AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #1 Skrevet 9. september 2022 Jeg datet en fyr i 6 mnd. Jeg fikk følelser, han var ikke klar for forhold. Vi holdt opp å ha kontakt en stund men har nå tatt opp igjen kontakten, men som Fwb. Men det som er, er at han ringer ofte, vi drar på turer over helger (da også uten å ha samleie) og planlegger ting vi kan gjøre sammen. Vi har veldig mange fellesinteresser og verdier og vi er tydelige på at vi egentlig passer godt sammen, både fysisk og mentalt. Han virker så interessert, men likevel ikke interessert i noe forhold. Hva er greia? Er det mulig for menn å være så på, så interessert uten at det ligger noe følelser bak? Jeg tror aldri jeg kommer til å forstå meg på menn... Anonymkode: e26e9...008
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #2 Skrevet 9. september 2022 Tja... Er det sånn at han ønsker å treffe andre også? Anonymkode: 2d2f9...01e
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #3 Skrevet 9. september 2022 Hvorfor lar du menn bruke deg til sex og selskap og når dy tydelig ønsker deg en kjæreste? Og to ganger?? Kvitt deg med han og finn noen som faktisk vil ha deg til kjæreste. Der to blir aldri sammen. Han kommer til å bli sammen med noen andre, samme hva du finner deg i. Anonymkode: b73c1...e14 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #4 Skrevet 9. september 2022 Hva sier han om hvorfor han ikke er interessert i et forhold med deg? Anonymkode: 08be3...1c3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #5 Skrevet 9. september 2022 Så han ville ikke ha et forhold. Du akseptere fwb. Nå er han storfornøyd fordi han fikk det som han ville. Det er det som skjer Anonymkode: b9eec...299 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #6 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor lar du menn bruke deg til sex og selskap og når dy tydelig ønsker deg en kjæreste? Og to ganger?? Kvitt deg med han og finn noen som faktisk vil ha deg til kjæreste. Der to blir aldri sammen. Han kommer til å bli sammen med noen andre, samme hva du finner deg i. Anonymkode: b73c1...e14 Fordi jeg selv har seksuelle behov som må dekkes. Jeg nyter det. Betyr ikke at jeg blir utnyttet. Jeg har selv tatt valget og godtar premissene. Anonymkode: e26e9...008
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #7 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva sier han om hvorfor han ikke er interessert i et forhold med deg? Anonymkode: 08be3...1c3 Han har to langvarige forhold bak seg som begge har vært en stor påkjenning i ettertid. Han er redd for å binde seg igjen...sier han da. Anonymkode: e26e9...008
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #8 Skrevet 9. september 2022 Mannen til min søster var f*ckboy til han fylte 30. Da besluttet han seg for at han ville være i et forhold og møtte min søster nesten umiddelbart. Noen menn er bare sånn. De har vært sammen nesten 10 år nå. Anonymkode: b9eec...299
Maestro Skrevet 9. september 2022 #9 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han har to langvarige forhold bak seg som begge har vært en stor påkjenning i ettertid. Han er redd for å binde seg igjen...sier han da. Anonymkode: e26e9...008 Er fair det. At dere kan gjøre slik, uten og være forpliktet. Glatt om jeg kunne hatt en sånn pr nå da jeg ikke orker forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #10 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fordi jeg selv har seksuelle behov som må dekkes. Jeg nyter det. Betyr ikke at jeg blir utnyttet. Jeg har selv tatt valget og godtar premissene. Anonymkode: e26e9...008 Jo, dette er utnytting, du ser det bare ikke selv siden du er betatt av han. Dette bør du gjøre, skriv ned 10 ting du hater med han. Hver gang du føler savn av han så leser du opp de tingen du hater med han. Ikke la han utnytte deg mer ❤️ Anonymkode: d3e98...b70 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #11 Skrevet 9. september 2022 Nylig singel med barn inni bilde? Noen er ikke klar for forhold og forpliktelser etter et langt forhold. Du må velge selv hva du vil og han er jo ærlig med deg. Anonymkode: 2a3f6...be6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #12 Skrevet 9. september 2022 Eller han har ett dobbelt liv og har en familie hjemme som han også må følge opp. Har jeg erfart. Anonymkode: 4a891...56b 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #13 Skrevet 9. september 2022 Absolutt. Det er fint å ha en fast dame å gjøre kjæreste ting med for å dekke behov og samtidig være singel for å være ledig for den han egentlig venter på. Du er bare pauseunderholdning Anonymkode: a7155...db3 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #14 Skrevet 9. september 2022 Har møtt mange slike menn dessverre. La meg tippe han er en nyskilt kar i 50 årene som bare vil ha det litt gøy? Anonymkode: 547f1...a77 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #15 Skrevet 9. september 2022 Du er det beste han har for hånden nå, men du er ikke kvalifisert for forhold. Han har jo en FWB-relasjon med deg. Tror du kjenner til det fenomenet? Anonymkode: d8268...c2e 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #16 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det mulig for menn å være så på, så interessert uten at det ligger noe følelser bak? Anonymkode: e26e9...008 Ja. Anonymkode: 91341...718 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #17 Skrevet 10. september 2022 Han vil ha fordelene som kommer i et forhold, men ikke forplikte seg. Var nettopp i et sånt «forhold». Jeg satt klare grenser og da dumpet han meg. Han var rett på tinder dagen etterpå. Spar hjertet ditt for sorg. Finn deg en fyr som ikke kan få nok av deg og som vil vise de rundt til alle. La de vise forpliktelse før du slipper han inn på soverommet. Anonymkode: dc798...3c9 1
exictence Skrevet 10. september 2022 #18 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Absolutt. Det er fint å ha en fast dame å gjøre kjæreste ting med for å dekke behov og samtidig være singel for å være ledig for den han egentlig venter på. Du er bare pauseunderholdning Anonymkode: a7155...db3 Wow Det ville jeg aldri sagt. Så utrolig nedlatende av deg. Jeg tenker at Ts må få gjøre det hun vil, og kjenne på hva som er riktig for henne å gjøre. Hvorfor ikke oppleve det gode som det virker som hu og han har. Hvis han er redd for/har frykt for kjæresteforhold, så kall det noe annet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå