Leo Skrevet 30. november 2005 #21 Skrevet 30. november 2005 Hvor får man taki en ladyshaver? pris? ← Jeg kjøpte denne for ikke så lenge siden. Den har mindre skjærehode og derfor er lettere å komme til med enn de vanlige. Veldig fornøyd!
Toadii Skrevet 1. desember 2005 Forfatter #22 Skrevet 1. desember 2005 Går vel ann å bruke den under armene å da?
Stinemora Skrevet 1. desember 2005 #23 Skrevet 1. desember 2005 Kjøp barberskum på apoteket.. Hukser ikkje merket no.... Kan sjekke det opp seinare... Veldig bra merke.. Blir ikkje rød etter barbering..
Leo Skrevet 1. desember 2005 #24 Skrevet 1. desember 2005 Går vel ann å bruke den under armene å da? ← Ja visst! Du kan bruke den akkurat som en vanlig ladyshaver, men selve skjærehodet er smalere med tanke på å komme til i alle mulige "krinkelkroker"
Ramy Skrevet 2. desember 2005 #25 Skrevet 2. desember 2005 Som Tone sa: barber ofte. Jeg har barbert meg lenge der nede, og merker ingenting så lenge jeg gjør det regelmessig. Tar det tid mellom hver gang, så kan det begynne å klø eller bli litt rødt. Så det beste tipset er nok å barbere seg regelmessig. Bruk mye skum, og vent gjerne et minutt fra du har tatt på skummet til du barberer. Da blir det bedre. Barber med hårene og ikke mot. Og gjør det i dusjen. Ta en dusj først, og så barberer du deg, etterpå så skyller du godt. kke bruk for varmt vann,med litt kaldere vann blir huden litt strammere, og dda blir det enklere å barbere. Og det går an å bruke lotion etterpå.....
Majka Skrevet 3. desember 2005 #26 Skrevet 3. desember 2005 Jeg fikk et råd om å smøre inn det barberte området med jojoba-olje en gang. Benyttet med av dette noen ganger om det virkelig klødde, og det hjalp. Nå for tiden klør jeg aldri etter barbering, men vet ikke hvorfor det har endret seg til det bedre
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2005 #27 Skrevet 12. desember 2005 Hvis du bruker vibrtorrns etter barbering, så dreper den alle bakterier som gir nupper/kløe. prøv det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå