Rosa Sløyfe Skrevet 9. september 2022 #1 Del Skrevet 9. september 2022 (endret) forslag til fritidsaktiviteter som jeg og min kjære kan gjøre sammen? I OSLO Endret 9. september 2022 av bryllup 2025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #2 Del Skrevet 10. september 2022 Par kan finne stor glede i å spille musikk sammen; du på piano og han på ... gitar eller fiolin ...? Man kan også spille piano sammen: Anonymkode: 7edf2...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #3 Del Skrevet 10. september 2022 Alle telle-trådene her på Kvinneguiden... b Anonymkode: 5137b...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #4 Del Skrevet 10. september 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Alle telle-trådene her på Kvinneguiden... b Anonymkode: 5137b...90c Beklager at jeg sier det, men hvis telletråder på Kvinneguiden skal være limet som holder forholdet sammen, er jeg redd det er fare for en snarlig skilsmisse ... Anonymkode: 7edf2...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 10. september 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 10. september 2022 skjønner ikke hva du mener🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #6 Del Skrevet 12. september 2022 Pokemon go - jupp, seriøst Ut på tur, grunn til å utforske nye steder, og det er akkurat passe barnslig gøy til å være kjæresteting å gjøre sammen. Ellers finnes det vel sikkert swingkurs, klatrekurs, kokkekurs og andre sånne ting en kan gjøre sammen? Sjekk rundt hva som starter av tilbud nå på høsten Anonymkode: b4e65...045 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 12. september 2022 Forfatter #7 Del Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Pokemon go - jupp, seriøst Ut på tur, grunn til å utforske nye steder, og det er akkurat passe barnslig gøy til å være kjæresteting å gjøre sammen. Ellers finnes det vel sikkert swingkurs, klatrekurs, kokkekurs og andre sånne ting en kan gjøre sammen? Sjekk rundt hva som starter av tilbud nå på høsten Anonymkode: b4e65...045 har tittet en del på nett og syns det er vanskelig å finne noe jeg er veldig jentete person å han er veldig guttete person er mye aktiviteter der men er vanskelig å finne noe som er stille og rolige, jeg orker ikke så mye siden jeg har kreft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #8 Del Skrevet 2. oktober 2022 Spillkveld, slik som denne: https://facebook.com/events/s/dexterity-thursday-vol-2/391887706474860/ Avslappet, morsomt, øl, god mat og musikk. Anonymkode: f6974...9b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå