Gå til innhold

Savner du gardinsveisen på menn ifra 90 tallet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller føler du den ikke er helt bra?

jordan-catalano-hair-sweep-1440550117-JX

Tenker dette er vel sveisen mest menn bruker i dag

21 Top Men's Hair Trends: Best Latest Haircut Styles For Guys (2022)

Beard Styles for Men | Young men haircuts, Cool hairstyles for men, Mens  hairstyles short

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjekke gutter kler førstnevnte sveis, men når de ikke er kjekke blir det bare meh, men kan jo være andre synes de er kjekke. Viktigste er vel å føle seg bra med seg selv.

Sistnevnte sveisen er vel nazisveisen og den er vel relativt ut nå, vel? Ser bare sånne beinharde bolemenn med den sveisen.

Anonymkode: b569e...39c

• Liker 1
Skrevet

Nå er vel gardinsveisen in igjen og har vært det i noen år. 

Anonymkode: 65b33...89a

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjekke gutter kler førstnevnte sveis, men når de ikke er kjekke blir det bare meh, men kan jo være andre synes de er kjekke. Viktigste er vel å føle seg bra med seg selv.

Sistnevnte sveisen er vel nazisveisen og den er vel relativt ut nå, vel? Ser bare sånne beinharde bolemenn med den sveisen.

Anonymkode: b569e...39c

Undercut hårsveisen som hipstere brukte ifra 2013-2016. Men den er lik Hitler Youth sveisen så stemmer nok der.

• Liker 2
Skrevet

Elsker den 90-talls sveisen, men elsker menn med litt lengde på håret. Ikke hestehale langt men ned til skuldrene som maks synes jeg er skikkelig flott. De to andre der er så ordinært og kjedelig som det kan bli. For meg har de fleste menn en tendens til å klippe seg akkurat i det håret deres virkelig begynner å bli fint. Hadde smeltet om en som øverste bilde hadde sjekket meg opp. Måtte jo selvsagt ha vært en fin fyr personlighetsmessig, men han ville i alle fatt fått min fulle oppmerksomhet. 

Anonymkode: 55f28...b15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...