Toadii Skrevet 27. november 2005 #1 Skrevet 27. november 2005 Hva skal jeg gjøre..??? Kjæresten min tåler ikke at jeg har guttevenner. Jeg kan ikke snakke med en gutt uten att han blir sjalu. Jeg har bestandi vært mye sammen med gutter fordi jeg har vokst opp i et gutte miljø. Jeg har mange gode gutte venner men han tåler det ikke. Han tror at alle liker meg. Dette irriterer meg! Jeg har forklart han mangen ganger at vi er venner og at ingenting skal ødelegge forholdet, men han er i tvil. det er tre gutter i år nå som har tatt kontakt med meg å sakt at de liker meg mer som venn. Når de sier det kutter jeg dem ut fordi jeg vet at det ødelegger forholdet til meg og kjæresten, men de sender meg mld å det gjør han enda mer irritert. Vurderer nesten å skifte nummer. Jeg sitter mye på MSN messenger og der har jeg en del gutter jeg måtte rydde opp i kontaktlisten min jeg slik at jeg nå har bare 3 gutter utenom familien som jeg kan snakke med slik at han føler seg tryggerer.. Jeg blir deppa når han blir sur over gutter... det tar på i hele kroppen min.. Jeg elsker ham og vil ikke miste ham... Hva skal jeg gjøre? Det er da ikke min feil at gutter begynner å like meg
Kittykat Skrevet 27. november 2005 #2 Skrevet 27. november 2005 Selv om han er sjalu, så har han ikke rett til å bestemme eller få deg til å føle deg tvunget til at du skal kutte ut venner selv om de er gutter. Han må godta at du har venner selv om de er gutter. Aldri i livet om jeg hadde kuttet ut venner eller kuttet ned på msn listen min. Du må snakke med han og forklare han det at han har ingenting å være redd for og at du må få lov til å ha guttevenner og snakke med vennene dine uten at han skal føle seg truet. Ellers så kan det jo hende at du bare blir mer og mer irritert over sjalusien hans til slutt hvis dere ikke snakker om det, for man må få lov til å ha venner selv om de, i ditt tilfelle, er gutter.
malicious Skrevet 27. november 2005 #3 Skrevet 27. november 2005 Det første som slår meg er at han ikke stoler på deg?
Gjest Jalileh Skrevet 27. november 2005 #4 Skrevet 27. november 2005 (endret) Jeg forstår han litt jeg. Må være slitsomt for han å ha alle disse "beilerne" dine hengendes i bakhodet. Greit nok...de er venner, for deg ja. Men du sier jo selv at 3 av dem har likt deg. Er det så rart han blir litt sjalu? Endret 27. november 2005 av Seniorita_
Gjest Bøllefrøet Skrevet 27. november 2005 #5 Skrevet 27. november 2005 Jeg skjønner at det er vanskelig for deg, og han kan ikke akkurat tvinge deg til å kutte ut vennene dine.. Jeg forsvarer han ikke nå, men hvordan ville du reagert dersom tre jentevenninner hadde fortalt han at de var interessert i han i løpet av et år? Det trenger ikke bety at han ikke stoler på deg når du sier at de bare er venner for deg, men kanskje han ikke stoler på at de ser på deg som kun en venn og at det gjør han sjalu? Hadde jeg visst at ei venninne av kjæresten min hadde vært interessert i han selv om han ikke var interessert tilbake så hadde jeg nok blitt litt skeptisk til henne og lurt på hva hun kunne finne på..
Hu i Svingen Skrevet 27. november 2005 #6 Skrevet 27. november 2005 Når du kutter ut vennene dine på kjærestens oppfordring gir du ham jo egentlig rett?
Gjest Milah Skrevet 27. november 2005 #7 Skrevet 27. november 2005 Hadde jeg visst at ei venninne av kjæresten min hadde vært interessert i han selv om han ikke var interessert tilbake så hadde jeg nok blitt litt skeptisk til henne og lurt på hva hun kunne finne på.. ← Det er vel ganske irrelevant hva hun kunne finne på.. Hun greier ikke gjøre noe med han, hvis han ikke vil det selv.. Har selv kuttet kontakten med mine guttevenner, på grunn av sjalusi! Det gjør jeg aldri igjen!
valentino Skrevet 27. november 2005 #8 Skrevet 27. november 2005 Hva skal jeg gjøre..??? Kjæresten min tåler ikke at jeg har guttevenner. Jeg kan ikke snakke med en gutt uten att han blir sjalu. Jeg har bestandi vært mye sammen med gutter fordi jeg har vokst opp i et gutte miljø. Jeg har mange gode gutte venner men han tåler det ikke. Han tror at alle liker meg. Dette irriterer meg! Jeg har forklart han mangen ganger at vi er venner og at ingenting skal ødelegge forholdet, men han er i tvil. det er tre gutter i år nå som har tatt kontakt med meg å sakt at de liker meg mer som venn. Når de sier det kutter jeg dem ut fordi jeg vet at det ødelegger forholdet til meg og kjæresten, men de sender meg mld å det gjør han enda mer irritert. Vurderer nesten å skifte nummer. Jeg sitter mye på MSN messenger og der har jeg en del gutter jeg måtte rydde opp i kontaktlisten min jeg slik at jeg nå har bare 3 gutter utenom familien som jeg kan snakke med slik at han føler seg tryggerer.. Jeg blir deppa når han blir sur over gutter... det tar på i hele kroppen min.. Jeg elsker ham og vil ikke miste ham... Hva skal jeg gjøre? Det er da ikke min feil at gutter begynner å like meg ← Problemet ligger ikke hos deg, men hos han. Årsaken til sjalusi i dette tilfellet er usikkerhet fra hans side. Du må nesten bare berolige han. Vær også forståelsesfull. Du skriver om disse guttevennene: "Men vi er venner". I virkeligheten er det nok slik at du ser på dem som venner, men de vil noe mer.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 27. november 2005 #9 Skrevet 27. november 2005 Det er vel ganske irrelevant hva hun kunne finne på.. Hun greier ikke gjøre noe med han, hvis han ikke vil det selv.. Har selv kuttet kontakten med mine guttevenner, på grunn av sjalusi! Det gjør jeg aldri igjen! ← Jeg hadde ikke sagt til han at han ikke fikk lyst til å snakke med henne.. Hadde aldri tvunget kjæresten min til å kutte ut vennene sine, men jeg hadde nok syns det hadde vært litt ubehagelig å tenke på at han hadde ei venninne som var interessert i han.. Rettferdiggjør ikke hans oppførsel, han har et problem når han er så sjalu.. Jeg har også opplevd å måtte kutte ut guttevenner pga en sjalu kjæreste, og nei, det var ikke spesielt gøy.. Sannsynligheten for at trådstarter blir lei av oppførselen hans hvis han fortsetter å nekte henne kontakt med gutter er ganske stor.. Jeg ble hvertfall lei av oppførselen til min eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå