Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil egentlig bare høre etter om det er andre der ute som tenker som meg innimellom. 

Jeg har egentlig planlagt å lage treretters middag for mannen min i morgen, med en tilhørende vin til hver rett. Dette er noe vi gjør et par ganger i året. Problemet er at jeg føler jeg er inne i en god periode når det gjelder kosthold og at jeg vil ned noen kilo til jul. Nå vurderer jeg å avlyse hele planen ettersom jeg er redd maten og alkoholen vil ødelegge "opplegget". 

Hva tenker dere jeg bør gjøre? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du vet at du ikke kommer til å skli ut etterpå så synes jeg så absolutt dere skal beholde treretteren.

Anonymkode: fb766...57c

Skrevet

En kveld ødelegger ingenting. Tvert imot. Det kan både være bra for forbrennelse, og i hvert fall for psyken, å glemme alt av "opplegg" en gang i blant. Kos deg 🙂 

Anonymkode: 6cb7a...076

Skrevet

Bare spis mindre dagen før og dagen etter, og ta en løpetur på selve dagen

Anonymkode: b98b0...b11

Skrevet

Du trenger vel ikke lage/spise giga-porsjoner heller? Eller drikke 2 glass vin til hver rett?

Kos deg!

Anonymkode: 6e665...259

Skrevet

Takk for svar🙂 Treningsopplegget mitt sier løpetur på 1t og 20min i dag, så det passer hvert fall bra.

Får prøve å spise mindre som du sier, og kanskje holde meg til ett glass til hver rett. Bør nok vente en uke med å veie meg hvis ikke monster jeg fort motivasjon 😅 går alltid opp masse etter å ha drukket alkohol 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...