Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #1 Skrevet 27. november 2005 Ene sønnen min fikk ikke sett Grand Prix i går, er det noen som vet om det går i reprise? Når og hvor?
Gjest hmmm Skrevet 27. november 2005 #2 Skrevet 27. november 2005 Hva med å sjekke tvprogrammet på NRK? Så vanskelig er det ikke vel..
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #3 Skrevet 27. november 2005 Takk for særdeles hyggelig svar....jeg har faktisk lett over fjernsynsprogrammet alle steder uten å finne resultat. Deretter spør jeg her i håp om at noen her vet om det i det hele tatt sendes i reprise. Skulle så gjerne vite det slik at min sønn også kunne få se det.
Grooo Skrevet 27. november 2005 #4 Skrevet 27. november 2005 Hvis det ikke står i programet så går det kanskje ikke i reprise? Så det gikk på SVT1 tidligere i dag, men det hjelper deg jo ikke stort nå..
Gjest gjest Skrevet 7. desember 2005 #5 Skrevet 7. desember 2005 Det ligger på nrk nett-tv (hvis jeg ikke tar helt feil, da).
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #6 Skrevet 7. desember 2005 yupp yupp! Den ligger ute på nrk nett tv! bare ta en tur innom... men vinduet som viser MGPJr blir kanskje lite da... Men du få se litt an!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå