Gå til innhold

gryteunderlag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte sønnene mine skulle få lage kjeleunderlag i julegaver i år...sånne med mosaikk på som iallefall jeg lagde på skolen da jeg var liten...mosaikken har jeg under kontroll...men hva kan vi lime det på....? jeg husker ikke hva det hva det var vi brukte....er det noen her som hjelpe meg....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en treplate kanskje?

..var i allefall det første jeg kom på

Skrevet

Jeg har en sånn som jeg lagde i barnehagen. Mosaikken er limt på ei trefiberplate - er vel huntonitt tror jeg. Også husk små "bein" under da. :)

Skrevet
Jeg har en sånn som jeg lagde i barnehagen.  Mosaikken er limt på ei trefiberplate - er vel huntonitt tror jeg.  Også husk små "bein" under da. :)

Jøss :overrasket: Har du tatt vare på den i så mange århundrer? :klappe:

;):ler:

Skrevet
en treplate kanskje?

..var i allefall det første jeg kom på

men hvor får jeg tak i det da?

Skrevet
men hvor får jeg tak i det da?

Kanskje Panduro hobby? Kan hende de har mer "fiks ferdige" plater også, med ben og sånn - at det bare er å legge bitene i og lime fast?

Skrevet

Labine: Hvor har du fått tak i mosaikk/hvordan fester du det? Falt litt for ideen din jeg ;)

Kunne vært noe for søstrene mine, vi skal bake pepperkaker, men mens vi venter på at de kjøles kan vi jo gjøre noe annet...

Skrevet

www.pandurohobby.no

hovedkatalogen

treprodukter og rammer

rammer

Der er det treplater, 20x20 cm...

Skrevet
www.pandurohobby.no

hovedkatalogen

treprodukter og rammer

rammer

Der er det treplater, 20x20 cm...

takk :)

jeg kjøpte glassmosaikk på salget til panduro i høst...tenkte jo ikke på å kjøpe med noe å lime det på da...det skal vel limes på...og det har vel sikkert panduro det også ;)

Skrevet
Kanskje Panduro hobby? Kan hende de har mer "fiks ferdige" plater også, med ben og sånn - at det bare er å legge bitene i og lime fast?

gå der de selger trevarer. Det er nok avkapp som du sikkert får gratis. Så kan du sage til den formen du ønsker selv.

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...