AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #1 Skrevet 10. september 2022 Jeg er 37 år og skal gifte meg i vinter! Har noen erfaringer med å være gravid i brudekjole og alt som hører til?? Er redd jeg er for gammel til å bli mor igjen også. Redd barnet ikke blir friskt? Så mange bekymringer...Vil være 38 når barnet fødes. Anonymkode: 6279c...396
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #2 Skrevet 10. september 2022 Du er da ikke gammel! 🙈 folk får jo barn langt opp i 40 årene Anonymkode: 3b1ce...771 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #3 Skrevet 10. september 2022 Fått begge mine barn i 40-årene. Helt friske og fine barn 😊 Anonymkode: efa20...d0b
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #4 Skrevet 10. september 2022 Har knapt ei venninne som ikke har fått barn i den alderen 😅 Har hatt de som har giftet seg gravide, og angret bittert. Tidlig i svangerskapet på grunn av trøtthet og kvalme. Sent i svangerskapet på grunn av dårlig nattesøvn og vondter. Men også de som har hatt en veldig fin dag. Anonymkode: 3466d...344
Amatariel Skrevet 10. september 2022 #5 Skrevet 10. september 2022 Jeg giftet meg også som gravid. Kjøpte brudekjole og alt før jeg ble gravid også. Men den kunne heldigvis tilpasses litt (la inn knyting i stedet for glidelås bl.a). Vet ikke hvor langt på vei du er under bryllupet, men jeg var rett før uke 30. Gikk rundt på mye kjærlighet og lykke, og kjente egentlig ikke at jeg var sliten før jeg la meg på kvelden, så vil si det var en suksess. Danset kanskje ikke like mye som jeg ville gjort som ikke-gravid, men var også koselig å sitte rundt på de forskjellige bordene og snakke med folk. Fikk mange gode alkoholfrie drinker Barnet mitt i dag syns det er skikkelig stas å vite at hun er inni magen på brudebildet vårt ♥️ Og når det gjelder alderen din så er virkelig ikke 38 år gammelt! Det er bare å glede seg, lykke til med alt som kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå