AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #1 Del Skrevet 10. september 2022 Hei, jeg vurderer å kjøpe en Womanizer men er litt usikker på hvilken jeg skal velge. Jeg tenker at Duo ser fantastisk ut men at den kanskje er vanskelig å bruke hvis man vil penetreres av partner samtidig? Noen som har prøvd og vet om jeg heller burde gå for en annen modell? Anonymkode: 5bea1...867 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #2 Del Skrevet 10. september 2022 Har Duo og premium. Duo er en sann glede, men da alene eller med analsex. Sammen med partner er premium perfekt. Den er slank og heller avlang, slik at mannen kommer godt til. Perfekt å ri 😊 Anonymkode: 55613...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 10. september 2022 #3 Del Skrevet 10. september 2022 Synes Duo var meh. Den må passe perfekt liksom til vedkommendes anatomi. Synes w500 var fantastisk, men de nyere er ikke like bra 🤷♀️ Neste gang vurderer jeg den We Wibe melt til hun influencerdama (guttormsen?), den får bra reviews. De billige utgavene fra et annet merke er helt greie - Duo er dessverre bare pynt i skapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #4 Del Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei, jeg vurderer å kjøpe en Womanizer men er litt usikker på hvilken jeg skal velge. Jeg tenker at Duo ser fantastisk ut men at den kanskje er vanskelig å bruke hvis man vil penetreres av partner samtidig? Noen som har prøvd og vet om jeg heller burde gå for en annen modell? Anonymkode: 5bea1...867 Er du i forhold, bør du holde deg unna. Den ødelegger sexlivet. Jeg måtte kaste min, den ble rett å slett for god. Mannen fikk ikke til å gi meg orgasme lenger. Nå etter jeg har kastet den, har han fått meg til komme igjen. Bare et tips. Det er jo derfor womanizer kalles for "forholdsdödaren". Anonymkode: efa69...61a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #5 Del Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er du i forhold, bør du holde deg unna. Den ødelegger sexlivet. Jeg måtte kaste min, den ble rett å slett for god. Mannen fikk ikke til å gi meg orgasme lenger. Nå etter jeg har kastet den, har han fått meg til komme igjen. Bare et tips. Det er jo derfor womanizer kalles for "forholdsdödaren". Anonymkode: efa69...61a Ja, den er kanskje litt for god. Jeg bruker den når mannen er offshore. Anonymkode: 0cd57...bae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #6 Del Skrevet 10. september 2022 Jeg styrer også unna leketøy som skal brukes på klitoris nettopp fordi det svekker følsomheten. Bedre å bruke fingeren, så kan man heller kjøre dildo i vagina og/eller analen. Anonymkode: a9412...96b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #7 Del Skrevet 11. september 2022 DundreMilfin skrev (17 timer siden): Synes Duo var meh. Den må passe perfekt liksom til vedkommendes anatomi. Synes w500 var fantastisk, men de nyere er ikke like bra 🤷♀️ Neste gang vurderer jeg den We Wibe melt til hun influencerdama (guttormsen?), den får bra reviews. De billige utgavene fra et annet merke er helt greie - Duo er dessverre bare pynt i skapet. We Wibe er veldig bra😄 Anonymkode: db82e...c54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 11. september 2022 #8 Del Skrevet 11. september 2022 Har en billig fra passionfruite. Aldri hatt orgasme med partner, er tydelvis en hard nøtt og knekke for mannfolk. Kommer fort alene, med leketøy som jeg begynte med for 3 år siden da jeg var singel og flytta for meg selv uten og ha samboer. Elsker min womanizer. Til min fordel, la jeg merke til. Etter bruk og sånn med leketøy, har jeg blitt mye bedre og får mer utav og spenne underlivet og løfte bekken etter som det er godt. Lærte dette på egenhånd 😉 så min forrige partner, med egentlig liten penis ifht mine tidligere partnere, men flinkest og bruke penisen sin og finne ut hvor dere nede hos meg er godt. Har kjent at sex var mye diggere enn da jeg var yngre, mer fokus på meg enn andre har gjort. Før var sex lek, typ sexe offentlig, der og der, sette rekord på en dag, spontan sex, dusjen, kose sex før vi sovna, rask sex før jobb etc. Mens nå siste mann, mer erotisk. Merker at sex endrer seg med alder, selvom jeg ikke er 40 liksom. Men stor forskjell på 20 og grenseland til 30. Og at jeg ønsker mer nytelse, intimitet og kontakt enn og peise på overalt 😂 men jeg kunne ha fått orgasme med han, og tross for lyd og kroppspråk, og jobbing der nede så enten flyttet han "plass" eller tok pause for og ikke komme, sånn hver gang vi faktisk fikk til at det var ekstra ordinært godt at det kunne blitt en liten orgasme utav det 😩🤦 Så for meg har leketøy bare gjort ting bedre. Mer trygg på seksualitet, kjenner underlivet mitt bedre, og vet hva som skal til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå