AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #41 Del Skrevet 11. september 2022 Morsom idé Men forsvinner ikke poenget litt når du tar egg og avokado på grøten? Da blir det mer: spise havregrøt som tilbehør til hvert måltid (i stedet for ris, pasta eller potet). I så fall er mulighetene uendelige: grøt med Grandiosa, grøt med pølse, grøt med fiskekaker. Kanskje du heller burde prøve havreris? Anonymkode: ac755...adf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 11. september 2022 #42 Del Skrevet 11. september 2022 Jeg hadde gått for Steel cut havregryn hvis jeg var deg, de lettkokte havregrynene er jo basically allerede fordøyd ettersom du koker gryna før du spiser dem. Steel cut eller hele gryn metter lenger. Anbefaler å legge i bløt over natten, men kan godt spises litt harde også hvis du ikke koker hele koketiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #43 Del Skrevet 12. september 2022 Ååå, jeg skal begynne på dette som diett i morgen! Artig at det var en tråd om det, selv om du ikke skal ned i vekt. Er det noen her som vil bli med på en diett med dette for å gå ned i vekt? Anonymkode: 53cf5...000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå