AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #1 Skrevet 10. september 2022 Jeg har vært sammen med en fyr i ca 2 år. Har vært litt ustabilt men likevel har vi en greie. Kort historie lang. Har en historikk hvor han i forholdet stadig søker på andre jenter på insta. Lagde en liste over jenter han syns var interessante (litt creepy i en alder av 30 ish) det som har skjedd nå nylig. vi skulle tilbringe litt tid sammen onsdag og torsdag før han drar på guttetur fredag morgen. helgen som var før denne: fredagen valgte han å spille ute til kl 04. ringte meg 04 på natten for å komme men jeg sov. lørdag var vi sammen men han snakket så vidt med meg på kvelden. søndag: hvor vi skulle ha litt tid på kvelden så velger han å spille i 6 timer på nett. han sa du kan sitte å se på om du vil. uken som var: mandag og tirsdag ingen spesiell tid sammen. Max 30 min kanskje. onsdag: vi avtalte å spise en hyggelig middag hjemme. Vi skulle møtes rundt 18 for å handle. 18 avtalen glemmer han. Greit nok. Han handler uten meg. Vi lager mat. Spiser. Kl blir 20. han drar opp pc og jobber resten av kvelden og kan så vidt snakke. Greit nok men han kunne ha vært litt hyggelig. torsdag: han sier han er stresset fordi det er så mye for han. Men velger likevel å gå tur (frivillig) med kollegaer fra 17-20. når han kommer hjem så er jeg litt lei meg (pga flere grunner med vår historikk). Han kommer inn. Setter deg på PC-en. Snakker ikke med meg selvom han ser jeg er opprørt. så legger han seg. fredag morgen: han står opp. Jobber en time. Og sier «hadet» og drar. Ikke noe mer. deretter oppdager jeg at han har søkt igjen på jenter på insta. (Skulle låne nett på iPad- så det der) så spør jeg han hvem og hvorfor. Da svarer han (også brukt før) at det var kameraten som søkte. Jeg sa hvorfor kunne han ikke søke på sin egen insta? Så svarer han videre «det var ikke meg» så spør jeg videre «hvem er jenta og hvorfor søkte kameraten din på din konto da (spør fordi jeg vet jo han lyver). Så svarer han «Jeg er bare med kompisene». Jeg sa ja men det er ikke det jeg spør om. så sender jeg en sms om at jeg syns det er dårlig av han å oppføre seg sånn mot meg osv. han lovte å sende natta melding. Nå er kl 05. Ikke hørt noe. Hva ville dere gjort? Tenkt? Anonymkode: cf332...a8b
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #2 Skrevet 10. september 2022 Jeg ville klappet igjen den pcen, satt meg ned med han sånn at jeg har hans fulle oppmerksomhet og forklart at jeg synes disse tingene er ugreit. Ikke legg det fram som om han har gjort feil osv men få frem at "når du gjør sånn og sånn så sårer det meg/blir jeg usikker/" Jeg ville fått frem at jeg ikke føler meg så mye verdt eller respektert når avtaler glemmes og jeg ikke får beskjed om hvor du er, hva du driver med eller når du kommer. Hvis han ikke vil prate, avfeier eller blir sur så hadde jeg nok konkludert med at vi er for forskjellige og gjort det slutt. Anonymkode: 06f51...533 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #3 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg ville klappet igjen den pcen, satt meg ned med han sånn at jeg har hans fulle oppmerksomhet og forklart at jeg synes disse tingene er ugreit. Ikke legg det fram som om han har gjort feil osv men få frem at "når du gjør sånn og sånn så sårer det meg/blir jeg usikker/" Jeg ville fått frem at jeg ikke føler meg så mye verdt eller respektert når avtaler glemmes og jeg ikke får beskjed om hvor du er, hva du driver med eller når du kommer. Hvis han ikke vil prate, avfeier eller blir sur så hadde jeg nok konkludert med at vi er for forskjellige og gjort det slutt. Anonymkode: 06f51...533 Han vet veldig jeg var lei meg for hans oppførsel. han sa «hva vil du jeg skal si så sier jeg det» jeg sa du må jo si det du selv har på hjertet. Det kan ikke komme fra meg. Anonymkode: cf332...a8b
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #4 Skrevet 10. september 2022 Er det du som klager på at han spiller poker med venner? Hvor mange tråder skal du lage om han? Du tar ikke til deg noen av rådene du får uansett. Nå lager du enda en ny tråd og spør det samme om igjen. Anonymkode: 63b65...e79 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #5 Skrevet 10. september 2022 Men forteller du han faktisk hva du føler og hvordan det påvirker deg? Eller håper du han skal se det av seg selv, og når han ikke gjør det så blir du sur? Du skriver "lørdag var vi sammen men han snakket så vidt med meg den kvelden". Hva var grunnen til at han ikke snakket med deg? Jeg føler du mangler litt informasjon i innlegget ditt. Anonymkode: 293f9...a6d
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #6 Skrevet 10. september 2022 Høres ikke ut som han er så interessert i deg. Dropp han. Høres ut som bortkastet tid. Anonymkode: cdfd9...fa3 9 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #7 Skrevet 10. september 2022 Dettr høres ut som du ikke er vant til mye kjærlighet og omtanke i relasjonene dine. Jeg synes du skal lese innlegget ditt høyt, dette er et tips jeg leste en gang, at når du leser noe høyt så tar hjernen det opp som en annen type info enn når en bare leser det inni seg. Jeg lurer på hvordan dette høres ut for deg når du sier drt høyt. Anonymkode: c7656...2c3 6 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #8 Skrevet 10. september 2022 Å jeg hadde ikke gitt noen amen sjanse enn at jeg hadde pakket meg ut, uten å prate med han om det, mens han var på guttetur. Hadde en jeg også som gjorde hva han ville. Plutselig satt ex i stua hver dag når jeg kom hjem fra jobb. De har barn sammen. Så da kom hun og skulle Plutselig ha hjelp til alt mulig. Så da sa jeg på fredag, får hun ikke komme hjelp kam hun få over helgen. Hun satt i sofaen på fredag. Jeg sa jeg skulle hjelpe en kompis. Så var bare innom.om skiftet, sa hade, dro og fant en innflytting klar leilighet. Sto opp dagen etter pg pakket. Gadd ikke ta initiativ til noe snakk. Siden han hadde blitt fly for bsnna om jeg hadde hatt ex i sofa hver dag. Så trengte ikke noe forklaring der syntes jeg. Ville han prate fikk han komme selv. Det tok to mnd før han klarte å spørre hva skjedde. Nei da er man ikke noe mer enn tilgengrlig fitte, når man ikke gidder å kommunisere og kun gjør det ham vil. Da fortjener han ikke annet enn at du bare blir borte. En liten lærepenge til uoppmerksomheten hans Anonymkode: d1af8...47b 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #9 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Men forteller du han faktisk hva du føler og hvordan det påvirker deg? Eller håper du han skal se det av seg selv, og når han ikke gjør det så blir du sur? Du skriver "lørdag var vi sammen men han snakket så vidt med meg den kvelden". Hva var grunnen til at han ikke snakket med deg? Jeg føler du mangler litt informasjon i innlegget ditt. Anonymkode: 293f9...a6d Han driter jo i hva hun føler, bare han har noe å stikke staken i Anonymkode: d1af8...47b 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #10 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Men forteller du han faktisk hva du føler og hvordan det påvirker deg? Eller håper du han skal se det av seg selv, og når han ikke gjør det så blir du sur? Du skriver "lørdag var vi sammen men han snakket så vidt med meg den kvelden". Hva var grunnen til at han ikke snakket med deg? Jeg føler du mangler litt informasjon i innlegget ditt. Anonymkode: 293f9...a6d Jebb, her er ei som forventer å typen kan lese tankene hennes. Anonymkode: 84de1...5ef
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #11 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men forteller du han faktisk hva du føler og hvordan det påvirker deg? Eller håper du han skal se det av seg selv, og når han ikke gjør det så blir du sur? Du skriver "lørdag var vi sammen men han snakket så vidt med meg den kvelden". Hva var grunnen til at han ikke snakket med deg? Jeg føler du mangler litt informasjon i innlegget ditt. Anonymkode: 293f9...a6d Jeg forteller direkte hva jeg føler. Og hvordan det påvirket. Jeg pratet på lørdag men han svarte ikke tilbake i samtalen. Var stille. Kunne ta 10 min før han reagerte. Så jeg måtte si hallo hører du osv. Anonymkode: cf332...a8b
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #12 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jebb, her er ei som forventer å typen kan lese tankene hennes. Anonymkode: 84de1...5ef Nei jeg har fortalt tydelig med ord hva jeg føler, hvordan jeg har det. Jeg har definitivt uttrykt meg Anonymkode: cf332...a8b 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #13 Skrevet 10. september 2022 Hvorfor i alle dager skal du snakke med han om noe? Dette er en død hest. Det eneste riktige er å gå. Hva slags oppvekst har dere damer som mener at denne mannen fortjener å snakke sammen? Anonymkode: c3ea4...d55 10 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #14 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor i alle dager skal du snakke med han om noe? Dette er en død hest. Det eneste riktige er å gå. Hva slags oppvekst har dere damer som mener at denne mannen fortjener å snakke sammen? Anonymkode: c3ea4...d55 Kanskje en uvanlig oppvekst. Vet ikke. Var nettopp hos psykolog for å finne ut av det og hvorfor jeg godtar denne type oppførsel fra han. jeg sier til han at han ødelegger meg, smerter innvendig og ting han gjør sårer meg veldig. Osv. så sier han at han er glad i meg. Drar meg inn i det og jeg er tilbake. Også sårer han meg. Også så m fortsetter det. jeg klarer ikke slippe men vet jeg bør men hver gang jeg prøver å slippe gir han meg dårlig samvittighet og later som han er så snill. Anonymkode: cf332...a8b 2
Gjest Hottentått Skrevet 10. september 2022 #15 Skrevet 10. september 2022 Jeg kan ikke fatte og begripe at folk ikke klarer å gå fra sånne guttunger. "Hva ville dere gjort?" "Er dette normal oppførsel?" "Forlanger jeg for mye?" Hva f selv tror du liksom? Selvfølgelig er ikke dette greit for voksne mennesker. Selvfølgelig er ikke dette noe du skal trenge å forholde deg til i en alder av 30. Jeg blir matt. Kan ikke vi damer bare innse verdien vår og gå før folk rekker å fucke opp hodet vårt? Jises🙈
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #16 Skrevet 10. september 2022 Men spørsmålet mitt var om dere syns han oppfører seg uvanlig dagene før han reiser? Ville en person som var oppriktig glad i meg gjort det? Men hva om han er glad i meg selvom han sårer meg? Anonymkode: cf332...a8b
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #17 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje en uvanlig oppvekst. Vet ikke. Var nettopp hos psykolog for å finne ut av det og hvorfor jeg godtar denne type oppførsel fra han. jeg sier til han at han ødelegger meg, smerter innvendig og ting han gjør sårer meg veldig. Osv. så sier han at han er glad i meg. Drar meg inn i det og jeg er tilbake. Også sårer han meg. Også så m fortsetter det. jeg klarer ikke slippe men vet jeg bør men hver gang jeg prøver å slippe gir han meg dårlig samvittighet og later som han er så snill. Anonymkode: cf332...a8b Fortsett hos psykologen. Det å si til han hva du føler og hvor lei deg du blir, er typisk for alle damer i alle dårlige forhold jeg har lest om her inne. Det er som å be om å bli behandlet dårlig. Det riktige her er å gå. Anonymkode: c3ea4...d55 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #18 Skrevet 10. september 2022 Hottentått skrev (Akkurat nå): Jeg kan ikke fatte og begripe at folk ikke klarer å gå fra sånne guttunger. "Hva ville dere gjort?" "Er dette normal oppførsel?" "Forlanger jeg for mye?" Hva f selv tror du liksom? Selvfølgelig er ikke dette greit for voksne mennesker. Selvfølgelig er ikke dette noe du skal trenge å forholde deg til i en alder av 30. Jeg blir matt. Kan ikke vi damer bare innse verdien vår og gå før folk rekker å fucke opp hodet vårt? Jises🙈 Kan jo være det ofte er lettere å si det enn når man er midt oppi situasjonen pluss dere vet jo ikke bakgrunnen min Anonymkode: cf332...a8b
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #19 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fortsett hos psykologen. Det å si til han hva du føler og hvor lei deg du blir, er typisk for alle damer i alle dårlige forhold jeg har lest om her inne. Det er som å be om å bli behandlet dårlig. Det riktige her er å gå. Anonymkode: c3ea4...d55 Ja var ny time. Jeg tok opp dette forholdet som ett tema og prater mer neste gang Anonymkode: cf332...a8b
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #20 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja var ny time. Jeg tok opp dette forholdet som ett tema og prater mer neste gang Anonymkode: cf332...a8b har* Anonymkode: cf332...a8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå