Gå til innhold

JJs house

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare slør, sko og strømpebånd. Sløret var stivt som billig tull, skoene gikk rett i søpla og strømpebåndet hadde jeg muligens fått på meg da jeg var 14 😆 dessverre bare søppel for min del. Glad jeg ikke bestilte kjolen derifra også.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt ungdomsskole-juleballkjole derfra. Måtte justeres litt i livet av sy-kyndig bestemor, men fikk ønsket kjole til mye lavere pris enn hvis vi hadde kjøpt den i Norge.

Anonymkode: 71004...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte brudekjole der og var strålende fornøyd! Kostet 10.000 mindre enn i salong. Viktig å velge en kjole hvor flere andre har lagt ut bilder av seg selv i den. Kvalitet på stoffet var bare marginalt dårligere enn i salong, men jeg ville feks ikke valgt en kjole med små intrikate blonder på, da vil det kanskje se billig ut. Jeg bestilte skreddersydd og den passet perfekt! Se også i bryllupsgrupper på fb, mange som deler erfaringer der 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde god erfaring der fra skreddersydd kjole i 2019 til bryllup (ikke brudekjole, men gjest)

Anonymkode: 79e63...afd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer det litt an på din egen standard også, rett og slett. Både «live” og i bryllupsgrupper på face har jeg sett folk som har klagd, og folk som har sagt seg storfornøyd med tilogmed samme kjole fra JJs. 
Noen ganger har jeg sett kjoler som sitter ganske dårlig på, ser skjeve ut etc, som likevel blir skrytt opp i skyene 😅

Har to nære venninner som har brukt de, og kjolene dems så på en måte billige ut, men med riktig tilbehør ble de utrolig vakre! Men kjolene satt pent på, og jeg tror det kan ha sammenheng med at de er tynne også.

Som regel når jeg har sett dårlig passform på JJs kjoler, er det på litt større bruder. 

Anonymkode: a8675...d1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde meg på det ja. Med mål og alt. Passet ikke. Lignet ikke en gang. Endte opp med å bruke noe av stoffet til å gjøre en kjole fra boubbleroom litt mer sofistikert (altså at ikke puppene syntes) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt skreddersydd ballkjole. Kjolen var helt fantastisk, materiale og alt. Viktig at du tar gode mål. 

Anonymkode: d2d3c...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Kjøpte skreddersydd kjole. Passet overhode ikke. Fikk refundert 40% men kjolen gikk i søpla . Anbefales ikke

Anonymkode: a76d5...3ee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ofte de ser så trashy ut. Hvis jeg hadde stramt budsjett, ville jeg heller gått for en utradisjonell brudekjole fra Nelly, Bubbleroom, e.l.

Anonymkode: b2e2a...eb1

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 20.9.2023 den 8.35):

Ligger jjs i norge?

Anonymkode: 5d45f...995

Nei... dette er kopikjoler fra Asia. Man kan ha flaks, men mest sannsynlig ikke

Anonymkode: 9878e...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...