Gå til innhold

Kan jeg kaste gulvteppe i container? Borettslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er et eget søppelhus det alle har nøkler med en stor container som presser sammen all søppel tror jeg.

Kan jeg kaste er gulvteppe oppi der? Eller hvor gjør man av det? Er det restavfall?

Anonymkode: 953f5...0d3

Skrevet

Nei, det er ikke restavfall. Det må du på søppeldynga med.

Anonymkode: c540f...65b

• Liker 4
Skrevet

Nei. Søppelsystemet deres er for daglig husholdningssøppel. Mange borettslag setter ut ekstra containere innimellom, typisk på våren. Ellers, må du kjøre til gjenvinningsstasjonen selv eller få noen til å gjøre det for deg. 

• Liker 3
Skrevet

Klipp det opp, og kast det litt etter litt i restavfallet. Så slipper du turen på søppeldynga ;) 

Anonymkode: f460c...fad

• Liker 3
  • Nyttig 1
  • 1 år senere...
Skrevet

Ser det er en gammel tråd, den dukket opp i et googlesøk. Jeg skal kaste et 160*230cm teppe, og håpte jeg kunne kaste det oppi en av de store bossdunkene vi har i sameiet (felles bossrom). Tenker dere det går bra?

Anonymkode: f69c0...966

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ser det er en gammel tråd, den dukket opp i et googlesøk. Jeg skal kaste et 160*230cm teppe, og håpte jeg kunne kaste det oppi en av de store bossdunkene vi har i sameiet (felles bossrom). Tenker dere det går bra?

Nei. Det står jo i alle svarene ovenfor også 

Anonymkode: a3a2a...72c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Absolutt ikke.

Anonymkode: c140f...9ac

• Liker 1
Skrevet

Last ned Sortere-appen, velg kommune og hva du skal kaste, så får du vite hvor du skal kaste det.

Anonymkode: 4cbd9...57a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...