AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #1 Skrevet 9. september 2022 Hei. Jeg lurer på om jeg har adhd. Det begynte med noen videoer på tiktok som stemte veldig, så jeg begynte å lese om det på nett. Det var som å lese om meg selv, og det forklarer en hel del om det skulle være tilfellet. Jeg lurer på om dette er noe jeg bør ta opp med legen med, ved at jeg ønsker å utredes på bakgrunn av mine symptomer og plager. Uansett, diagnose eller ei, jeg sliter skikkelig og trenger noen å snakke med. (motivasjon, uoppmerksom, indre uro, rastløshet, impulsivitet, ovetpratsom og tilbaketrukken om hverandre, overdramatisk, overfølsom, sliter med konsentrasjon, glemmer lett, sunne problemer blant annet) Er det noen som har fått diagnosen i voksen alder? Hvordan gikk du frem? Kan det være noen andre årsaker som gjør at en sliter slik? Anonymkode: 49be9...af7
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #2 Skrevet 9. september 2022 Ja jeg gikk privat. Dyrt, men verdt hver eneste krone når man sliter så mye som jeg gjorde. Får nå medisiner og fungerer bra. Anonymkode: 27e32...916
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #3 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja jeg gikk privat. Dyrt, men verdt hver eneste krone når man sliter så mye som jeg gjorde. Får nå medisiner og fungerer bra. Anonymkode: 27e32...916 Så fint at du har det bedre nå ❤️ hva var grunnen til at du ikke gikk til fastlegen din? Jeg synes at fastlegen min virker veldig flink, så bare håper hun tar det seriøst.. Anonymkode: 49be9...af7
Mammamiaa Skrevet 9. september 2022 #4 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ja jeg gikk privat. Dyrt, men verdt hver eneste krone når man sliter så mye som jeg gjorde. Får nå medisiner og fungerer bra. Anonymkode: 27e32...916 Hva kostet det omtrent?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå