AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #1 Skrevet 9. september 2022 Jeg har nylig hatt en sjokkerende samtale med min venninne. Hun er dessverre utro mot sin mann, har funnet seg en annen mann som hun omtaler som kjæresten sin. Han er også gift og de har begge barn på hver kant. Men disse to skal bli sammen, når begge to bare får ryddet opp på hver sin kant. Men så forteller hun meg følgende: at denne kjæresten hennes, som fortsatt bor med kona, forteller henne at han ligger med kona og at de koser seg på kveldene med god mat og greier. Og så bare ler hun av det og sier "såpass må jeg godta mens jeg venter". What? Jeg er helt satt ut. Må vel ikke godta slikt vel? Han er utro mot sin kone, men på en måte også mot elskerinnen? Hun er også overbevist om at det blir dem to og hun bare venter og venter nå. Begge har fortalt det til sine samboere at de har vært utro, men mens min venninne har flyttet ut, så bor kjæresten fortsatt med kona. Jeg er så redd hun visker seg selv helt ut. Skal hun virkelig godta at han har sex med sin kone, mens hun venter på at de skal rydde opp og han skal gå fra kona? usj, jeg syns dette er så kjipt å forholde meg til men hun er min venninne og jeg vil være der for henne uansett. Anonymkode: 8fb29...69f
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #2 Skrevet 9. september 2022 Hun bagatelliserer at hun er redd for å ikke bli valgt. Men det er ikke noe du kan gjøre med dette. Anonymkode: 6e33e...c26 15
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #3 Skrevet 9. september 2022 Nei, jeg er i samme situasjon som henne bare ikke gift og utro selv, men de bor sammen i påvente av leilighetsovertakelse for henne. Hadde jeg hørt at det hadde skjedd så hadde jeg avslutta tvert faktisk. Anonymkode: 6365a...fef 5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #4 Skrevet 9. september 2022 Fyren er jo en løgner. Sannsynligvis lyver han til dem begge Anonymkode: c5268...c61 21
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #5 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, jeg er i samme situasjon som henne bare ikke gift og utro selv, men de bor sammen i påvente av leilighetsovertakelse for henne. Hadde jeg hørt at det hadde skjedd så hadde jeg avslutta tvert faktisk. Anonymkode: 6365a...fef Det skjer, å ja, det skjer. De knuller så klart fortsatt. Anonymkode: ce430...b71 10
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #6 Skrevet 9. september 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Det skjer, å ja, det skjer. De knuller så klart fortsatt. Anonymkode: ce430...b71 Ikke for alle. Jeg har ei venninne som fortsatt bor sammen med eksen pga organisering av bolig/barn osv. De har IKKE sex Anonymkode: c5268...c61 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #7 Skrevet 9. september 2022 Har han gjort det slutt med konen? Eller har han ikke bestemt seg enda? Anonymkode: 29b2a...ddf 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #8 Skrevet 9. september 2022 Hun har driti på draget og karma har bitt henne i ræva. Denne karen kommer aldri til å forlate kona. Din venninne er en ***** som får som fortjent. Anonymkode: 64316...457 16 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #9 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har han gjort det slutt med konen? Eller har han ikke bestemt seg enda? Anonymkode: 29b2a...ddf Hun sier han har brutt med kona men at de ordner med hus og oppgjør og barn. Men hvis kona er så skuffet over hans utroskap og de skal skilles, hvorfor ligger de sammen da? Anonymkode: 8fb29...69f 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #10 Skrevet 9. september 2022 Han har sikkert ikke sagt det ennå til sin kone...at han er utro.. . ellers ville kona kanskje ikke fortsatt ligget m han... Anonymkode: 721a6...bb1 8
Alice123 Skrevet 9. september 2022 #11 Skrevet 9. september 2022 (endret) Han kommer aldri til å forlate kona. SELVFØLGELIG er ikke de midt i et brudd når de fortatt har jevnlig sex og koser seg med mat og hygge på kvelden. Edit: vil legge til at i slike situasjoner er ofte mannen utro mot både kona og elskerinnen. Mot kona åpenbart, han har en elskerinne. Men kanskje mer inteessant mot elskerinnen. Sistnevnte fordi han overfor henne selger seg selv som i praksis en singel mann. Han er ferdig med kvinnen han er gift med, de skal skilles, det er bare det at XXX-hendelse må gjøres først (konfirmasjon av barn, sykdom som må overvinnes/gjennomføres, økkonomisk situasjon må endres, oppussing så de kan selge felles hus etc. etc.). Så overfor elskerinnen (eller kjæresten, som hun har inntrykk av at hun er), så er han singel og fri, men A, B og C må bare skje først, av hans hjertes godhet mot (i praksis) eks-kona. Men i virkeligheten lyver han like mye til elskerinnen som til kona om troskap. Jeg har aldri vært noens elskerinne så dette er ikke egenerfart, ei heller har min mann hatt noen elskerinne(r) såvidt jeg vet. Men jeg har mye rotete bekjennskaper, så jeg har hørt om disse erfaringene fra alle sider av bordet. Endret 9. september 2022 av Alice123 10 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #12 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hun sier han har brutt med kona men at de ordner med hus og oppgjør og barn. Men hvis kona er så skuffet over hans utroskap og de skal skilles, hvorfor ligger de sammen da? Anonymkode: 8fb29...69f Det virker veldig merkelig. Du er 100% sikker på at de skal gå fra hverandre? Det er ikke bare noe han sier? Anonymkode: 29b2a...ddf 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #13 Skrevet 9. september 2022 Gått på samme smell selv .. Jeg gikk fra min mann og 3 barn. Kun fordi «vi vokste fra hverandre» Og jeg var lovet gull og grønne skoger av en jeg hadde holdt på med lenge .. Han spente også ut kona, som forøvrig VAR en god veninnde av meg. Endte opp med at hun flytta hjem igjen til han etter 1 mnd. Da klarte han ikke å stoppe henne i det, fordi samvittigheten tok han .. Jeg derimot hadde solgt felles hus og hjem, og kjøpt meg leilighet. Så jeg krøp ikke tilbake til min mann .. Joda, jeg vet det er riv ruskende gal historie.. men, har aldri stolt på noen etterpå. Ikke på meg selv heller da Anonymkode: 7994b...891 3 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #14 Skrevet 10. september 2022 Jeg blir stadig overrasket over hvor mange som har et sidesprang etter at jeg begynte å lese litt på KG. Man blir jo nesten litt paranoid selv😂..for di er jo så flinke til å skjule mye av dette ser jeg Anonymkode: 098d2...dbd
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #15 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg blir stadig overrasket over hvor mange som har et sidesprang etter at jeg begynte å lese litt på KG. Man blir jo nesten litt paranoid selv😂..for di er jo så flinke til å skjule mye av dette ser jeg Anonymkode: 098d2...dbd Og så blir du hypokonder av å lese på helseforumet etc? De som har noe å skrive om, tiltrekkes jo selvsagt slike forum. Anonymkode: 7ea50...a17 6
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #16 Skrevet 10. september 2022 Han har garantert ikke sagt noe som helst til kona. Da hadde de jo ikke kost seg med sex og god mat…herregud så naive noen er. Anonymkode: e3578...66a 8
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #17 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): ? usj, jeg syns dette er så kjipt å forholde meg til men hun er min venninne og jeg vil være der for henne uansett. Anonymkode: 8fb29...69f Det er ikke ditt forhold og ikke noe du skal forholde deg til. Slutt å bland deg. Anonymkode: 46608...f3a 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #18 Skrevet 10. september 2022 Å være elskerinne, er jo på en måte å ha et åpent forhold - hun og mannen har iallfall det, det er bare kona som ikke vet at hun er i et åpent forhold. Eller, nå vet hun det også? Kanskje litt rart om han har brutt med henne og fremdeles har sex.. Ikke nødvendigvis fra kvinnens side, hun prøver vel kanskje å være verdens beste kone nå, få han til å angre, kanskje til å ombestemme seg. Eller bare ha et fint brudd, jeg har pult ved alle mine break ups 😅 Men han burde jo egentlig flyttet ut samme dag han sa det var over i min mening, rart å fremdeles bo sammen. Så kan det jo være praktiske ting som må ordnes da. Jeg vet ikke.. men jeg tror ikke elskerinner flest bryr seg så mye om han har sex med kona altså, som sagt har man jo valgt en mann som allerede er sammen med en annen. Om det ikke akkurat er sister wives eller åpent forhold så er det nå på en måte det rent seksuelt sett, og kanskje vanskelig for andre å skjønne. Anonymkode: e905f...6d4 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #19 Skrevet 10. september 2022 Klassiker! Håper en gang at single begynner å gå for andre single i stedet for gifte folk! Det hadde spart på mye vonde følelser på alle hold og kanter. Anonymkode: efcbf...e6e 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #20 Skrevet 10. september 2022 Just now, AnonymBruker said: Klassiker! Håper en gang at single begynner å gå for andre single i stedet for gifte folk! Det hadde spart på mye vonde følelser på alle hold og kanter. Anonymkode: efcbf...e6e Og at gifte skiller seg før de begynner å lete etter ny partner! Stakkars barn! Anonymkode: efcbf...e6e 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå