Nøtteliten Skrevet 22. oktober 2002 #1 Del Skrevet 22. oktober 2002 Æsj, jeg holder på å bli sprø.. Jeg klør og klør dagen lang over hele kroppen.. Har store blødninger i huden så det ser ut som om jeg har fått juling. Noen ganger klør jeg så blodet renner. Har vært hos legen omtrent annenhver dag og tatt tusenvis av tester men de finner ikke ut hva det er. Nå er jeg sykmeldt 50% for jeg orker ikke lenger sitte på jobb hele dagen. Har også fått masse piller med tjukke røde trekanter, men ingen ting hjelper. Kan ikke fatte hva jeg er allergisk mot, har prøvd omtrent alt som er,bytta ut ditt og datt. Så nå sitter jeg bare å venter på å få time hos en hudspesialist.. Ventetiden er lang.. Og jeg holder på å klikke!!!!!! Vel , måtte bare skrive ned litt frustrasjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2002 #2 Del Skrevet 22. oktober 2002 Du har sikkert prøvd dette også da; bytte vaskemiddel og skyllemiddel til helt uparfymert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå