Gå til innhold

Mensenlignende smerter, sponatanbort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har mensenlignende smerter på den ene siden. Er litt over 5 uker er dette farlig? Er veldig bekymret :( 

Anonymkode: 1f51b...1d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde mye menslignende smerter fram til uke 8, er i dag i uke 30.. det kan være SA - men det kan også gå veldig bra!♥️

Anonymkode: 49293...c7b

Skrevet

Dessverre kan ingen svare på dette...men det er mange som har smertet og føler der når er er gravid.

Ta det med ro og se an

Skrevet

Uke 32 her, og har hatt menselignende kramper hele tiden. Jordmor mener jeg har en litt sensitiv livmor. Mye som skjer rundt 5-6 uker, som regel går det bra, selv om man aldri vet 100%. Lykke til ♥ 

Anonymkode: 6849f...abd

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg hadde mye menslignende smerter fram til uke 8, er i dag i uke 30.. det kan være SA - men det kan også gå veldig bra!♥️

Anonymkode: 49293...c7b

Ja, har sjekket livmortappen og den er lukket, Får håpe det går over i løpet av kvelden. Er veldig bekymret :( 

Skrevet
Sofakona skrev (6 minutter siden):

Dessverre kan ingen svare på dette...men det er mange som har smertet og føler der når er er gravid.

Ta det med ro og se an

Ja jeg har lagt meg på sofaen og tar det rolig har stått på bena i hele dag. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Uke 32 her, og har hatt menselignende kramper hele tiden. Jordmor mener jeg har en litt sensitiv livmor. Mye som skjer rundt 5-6 uker, som regel går det bra, selv om man aldri vet 100%. Lykke til ♥ 

Så betryggende og høre. Er liksom mest på den ene siden. Kan ikke si det er smertefullt for klarer gjøre alt, men er ubehagelig liksom. Jaja får vet bare ta det rolig og se. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Så betryggende og høre. Er liksom mest på den ene siden. Kan ikke si det er smertefullt for klarer gjøre alt, men er ubehagelig liksom. Jaja får vet bare ta det rolig og se. 

Kanskje på den siden egget ble sluppet? Jeg hadde forøvrig en liten blødning rundt uke 5/6, spottet i en ukes tid før jeg tok en privat ultralyd. Følte meg tryggere etter jeg så et bankende lite hjerte ♥ 

Skrevet

Du må bare vente å se. Jeg har hatt «mensmurringer» av og på gjennom hele svangerskapet. Er nå 28 uker på vei :) mensmurringene du kjenner kan like gjerne være livmoren som vokser og forbereder seg. 

Anonymkode: 14a1a...a26

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kanskje på den siden egget ble sluppet? Jeg hadde forøvrig en liten blødning rundt uke 5/6, spottet i en ukes tid før jeg tok en privat ultralyd. Følte meg tryggere etter jeg så et bankende lite hjerte ♥ 

Ja har bestilt ultralyd så fort jeg er 6 uker, så håper og se et bankende hjerte ❤️

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du må bare vente å se. Jeg har hatt «mensmurringer» av og på gjennom hele svangerskapet. Er nå 28 uker på vei :) mensmurringene du kjenner kan like gjerne være livmoren som vokser og forbereder seg. 

Anonymkode: 14a1a...a26

Ja, håper det ❤️

Skrevet

Noen andre som har lignende erfaringer ? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja har bestilt ultralyd så fort jeg er 6 uker, så håper og se et bankende hjerte ❤️

Vent til uke 7-9 ...det er ikke sikkert de ser noe uke 6.

Er du sikker på at du er så langt på vei som du tror?

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ja, har sjekket livmortappen og den er lukket, Får håpe det går over i løpet av kvelden. Er veldig bekymret :( 

Jeg hadde massevis av mensenlignende murringer og småsmerter i starten av svangerskapet. Det er helt vanlig, livmoren som forbereder seg. Jeg husker jeg løp ut på badet mitt på natten en gang, for mensensmertene var så sterke at jeg tenkte "nå går det galt, jeg blør sikkert, må gå og ta på bind!" Men det kom aldri noe blod. Bare mensenmurringer. Det holdt på i ukesvis.

I dag er barnet 22 år :) 

Skrevet
Sofakona skrev (10 minutter siden):

Vent til uke 7-9 ...det er ikke sikkert de ser noe uke 6.

Er du sikker på at du er så langt på vei som du tror?

Ja 100% tempet og tatt eggløsning :) så har noen dager gå på når ultralyd er :) 

• Liker 1
Skrevet
Million skrev (8 minutter siden):

Jeg hadde massevis av mensenlignende murringer og småsmerter i starten av svangerskapet. Det er helt vanlig, livmoren som forbereder seg. Jeg husker jeg løp ut på badet mitt på natten en gang, for mensensmertene var så sterke at jeg tenkte "nå går det galt, jeg blør sikkert, må gå og ta på bind!" Men det kom aldri noe blod. Bare mensenmurringer. Det holdt på i ukesvis.

I dag er barnet 22 år :) 

Nei så ille er det ikke jeg kan fint sove og gjøre husarbeid, men nå gikk smertene bort etter en paracet og kvalmen kom tilbake 😅💞🌸

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...