AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #1 Skrevet 9. september 2022 Ja, som overskriften sier - når du får match, f.eks på Tinder eller FB-dating, hvem tar da initiativ til å sende melding først? Venter du på at den andre skal gjøre det eller er du rask på det der? Og hender det at ingen får ut fingeren og dermed blir det ikke noe mere? Jeg er så usikker, har nettopp blitt matchet med en jeg har sett inne på en annen datingside (ikke tinder) og lagt merke til. Nå var han plutselig på FB-dating også. Men jeg vet liksom ikke hva man skriver sånn i starten....noen tips? er skilt og helt ute av gamet..... Anonymkode: 006f9...028
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #2 Skrevet 9. september 2022 Spørs hvor keen jeg er og hva slags humør jeg er i akuratt da Anonymkode: 3a98d...c99 1
norw Skrevet 9. september 2022 #3 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Spørs hvor keen jeg er og hva slags humør jeg er i akuratt da Anonymkode: 3a98d...c99 Dette. Pleier å la matcher bli liggende urørt, men hender at jeg sender en melding.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #4 Skrevet 9. september 2022 norw skrev (7 minutter siden): Dette. Pleier å la matcher bli liggende urørt, men hender at jeg sender en melding. Men hva er da poenget med å bli matchet? er ikke greia å finne seg en? da må jo noen ta initiativ? Anonymkode: 006f9...028
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #5 Skrevet 9. september 2022 Han sender først. Er ikke interessert i feminine menn. Anonymkode: 7fd07...e52
exictence Skrevet 10. september 2022 #6 Skrevet 10. september 2022 Hvis jeg er interessert sender jeg melding først. Hvis jenter skal få den mannen de vil ha, så velger de seg ut en mann. De kan og vente og få en mann som velger henne. 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #7 Skrevet 10. september 2022 Jeg er alltid den som matcher (det er tre år sidrn sist jeg fikk en match der jeg likte først), og alltid den som starter samtalen. Svarprosenten er kanskje 25. Hva jeg skriver har ingen relevans overhodet, de som er interessert svarer uansett. Anonymkode: ccb95...108
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #8 Skrevet 10. september 2022 Skriver svært sjeldent først. K31 Anonymkode: 52789...c38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå