AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #1 Skrevet 9. september 2022 I denne tråden om menn som får ut fingern først når damen trekker seg vekk. En annen svarte at det har med menns konkurranseinnstinkt å gjøre. Jeg er ikke ts i den tråden men nettopp kastet meg ut på datingmarkedet. Når jeg dater vil det være dumt å fortelle at jeg ikke gidder å bruke tinder mer og ikke snakker med andre (som er sant akuratt nå) eller er det smart å la han lure litt for å få konkurranseinstinkt? Jeg vil ikke at han skal miste interessen fordi han antar at han er sisteprioritet heller så fins det en balanse som gjør mannen enda mer gira Anonymkode: f54b3...623
Teoretisk sett Skrevet 10. september 2022 #2 Skrevet 10. september 2022 Det gir ingen mening. vær deg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #3 Skrevet 10. september 2022 Jeg tror sunne folk liker å vite at du liker dem og at du er seriøs. Dersom de trenger å konkurrere så dreier det seg nok mer om dem enn deg 😊 Men jeg tror det er bra å vise at du ikke er desperat. At han tilfører livet ditt noe og at du vil ha han, men ikke trenger han. Sett klare grenser for deg selv også. Du firer ikke for å gjøre noen fornøyd dersom det går utover deg selv. Med andre ord, han kan godt få strekke seg litt og det bør han, men ikke fordi han er usikker på deg eller fordi han vil konkurrere om "byttet". Anonymkode: a84f7...575
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #4 Skrevet 10. september 2022 Ja, hvor enkelt var det ikke, hvis det fantes en fast respons på alle situasjoner innen dating? Anonymkode: 0f37d...6f4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #5 Skrevet 10. september 2022 Har ikke trua på mind games som dette .. de som trigges av sånt er ikke noe for meg. Men ikke gå all in fra start er nok lurt. Gi like mye som du får sånn ca. Er de interessert vil en merke det. kvinne Anonymkode: 951e1...350 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå