Gå til innhold

Dele sexfantasier med samboer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om det? 
Vi begge deler fantasiene våre med hverandre, forteller hvem vi tenker på og kunne tenkt oss å ha sex med om vi var single osv, mens vi har sex. Begge to tenner veldig på det, men kan det være dumt å fortelle hverandre absolutt alt i lengden? 
Forteller du din partner om slike ting? 
Vi har vært sammen i åtte år, men først nå siste året vi har blitt så åpne med hverandre 

Anonymkode: 0d06f...e5a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Wrightandrong
Skrevet

Åpenhet og lav terskel for deling av tanker, er som regel positivt, så det synes jeg dere bør fortsette med. Grunnen til at ting ofte går i ball, er jo fordi det er mangel på god dialog. 

Skrevet

Spørs hva. Sikkert ikke populært å fortelle om gangbang BBC og megacocks og sånn 

Anonymkode: 6615e...06d

• Liker 1
Skrevet

Ikke si at du tenner på stor penis, om han ikke har det, til han 🤭

Kommunikasjon, åpenhet og nysgjerrighet. Ja, ja og ja 🫶🏻

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva tenker dere om det? 
Vi begge deler fantasiene våre med hverandre, forteller hvem vi tenker på og kunne tenkt oss å ha sex med om vi var single osv, mens vi har sex. Begge to tenner veldig på det, men kan det være dumt å fortelle hverandre absolutt alt i lengden? 
Vi har vært sammen i åtte år, men først nå siste året vi har blitt så åpne med hverandre 

Tror det trengs en viss modningstid i vanlige forhold, før de får grunnleggende seksuell fortståelse.. For par som er åpen og ærlig på alt og har seksuell forståelse, blir vel heller ikke såret eller forbannet for det som legges frem..

At dere begge tenner på like fantasier er jo en stor fordel, da har dere myket opp samtalene for neste skritt.. Jeg mener at hemmeligheter ikke skal holdes, for da er man ikke åpen og ærlig. Og hele meningen med dette er jo å skape tillit til hverandre.. Det eneste du skal holde hemmelig er bursdagsgavene og pakkene under juletreet🤭

Skrevet

Spørs hva. Sikkert ikke populært å fortelle om gangbang BBC og megacocks og sånn 

Maestro skrev (6 timer siden):

Men da er man vel heller ikke åpen og ærlig? 🤔

Hadde dama mi hatt en fantasi og ønske om en black bull, tror jeg sannelig det er blitt en tur til London.. For bonusen av å få sine ønsker oppfylt, gjør et kraftig hopp opp i kjærligheten. Og hva gjør man ikke for sin kjære? Hadde dama mi ikke tatt den samtalen, har hun vel aldri fått opplevd sine seksuelle fantasier. Så jeg takker for ærlighet, åpenhet, alle bidrag og diskuterer gjerne flere ønsker🤭

• Hjerte 1
Skrevet

Vi deler veldig mye, også spesifikke fantasier om omgangsvenner. 
Det har aldri skapt sjalusi eller vonde følelser mellom oss.

Skrevet

Jeg var ikke så erfaren da jeg møtte min nåværende kone. Så de fleste fantasier av i dag har utviklet seg underveis i forholdet. Det tok ti år før noe gikk i noen sin rumpe.

Man har fantastisk god tid.

Hvis jeg av en eller annen grunn jeg ikke helt vil tenke på skulle starte på nytt med en ny partner tror jeg at dersom partner gav uttrykk for å ville dele noe, men kviet seg, så ville jeg bedt henne om å nevne en håndfull fantasier (5-6 stk) og jeg skal svare dønn ærlig på alle sammen men hun trenger ikke å fortelle meg hvem av de som er hennes

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ikke?

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Snok1 said:

Hvorfor ikke?

Tror nok mange vil bli kremt.

Skrevet
Mr.SukkerFri skrev (15 minutter siden):

Tror nok mange vil bli kremt.

Skremt? Hvordan?

Skrevet
7 minutter siden, Snok1 said:

Skremt? Hvordan?

Tja, Er det enklere å ta sånne samtaler med de som er i 20 åra eller de som er i 30 åra, sånn i snitt?

Jeg tror mange  av de som er i 20 åra vil nok ikke like sånne samtaler... Mulig jeg tar feil. 

Skrevet
Mr.SukkerFri skrev (Akkurat nå):

Tja, Er det enklere å ta sånne samtaler med de som er i 20 åra eller de som er i 30 åra, sånn i snitt?

Jeg tror mange  av de som er i 20 åra vil nok ikke like sånne samtaler... Mulig jeg tar feil. 

Ok, forstår.

Jeg er i femti-årene og synes definitivt det er lettere å snakke om fantasier og seksualitet i dag enn da jeg var yngre.

Jeg har tenkt at det er mer åpenhet om seksualitet i dag og at alle er mer åpne om det, men kanskje alderen min rett og slett gjør det enklere.

Interessant tanke!

• Liker 2
Skrevet
Maestro skrev (8 timer siden):

Skjønner godt at kvinner er ekstremt nøye på hvordan man kan si ting, for ikke å såre. 

Det er en viss forskjell på "hadde det vært digg og prøvde en ordentlig sværing" vs. "tenner på pikker som er større enn din"

• Nyttig 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor ikke? Man må jo ha lov å tenne på andre ting enn partner. Blir jo like idiot som å forvente at mannlig partner ikke skal kunne fantasere om ufattelig sexye jenter. 

Anonymkode: e84b7...d28

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tvert i mot tenker jeg. Fordi hovedpoenget med å fortelle om fantasier er å gjøre den andre kåt. Dersom du forteller om gruppesex, gangbang og store kuker osv er det bare en intim hemmelighet som er tøff og sexy. Dersom hun er så fortrolig at hun forteller det aller drøyeste er det fordi hun ikke frykter at du skal misforstå og ta deg nær av det. Da er det en mer en tillitserklæring. Jeg synes par bør oppfordre og stimulere hverandres fantasi. Å gjennomføre noe av det er en helt annen diskusjon, og neppe særlig aktuelt for de fleste. Fantasier er en enkel og ufarlig måte å tilføre forholdet mer spenning og gøy. Men å nevne personer dere kjenner er ikke alltid like smart. Det bør unngås.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hadde jeg hatt noe særlig av seksuelle fantasier, så hadde jeg absolutt kommunisert dette til partneren min ja.

Anonymkode: 536b6...dc6

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vi forteller alt uansett. Artig at du sier, typen min tenner faktisk blant annet på akkurat dette😂 han fantaserer om at jeg er med på gangbang med velutstyrte menn. 
Vi er i starten av 30 åra

ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Vi forteller alt uansett. Artig at du sier, typen min tenner faktisk blant annet på akkurat dette😂 han fantaserer om at jeg er med på gangbang med velutstyrte menn. 
Vi er i starten av 30 åra

ts

Vi fantaserer om svære kuker begge to!

• Liker 1
Skrevet

Seksualitet er komplisert, og nært knyttet til sterke emosjoner og grunnleggende menneskelige temaer som selvfølelse, bekreftelse og tilknytning. Jeg tror generelt at en åpen dialog om sex og seksuelle fantasier er bra, men man må være klar over at dette tildels er mellommenneskelig finmekanikk. Kommer man feil ut, kan man fort såre den andre på et veldig fundamentalt nivå.

Anonymkode: 8e589...d85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...