Gå til innhold

Krydrer bdsm sexen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror mold bdsm gjør at en ikke går lei etter noen år med sin make, tror en blir friere ,og mere åpen til å tørre  variere i sexen, Viktig at begge for komme med utspill..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nok en gang så sitter jeg igjen som et stort spørsmåltegn. 

Kommer du i kontakt med damer når du har så dårlig evne til å forfatte deg? 

Hvis du kommer i kontakt med damer, hvilke typer damer er dette? 

Anonymkode: fb0e6...754

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Nok en gang så sitter jeg igjen som et stort spørsmåltegn. 

Kommer du i kontakt med damer når du har så dårlig evne til å forfatte deg? 

Hvis du kommer i kontakt med damer, hvilke typer damer er dette? 

Anonymkode: fb0e6...754

Oki 

Prøver bare å si at bdsm krydrer sexlivet, var det så vanskelig å forstå det da?

Skrevet
BdsmMax skrev (44 minutter siden):

Tror mold bdsm gjør at en ikke går lei etter noen år med sin make, tror en blir friere ,og mere åpen til å tørre  variere i sexen, Viktig at begge for komme med utspill..

For vår del krydrer det ikke sexen.

Vi finner ingen ting seksuelt ved bdsm. Syntes det er mer komisk egentlig. Koblingen til sex og nytelse mangler. 

Alle er forskjellige. Selvfølgelig er det mange som kan berike sexlivet sitt med bdsm, selv om vi ikke gjør det.

Anonymkode: 651cb...a6a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
BdsmMax skrev (3 minutter siden):

Oki 

Prøver bare å si at bdsm krydrer sexlivet, var det så vanskelig å forstå det da?

Men dette er jo å snu svaret på hodet! Grunnen til at "bdsm krydrer sexen" er jo fordi partnere som driver med bdsm må være flinke til å kommunisere, sette ord på fantasier og lyster, og også på å sette grenser. Partnere som er gode på dette kan krydre det med hva som helst, bdsm, swinging, poly, små-offentlig sex eller hva som helst, det er jo kommunikasjonen som er nøkkelen.

Skrevet
Fjompen skrev (1 time siden):

Men dette er jo å snu svaret på hodet! Grunnen til at "bdsm krydrer sexen" er jo fordi partnere som driver med bdsm må være flinke til å kommunisere, sette ord på fantasier og lyster, og også på å sette grenser. Partnere som er gode på dette kan krydre det med hva som helst, bdsm, swinging, poly, små-offentlig sex eller hva som helst, det er jo kommunikasjonen som er nøkkelen.

Helt enig

Skrevet

Nei for meg er det turnoff

Anonymkode: 7b732...b44

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

For vår del krydrer det ikke sexen.

Vi finner ingen ting seksuelt ved bdsm. Syntes det er mer komisk egentlig. Koblingen til sex og nytelse mangler. 

Alle er forskjellige. Selvfølgelig er det mange som kan berike sexlivet sitt med bdsm, selv om vi ikke gjør det.

Anonymkode: 651cb...a6a

Kunne ikke sagt det bedre selv!

Anonymkode: 0c3e8...e4e

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror at det å være åpen for partners ønsker, være villig til å prøve nye ting, være leken og seksuelt kompatibel  er det som krydrer sexlivet og gjør at man ikke går lei.

Og så har jeg jo også lært at det som mange ser på som helt normal sex faktisk ligger inn under BDSM… Så da er det ganske gøy å registrere at mange er så skeptiske til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...