AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #1 Skrevet 10. september 2022 Tittelen sier jo alt igrunn.. Vi hadde en krangel sist helg da han avlyste planer vi hadde nok engang. Jeg ventet på at han skulle ta kontakt med meg og at vi skulle fikse opp i krangelen. Han ringte meg for et par kvelder siden. Han sa at vi ikke var en god match og at han ønsket meg alt godt videre. Han sa han ikke var helt klar for å kutte alle bånd helt enda. Jeg sa at han kunne komme innom så vi fikk snakket skikkelig sammen som voksne og ikke ta slikt over telefonen. Han var enig. En venninne av meg fant han på tinder. Jeg ba henne prøve å matche med han og se om han er aktiv. Dette er en venninne han ikke har møtt enda, så tror ikke han vet hvem hun er. De matchet og han sendte henne melding. Vi har vært kjærester i 8 mnd. Han ville ikke gjøre det offentlig på sosiale medier. Ikke villet lagt ut noe offentlig av oss. Men jeg var sammen med han og datteren ofte. Han møtte min familie og jeg hans. Han sa ofte han elsket meg. Hva faen feiler det med mannfolk? Gjør ikke denne feilen igjen. Anonymkode: ed8d3...71f 9
exictence Skrevet 10. september 2022 #2 Skrevet 10. september 2022 At du vil snakke med ham. Det beste for både deg og ham er vel t dere ikke har mer kontakt i det hele tatt? 4 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #3 Skrevet 10. september 2022 exictence skrev (15 minutter siden): At du vil snakke med ham. Det beste for både deg og ham er vel t dere ikke har mer kontakt i det hele tatt? Jeg ville snakke med han face to face. For å avslutte ting som voksne. Så er han rett på tinder etter han sa han ville være alene og fokusere på ungen sin ? Gir liksom ikke mening ts Anonymkode: ed8d3...71f 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #4 Skrevet 10. september 2022 Uff, ja - hva faen feiler det disse mannfolka? Som mannfolk har jeg vært borti flere kvinner, kvinner som har unormalt store forventninger om at hele mitt liv skal dreie seg om de, deres behov, deres følelser, deres - deres - deres. Så snart man ønsker et liv selv så blir det trøbbel. Det er ikke måte på hvor vanskelig det er for mange kvinner å ikke være den som skal ha all oppmerksomhet. Og nåde hvis man uttrykker at det er to personer som det skal tas hensyn til i et forhold, ikke bare den ene. Gjør ikke den feilen igjen Det er det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha lest hovedinnlegget til ts. Hun er en av de kvinnene jeg glatt hadde sluppet fri, mye tidligere enn 8 måneder ut i relasjonen, men enkelte ganger tar det så lang tid som 8 måneder å bli kjent med den siden av personen. Anonymkode: 83f45...17d 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #5 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg ville snakke med han face to face. For å avslutte ting som voksne. Så er han rett på tinder etter han sa han ville være alene og fokusere på ungen sin ? Gir liksom ikke mening ts Anonymkode: ed8d3...71f Se der ja, da bekreftet du det jeg skrev ovenfor. Du vil - du krever - du har rett til.. Å snakke med han ansikt til ansikt (voksne bruker norske ord og uttrykk).. Tenker han er lei hele deg, ferdig med deg, orker ikke mer av deg.. Du har ingen rett til å kreve å avslutte ansikt til ansikt. Anonymkode: 83f45...17d 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #6 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Så er han rett på tinder etter han sa han ville være alene og fokusere på ungen sin ? Nei. Han ringte deg for å si at dere ikke var en god match. Han slo opp fordi det var akkurat deg han ikke ville ha. Det er ingenting galt eller slemt med det, forøvrig. Men da kan du ikke si at det var for å fokusere på ungen. Det må ha vært noe han sa etterhvert, muligens fordi du fortsatte å spørre? Anonymkode: aece4...1ba 7
tussi680 Skrevet 10. september 2022 #7 Skrevet 10. september 2022 Den har jeg vært borti og, som ung. Gikk og sørget i over et år etterpå. 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #8 Skrevet 10. september 2022 44 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ville snakke med han face to face. For å avslutte ting som voksne. Han har avsluttet. 44 minutter siden, AnonymBruker said: Så er han rett på tinder etter han sa han ville være alene og fokusere på ungen sin ? Gir liksom ikke mening Hvit løgn. En forklaring du ikke kan angripe og begynne å krangle om. Han vil videre. Anonymkode: cd51d...5e0 6
exictence Skrevet 10. september 2022 #9 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg ville snakke med han face to face. For å avslutte ting som voksne. Ja, det er fint av deg å tenke normalt sett. Men når du har så negativt syn på xkjæresten din, og han bare ringte, så ville jeg lagt vekk "ansvaret" og bare hørt på hans avslutning på tlf og kanskje sagt lykke til videre. AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Så er han rett på tinder etter han sa han ville være alene og fokusere på ungen sin ? Gir liksom ikke mening ts Anonymkode: ed8d3...71f Da vil jo du ikke ha mer med han å gjøre, vil du? Gå videre, og ta ikke kontakt mer. 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #10 Skrevet 10. september 2022 Helt ærlig så ser jeg ikke noe galt i å avslutte det på tlf når dere var kjærester i kun 8 mnd. Folk er så opphengt i at det må skje ansikt til ansikt. Hvorfor? Han vil jo uansett videre. La han gå. Anonymkode: a776e...fa2 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #11 Skrevet 10. september 2022 Å avslutte et forhold over telefonen er utrolig feigt. Han kan være en voksen mann å møte meg. Grunnen til krangelen er at han har avlyst møter flere helger på rad. Han er unnvikende og feig. Hadde han vært en voksen mann så hadde han kommet til meg å sagt til meg tidligere at han ikke ønsker å være med meg enn å dra det ut i det uendelige 🤷♀️ ts Anonymkode: ed8d3...71f 2 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #12 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Å avslutte et forhold over telefonen er utrolig feigt. Han kan være en voksen mann å møte meg. Grunnen til krangelen er at han har avlyst møter flere helger på rad. Han er unnvikende og feig. Hadde han vært en voksen mann så hadde han kommet til meg å sagt til meg tidligere at han ikke ønsker å være med meg enn å dra det ut i det uendelige 🤷♀️ ts Anonymkode: ed8d3...71f Det er DU som drar dette ut. Anonymkode: aece4...1ba 5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #13 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Å avslutte et forhold over telefonen er utrolig feigt. Han kan være en voksen mann å møte meg. Grunnen til krangelen er at han har avlyst møter flere helger på rad. Han er unnvikende og feig. Hadde han vært en voksen mann så hadde han kommet til meg å sagt til meg tidligere at han ikke ønsker å være med meg enn å dra det ut i det uendelige 🤷♀️ ts Anonymkode: ed8d3...71f Ok, da er han vel ikke voksen, da. Gå videre. Anonymkode: ffd0c...93a 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #14 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Uff, ja - hva faen feiler det disse mannfolka? Som mannfolk har jeg vært borti flere kvinner, kvinner som har unormalt store forventninger om at hele mitt liv skal dreie seg om de, deres behov, deres følelser, deres - deres - deres. Så snart man ønsker et liv selv så blir det trøbbel. Det er ikke måte på hvor vanskelig det er for mange kvinner å ikke være den som skal ha all oppmerksomhet. Og nåde hvis man uttrykker at det er to personer som det skal tas hensyn til i et forhold, ikke bare den ene. Gjør ikke den feilen igjen Det er det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha lest hovedinnlegget til ts. Hun er en av de kvinnene jeg glatt hadde sluppet fri, mye tidligere enn 8 måneder ut i relasjonen, men enkelte ganger tar det så lang tid som 8 måneder å bli kjent med den siden av personen. Anonymkode: 83f45...17d Du har lett å dømme folk etter et innlegg merker jeg 😊 Jeg har ikke behov for å forsvare meg her. Jeg synes folk kan være såpass voksne å gi beskjed tidligere og ha en skikkelig prat sammen. Enn å være konfliktsky og gjøre det over telefonen. Er slik fjortiser gjør 🤷♀️🤷♀️ ts Anonymkode: ed8d3...71f 2 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #15 Skrevet 10. september 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Gjør ikke denne feilen igjen. Anonymkode: ed8d3...71f Hvilken feil er det du ikke gjør igjen? Tror ikke det er så mye du har gjort feil her. Forhold kan ta slutt og vi kan bli såret, sånn er det bare. Anonymkode: 80935...67b 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #16 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du har lett å dømme folk etter et innlegg merker jeg 😊 Jeg tenkte at det var da voldsomt som vedkommende projiserte. Men når jeg leser dine innlegg så ser jeg han har rett. Du er jo helt immun mot at noen ikke liker deg, og bare fortsetter å kreve og kreve. Jeg spår at dersom du ikke endrer deg, så kommer du aldri til å finne en kjæreste som holder ut med deg. Anonymkode: aece4...1ba 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #17 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du har lett å dømme folk etter et innlegg merker jeg 😊 Jeg har ikke behov for å forsvare meg her. Jeg synes folk kan være såpass voksne å gi beskjed tidligere og ha en skikkelig prat sammen. Enn å være konfliktsky og gjøre det over telefonen. Er slik fjortiser gjør 🤷♀️🤷♀️ ts Anonymkode: ed8d3...71f Det er ikke en universell sannhet at man må ha en "skikkelig prat" når man vet at man ikke vil være i et forhold lenger når man ikke har barn, felles eiendom etc. Det bør holde å gi beskjed. Anonymkode: ffd0c...93a 1
Blåttvann Skrevet 10. september 2022 #18 Skrevet 10. september 2022 (endret) Han har all rett til å ikke ville være sammen med deg mer. At han slo opp på telefon er feigt, men ikke noe du får gjort noe med. Jeg hadde brukt det som en kraft, til å tenke at en fyr som behandler andre sånn ikke er verdt å sørge over. Ellers trenger man ingen god grunn til å ikke ville være sammen med et annet menneske. Om det så er fordi du har hatt på deg en Mikkemus-genser som 3-åring på barnehagebildene dine eller whatever, så er det helt ok. Endret 10. september 2022 av Blåttvann 2
Virrevirrevapp Skrevet 10. september 2022 #19 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du har lett å dømme folk etter et innlegg merker jeg 😊 Jeg har ikke behov for å forsvare meg her. Jeg synes folk kan være såpass voksne å gi beskjed tidligere og ha en skikkelig prat sammen. Enn å være konfliktsky og gjøre det over telefonen. Er slik fjortiser gjør 🤷♀️🤷♀️ ts Anonymkode: ed8d3...71f Din kjæreste/eks er nok konfliktsky, men det blir neppe mindre av det live! Han har allerede tatt hvite løgner på telefon, om du møter ham kommer han til å prate deg etter munnen enda mer. Let it go. 3
exictence Skrevet 10. september 2022 #20 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Å avslutte et forhold over telefonen er utrolig feigt. Han kan være en voksen mann å møte meg. Grunnen til krangelen er at han har avlyst møter flere helger på rad. Han er unnvikende og feig. Hadde han vært en voksen mann så hadde han kommet til meg å sagt til meg tidligere at han ikke ønsker å være med meg enn å dra det ut i det uendelige 🤷♀️ ts Anonymkode: ed8d3...71f Helt riktig av deg å tenke det. Men som du sier, han er ikke en voksen mann, og han vil avslutte det. Hans problem. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå