AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #1 Skrevet 9. september 2022 Jeg holder på å tegne nytt kjøkken. Løsningen blir ganske lik den jeg har idag, men skapene trenger sårt å bli skiftet ut. Jeg lurer også på å endre platetoppen fra 60 cm som jeg har idag, og til 80 cm. Ulempen med 80 er at det blir mindre benkeplass, men vet ikke om jeg vil legge merke til det. 60 cm har kokesonestørrelse på 21 cm på sin største, mens det er 24 cm som er max på 80 cm. Vil man merke denne forskjellen pluss at det blir mer plass på koketopp en om man går for 80 cm? Anonymkode: 80029...856
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #2 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg holder på å tegne nytt kjøkken. Løsningen blir ganske lik den jeg har idag, men skapene trenger sårt å bli skiftet ut. Jeg lurer også på å endre platetoppen fra 60 cm som jeg har idag, og til 80 cm. Ulempen med 80 er at det blir mindre benkeplass, men vet ikke om jeg vil legge merke til det. 60 cm har kokesonestørrelse på 21 cm på sin største, mens det er 24 cm som er max på 80 cm. Vil man merke denne forskjellen pluss at det blir mer plass på koketopp en om man går for 80 cm? Anonymkode: 80029...856 Om du er stor familie som bruker 3-4 store gryter og stekepanner om hverandre på platen vil du merke at du har bedre plass uten at de står i veien for hverandre på grunn av størrelsen. Det er sjelden vi har dette problemet. Ikke så ofte vi bruker den største gryten og stekepannen sammen. Men når jeg gjør det skulle jeg ønske jeg hadde gått for 80 når vi tegnet vårt kjøkken. Anonymkode: c5b60...61a
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #3 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Om du er stor familie som bruker 3-4 store gryter og stekepanner om hverandre på platen vil du merke at du har bedre plass uten at de står i veien for hverandre på grunn av størrelsen. Det er sjelden vi har dette problemet. Ikke så ofte vi bruker den største gryten og stekepannen sammen. Men når jeg gjør det skulle jeg ønske jeg hadde gått for 80 når vi tegnet vårt kjøkken. Anonymkode: c5b60...61a Jeg er heldigvis bare en, men jeg lager ofte mat til flere. Anonymkode: 80029...856
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #4 Skrevet 11. september 2022 Vi vurderte dette, men valgte heller 60cm med kokeflate over "hele" plata og ikke faste soner. Anonymkode: 2e3eb...7aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå