AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #1 Skrevet 9. september 2022 Hei! har gått på cerazette inntil for en uke siden da jeg sluttet. Skal sies at den siste uken før jeg sluttet var jeg litt sløv også med å ta dem. Men nå har jeg hatt ømme bryst i snart 14 dager, tenkte det kom til å gå over når jeg sluttet. Har tidligere opplevd å ha ømme bryst et par dager bare, men nå har det vart så lenge. Og forrige helg hadde jeg stikkinger og det gjorde veldig vondt. Tok også en test for en uke siden, men var negativ. Kan det likevel være noe tror dere eller har dere samme erfaring med at brystene blir så vond ifm pilleslutt? Som sagt aldri opplevd å ha vonde pupper så lenge før. Anonymkode: cc9d2...c70
Polly888 Skrevet 9. september 2022 #2 Skrevet 9. september 2022 Har ofte hatt vonde pupper lenge før mensen, men aldri på grunn av graviditet. Dette er nok veldig individuelt, men tviler på du er gravid om du sluttet på p-piller for en uke siden?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #3 Skrevet 9. september 2022 Polly888 skrev (1 minutt siden): Har ofte hatt vonde pupper lenge før mensen, men aldri på grunn av graviditet. Dette er nok veldig individuelt, men tviler på du er gravid om du sluttet på p-piller for en uke siden? Er det jeg også tenker egentlig, men sist gang jeg hadde sånn her vondt var jeg gravid. Men det kan vel endre seg sikkert. de gangene jeg har hatt vonde pupper før mensen har det vært svak ømhet og vart i typ 2 dager kanskje. Anonymkode: cc9d2...c70
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #4 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (På 9.9.2022 den 20.32): Hei! har gått på cerazette inntil for en uke siden da jeg sluttet. Skal sies at den siste uken før jeg sluttet var jeg litt sløv også med å ta dem. Men nå har jeg hatt ømme bryst i snart 14 dager, tenkte det kom til å gå over når jeg sluttet. Har tidligere opplevd å ha ømme bryst et par dager bare, men nå har det vart så lenge. Og forrige helg hadde jeg stikkinger og det gjorde veldig vondt. Tok også en test for en uke siden, men var negativ. Kan det likevel være noe tror dere eller har dere samme erfaring med at brystene blir så vond ifm pilleslutt? Som sagt aldri opplevd å ha vonde pupper så lenge før. Anonymkode: cc9d2...c70 Jeg slutter på cerazette i juli - og hadde på akkurat samme måte. Hadde så utrolig ømme bryster og brystvortene kunne ikke komme borti noe som helst uten at det var vondt. Det var sånn i ca to uker også kom mensen til slutt. Anonymkode: dff51...919
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #5 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg slutter på cerazette i juli - og hadde på akkurat samme måte. Hadde så utrolig ømme bryster og brystvortene kunne ikke komme borti noe som helst uten at det var vondt. Det var sånn i ca to uker også kom mensen til slutt. Anonymkode: dff51...919 Aah okei, har hatt det i 14 dager nå. Håper det går over snart da. Tok det lang tid hos deg før mensen kom tilbake etter pilleslutt? Anonymkode: cc9d2...c70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå