AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #1 Skrevet 9. september 2022 Jeg synes tilbudstrådene blir så uoversiktlige, og appene om mattilbud blir vanskelige å navigere i. Har noen "lært seg" hvilke butikker som pleier å ha best tilbud på hva? Mine erfaringer (kopier gjerne kun denne delen av innlegget så det kan samles). Kyllingkjøttdeig - Oda, 20,- pr pakke med 325g kjøtt (men bare et par ganger i året) Sjokolade - Europris (5 store Freia-plater for 100 nå) Anonymkode: 69be8...c98 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #3 Skrevet 10. september 2022 Å vite at den eller den butikken har tilbud på det eller det en gang i blant er jo fullstendig uinteressant alle de ukene de ikke har tilbud på dette. Man er rett og slett nødt til å følge med på tilbudene uke for uke på alle butikkene i nærheten om man vil få kjøpt varer man er interessert i på tilbud. Anonymkode: ce052...de6 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #4 Skrevet 10. september 2022 Silkedyne skrev (15 timer siden): Bruk appen mattilbud Som nevnt i HI: AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg synes tilbudstrådene blir så uoversiktlige, og appene om mattilbud blir vanskelige å navigere i. Har noen "lært seg" hvilke butikker som pleier å ha best tilbud på hva? Mine erfaringer (kopier gjerne kun denne delen av innlegget så det kan samles). Kyllingkjøttdeig - Oda, 20,- pr pakke med 325g kjøtt (men bare et par ganger i året) Sjokolade - Europris (5 store Freia-plater for 100 nå) Anonymkode: 69be8...c98 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Å vite at den eller den butikken har tilbud på det eller det en gang i blant er jo fullstendig uinteressant alle de ukene de ikke har tilbud på dette. Man er rett og slett nødt til å følge med på tilbudene uke for uke på alle butikkene i nærheten om man vil få kjøpt varer man er interessert i på tilbud. Anonymkode: ce052...de6 Nettopp! Og derfor spør jeg jo her, for å prøve å finne en oversikt. Noen butikker har jo "aldri" tilbud på kjøttdeig, hvis det er viktig for meg så trenger jeg jo ikke lete etter det i den butikken. Så for meg er det veldig interessant å vite hvilke butikker som har tilbud som kan passe meg, selv om det er 1 eller 10 ganger i året. Da vet jeg hvilken butikk jeg skal følge med på. Har du noen gode tips? Jeg er feks. ute etter å vite hvem som jevnlig har tilbud på saft, melk, fisk, hvitost, kjøttdeig, roastbiff og kjøttpålegg, makrell i tomat, ferdigposesauser, grønnsaker og cola zero. Det er matvarer det går mye av her, ergo bryr ikke jeg meg om å følge med på butikkene som har mest tilbud på godteri. Anonymkode: 69be8...c98
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #5 Skrevet 10. september 2022 Det er ingen som vet akkurat dette? Finnest de? du må følge med på appene eller gå i butikkene og snoke som alle andre. Ellers vet jo alle at de som vanligvis kommer best ut generelt er Kiwi og Coop. Der har de også medlemsfordeler som jeg regner med du har satt deg inn i. Anonymkode: 437b5...e56
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #6 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ingen som vet akkurat dette? Finnest de? du må følge med på appene eller gå i butikkene og snoke som alle andre. Ellers vet jo alle at de som vanligvis kommer best ut generelt er Kiwi og Coop. Der har de også medlemsfordeler som jeg regner med du har satt deg inn i. Anonymkode: 437b5...e56 Jeg har jo lært meg at Oda har best tilbud på kyllingkjøttdeig, tror du ingen andre har noen av sine favoritter de har lært hvor de finner? Anonymkode: 69be8...c98
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #7 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er feks. ute etter å vite hvem som jevnlig har tilbud på saft, melk, fisk, hvitost, kjøttdeig, roastbiff og kjøttpålegg, makrell i tomat, ferdigposesauser, grønnsaker og cola zero. Det er matvarer det går mye av her, ergo bryr ikke jeg meg om å følge med på butikkene som har mest tilbud på godteri. Anonymkode: 69be8...c98 Fins ikke en sånn oversikt. Det vil bli for komplisert fordi alle ønsker forskjellige tilbud, nærmeste er vel den Æ appen til REMA som de har reklamert med at gir deg 10% på de varene du kjøper aller mest. For andre type tilbud må du lage deg en statistikk selv. Jeg vet at Spar pleier å ha jevnlig tilbud på ost og karbonadedeig som jeg bruker mye av og at Coop obs har jevnlige tilbud på kjøttdeig og ost. Det vet jeg fordi de tilbudene interesserer meg mest, men jeg vet at spar og coop kjedene ofte har tilbud på cola også. Du må følge med selv som alle andre Anonymkode: 0ede1...144
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå