hva du legger ut, så legg ut det du selv vil.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er jo ikke slik at det er et problem eller noe galt med at alle har like bilder og profil. Det er bare morsomt og påfallende at alle er så utrolig like. Du får jo tusenvis av likes uansett hva du legger ut, så legg ut det du selv vil.

Ikke det jeg spurte om. Jeg spurte om hva dere menn liker at vi kvinner poster av bilder?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...