Gå til innhold

Møtt en kjekk mann på hobbygruppe men faren min er der også😬

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faren min og jeg meldte oss på et kurs for noe vi liker. I utgangspunktet ikke et sosialt kurs og ingen deltakere sier annet enn hei til hverandre. Jeg får mange blikk fra en annen i gruppa og vil gjerne bli kjent med han, som måtte blitt i felles garderobe med alle i og ikke inne i kurslokalet men tør jo ikke det når pappa er med og får med seg alt! Han er en streng type som alltid har vært negativ bare jeg har hatt guttevenner men jeg er 30+ nå! Det er bare to ganger igjen av kurset nå.. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Snike nummeret mitt på en lapp er litt rart når man bare har utvekslet hei syns jeg? Har ikke tvil om at han mannen er interessert men pga situasjonen og type kurs er det veldig vanskelig å komme i prat og pappa henger på meg som en klegg siden vi tar følge til og fra! Noen som har noen gode råd?

Anonymkode: adffe...136

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle andre i garderoben ville fått det med seg også om jeg ba han på kaffe eller ga han nr mitt 😬 Kunne vært bedre i trappeoppgangen men siden pappa og jeg tar følge så må gå der med pappa 😬 Trodde aldri jeg skulle få interesse for en mann der og det er veldig sjeldent jeg får det! Han virker sjenert han mannen også men det er et meditasjonskurs så det er unaturlig at noen snakker særlig sammen..

Skrevet

Få navnet hans, og finn han i SoMe?

Anonymkode: ca87e...116

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Få navnet hans, og finn han i SoMe?

Anonymkode: ca87e...116

Vet ikke hvordan jeg skal få tak i navnet hans 😕 ... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vet ikke hvordan jeg skal få tak i navnet hans 😕 ... 

"Hei! Jeg fikk aldri med meg hva du heter/hvem du er?".🤭🤷🏼 Eller casually "hva synes du om kurset?" Og ta det der ifra. 

• Liker 1
Skrevet

Det du gjør er. Snakk med pappa, fortell at du har sett en du er nyskjerrig på å be om råd for hvordan du skal gå fram. Ved å gjøre dette forbereder du pappa for det som kommer. Jeg tror ikke din far har noe glede av at du ikke har en spesiell i livet ditt, Hvis han har problemer med dette er tiden kommet for at han må jobbe med seg selv.  Så må du jo og la personen få vite at du er nyskjerrig på han da. 

• Liker 1
Skrevet
Teoretisk sett skrev (10 minutter siden):

Det du gjør er. Snakk med pappa, fortell at du har sett en du er nyskjerrig på å be om råd for hvordan du skal gå fram. Ved å gjøre dette forbereder du pappa for det som kommer. Jeg tror ikke din far har noe glede av at du ikke har en spesiell i livet ditt, Hvis han har problemer med dette er tiden kommet for at han må jobbe med seg selv.  Så må du jo og la personen få vite at du er nyskjerrig på han da. 

Må man serr trygge foreldrene sine på at man har et godt øye til noen, som potensielt ikke blir noe av? 

• Liker 3
Skrevet

Dette er jo rene filmplottet. Hvordan har oppvekst og voksenliv vært, for at du havnet i denne situasjonen, ts?

Anonymkode: cf64a...160

• Liker 5
Skrevet

Og hva slags hobby-aktivitet er dette, DET lurer jeg på.

Anonymkode: ff4c5...b80

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Og hva slags hobby-aktivitet er dette, DET lurer jeg på.

Anonymkode: ff4c5...b80

Det har hun jo skrevet

Anonymkode: 26952...33f

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Kommer han i bil? Se hvem som er hans bil og legg igjen en lapp i vindusviskeren. 

Anonymkode: 21020...6cc

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Kommer han i bil? Se hvem som er hans bil og legg igjen en lapp i vindusviskeren. 

Anonymkode: 21020...6cc

Ja, dette kan være søtt. Ellers kan hun søke opp bilnummeret for å finne navnet, og da kanskje finne nummeret hanS.. men litt mer stalker-ish 😂

Jeg støter forslaget om å prøve å komme i nærheten av han så naturlig måte som mulig, på vei inn eller ut av kurset og si "Hva synes du om kurset da? 😊" det er helt uskyldig og superherlig! Han tør garantert ikke initiere noe siden du er der med din far. Garantert du som må få ut fingeren her, ellers vil du angre FOR ALLTID. 

Anonymkode: 996bc...6a4

• Liker 2
Skrevet

Hopp på han og si: du er miiin, MIIIN. 

Akkurat som Hold Brillan, når han sier at elgen er hans. ‘Den er miiiin’. 

Han kommer til å bli veldig sjarmert. 🥰 

Kanskje det blir bryllup om et par år??? 😍

Anonymkode: 55026...aa0

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Faren min og jeg meldte oss på et kurs for noe vi liker. I utgangspunktet ikke et sosialt kurs og ingen deltakere sier annet enn hei til hverandre. Jeg får mange blikk fra en annen i gruppa og vil gjerne bli kjent med han, som måtte blitt i felles garderobe med alle i og ikke inne i kurslokalet men tør jo ikke det når pappa er med og får med seg alt! Han er en streng type som alltid har vært negativ bare jeg har hatt guttevenner men jeg er 30+ nå! Det er bare to ganger igjen av kurset nå.. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Snike nummeret mitt på en lapp er litt rart når man bare har utvekslet hei syns jeg? Har ikke tvil om at han mannen er interessert men pga situasjonen og type kurs er det veldig vanskelig å komme i prat og pappa henger på meg som en klegg siden vi tar følge til og fra! Noen som har noen gode råd?

Du setter deg bort til han pg innleder en samtale. Avbryter faren din? Si «behøver du hjelp til noe, pappa? Dersom ikke så er vi opptatt her.» Du kan gjerne si det med et stemmeleie som antyder at han er mer enn litt dement. Lån den stemmen hver gang han tror han kan si noe om hvem du gjør og med hvem du gjør det.

Antyder han at du gjør noe upassende? Svar noe upassende. Som feks han: «du snakker med menn!» du: «jeg er voksen dame, pappa, jeg gjør helt andre ting enn å snakke med menn. Og damer..» svar ville ting. Så slutter han spørre. Og le av han. Godt, lenge og hjertelig. Hver gang han oppfører seg utenfor normen.

Anonymkode: 8ef0a...295

Skrevet
Maestro skrev (18 timer siden):

Må man serr trygge foreldrene sine på at man har et godt øye til noen, som potensielt ikke blir noe av? 

Nei. Men man kan, og det kan bli gøy, og man kan kreve sin plass, så kan man få en kopp kakao og litt trøst hvis det går dritt.

Skrevet
Teoretisk sett skrev (1 time siden):

Nei. Men man kan, og det kan bli gøy, og man kan kreve sin plass, så kan man få en kopp kakao og litt trøst hvis det går dritt.

Går det veldig dritt, topp med marshmallows. Sånn i tilfelle 😂

Skrevet
Maestro skrev (21 timer siden):

"Hei! Jeg fikk aldri med meg hva du heter/hvem du er?".🤭🤷🏼 Eller casually "hva synes du om kurset?" Og ta det der ifra. 

Hadde det bare vært så lett! Men siden alle er samlet i garderoben samtidig må jeg da spørre alle om det samme og hva de heter haha...Pluss at pappa er jo der samtidig også. Som sagt det er veldig minimalt med anledning til å snakke sammen og ingen i hele gruppa sier noe annet enn hei før man henger fra seg tøy og går inn. 

Skrevet
Teoretisk sett skrev (21 timer siden):

Pappa vil pine meg etterpå om han oppfatter at jeg har øye til noen. Har hatt streng oppvekst hvor til og med guttevenner var fyfy og ble møtt med mobbing hjemmefra.. Desuten så blir det så ubehagelig for da blir pappa mer oppmerksom på det neste kursdag igjen og da vil jeg føle han følger med og ikke tørre å gi mannen noe blikk eller smil 😕

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde det bare vært så lett! Men siden alle er samlet i garderoben samtidig må jeg da spørre alle om det samme og hva de heter haha...Pluss at pappa er jo der samtidig også. Som sagt det er veldig minimalt med anledning til å snakke sammen og ingen i hele gruppa sier noe annet enn hei før man henger fra seg tøy og går inn. 

Kan du ikke trekke inn noe mer enn et hei? Small talk i garderoben uten at det blir åpenlyst for din far? Spør sånn at alle kan svare, og engasjere deg litt mer i denne typen sine svar? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...