AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #1 Skrevet 9. september 2022 Er det innafor å bare skinne ungen? heldigvis begynte eldste på skolen nå i august, men yngste på 1,5 år, har rukket å få lus i barnehagen 2 ganger. Til sammen har denne barnehagen gitt oss lus 7 ganger. Yngste er jente, så det sitter litt langt inne, men nå har jeg mest lyst til å skinne henne. Jeg ER.SÅ.LEI!!!!!!! Jeg ORKER ikke mer lus😩😩😩 er jeg verdens verste mamma om jeg klipper alt bort? Anonymkode: 65bdc...a49
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #2 Skrevet 9. september 2022 Det er tydelig at dere enten ikke behandler godt nok eller blir re-smittet av samme kilde ofte. høres ut som barnehagen burde stenges ned og rengjøres? Hva sier de om disse utbruddene? Anonymkode: 730be...a7c
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #3 Skrevet 9. september 2022 Grer du med lusekam hver dag? Sjekker dere innad i familien din? Anonymkode: 28335...581
Mooza Skrevet 9. september 2022 #4 Skrevet 9. september 2022 (endret) Jeg føler med deg! Vi hadde fire jenter, og det var et rent mareritt av og til. De har ikke akkurat tynt hår heller disse jentene mine. Jeg barberte ikke hodet deres, men en venninne til min datter ble det. Som jo sikkert var litt traumatisk. Ungenen har gode minner av det siden de synes det var så deilig med lusekammen haha... men jeg har bare traumer. Men det stoppet jo da de ble eldre. Flett håret eller sett det opp. Snakk med barnehage og skole og krev at det blir sendt ut varsel til alle foreldre. Endret 9. september 2022 av Mooza
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #5 Skrevet 9. september 2022 Opplevde noe av det samme da jenta mi hadde langt hår og koste på alle, så hadde noen lus fikk hun det også. Ble tilslutt dritt lei av lusebehandlinger så sa bestemt ifra til barnehagen at idag (fredag) må de be alle om å sjekke sine barn i helgen slik at vi blir kvitt dette problemet. Etter dette hadde hun aldri lus igjen. Anonymkode: 88829...b8e
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #6 Skrevet 9. september 2022 Er de evneveike de i ledelsen på barnehagen? De får gi beskjed at alle ungene skal sjekkes og lusebehandeles. Anonymkode: a3767...5a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå