AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #1 Skrevet 9. september 2022 Helt hypotetisk selvsagt : Han du er interessert i lander på flyplassen derfra bor og sier dere kan møtes for en liten prat. Dere har flørtet litt og snakket mye sammen da han tidligere bodde i din by. Nå er han bare forbipasserende men dere har avtalt å møtes de 15 minuttene. Begge vet dere liker hverandre men har aldri vært på date, aldri noe fysisk. Du har vært mer frempå enn han og gitt solide hint som han antakelig ikke har tatt. Du er usikker på om han er skikkelig interessert i deg. Du har 15 minutter. Og du vet at du ikke kommer til å se han på noen måneder nå, pga avstand og fordi dere har jo ikke noe seriøst på gang. Hva ville du sagt på de minuttene? Du er livredd for å drite deg ut og orker ikke helt tanken på avvisning. Finnes det noe lurt å si for å finne ut hvor du har han, uten å si det rett ut? Vil gjerne ha hjelp her. Anonymkode: 5c6ba...ee8
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #2 Skrevet 9. september 2022 Det er bare å vise frem puppene. Ord er overflødige. Anonymkode: 4197c...58e 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #3 Skrevet 9. september 2022 vær helt normal. Ikke snakk som en foss. Ikke le i tide og utide. Lytt til hva han har å si. Prat om noe du vet begge interesserer seg for. Anonymkode: 4c910...3b5 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #4 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): vær helt normal. Ikke snakk som en foss. Ikke le i tide og utide. Lytt til hva han har å si. Prat om noe du vet begge interesserer seg for. Anonymkode: 4c910...3b5 Ja gode råd men vil jo helst få vite hva han tenker/føler, da... 😉 Anonymkode: 5c6ba...ee8 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #5 Skrevet 9. september 2022 Om han ikke er interessert i deg, driter du deg vel ut allerede ved å dra for å møte han i 15 minutter mens han er på gjennomreise, eller? Han skjønner garantert at du er interessert, i hvert fall. Så du kan like godt si det rett ut. Om han drar deg helt ut til flyplassen for 15 minutter uten å være litt interessert i deg en gang, er det vel greit om han avviser deg først som sist, eller? Anonymkode: fdb52...6af 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #6 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Om han ikke er interessert i deg, driter du deg vel ut allerede ved å dra for å møte han i 15 minutter mens han er på gjennomreise, eller? Han skjønner garantert at du er interessert, i hvert fall. Så du kan like godt si det rett ut. Om han drar deg helt ut til flyplassen for 15 minutter uten å være litt interessert i deg en gang, er det vel greit om han avviser deg først som sist, eller? Anonymkode: fdb52...6af Helt sant. Det tror jeg han forstår. Jeg vet han liker meg og det er han som har bedt meg komme. Kanskje litt rart om han ikke er interessert ja, han kunne fint ha avvist meg. Veldig enig med deg. Mener du da å si at siden jeg spurte om å treffe han og han ber meg komme dit, så kan det være interesse fra hans side? Ville han ikke sagt nei hvis han ikke ønsket se meg? Anonymkode: 5c6ba...ee8 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #7 Skrevet 9. september 2022 Ville sagt hei hyggelig å se deg, rekker vi en kaffe? Så få høre hvordan det går med deg? er du singel om dagen? kunne du tenke deg å holde kontakt og møtes igjen å se om vi kan bli noe? du får ha det hyggelig dit du skal, takk for praten kjekt å møtes, god tur vider! Anonymkode: e417f...6e4 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #8 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt sant. Det tror jeg han forstår. Jeg vet han liker meg og det er han som har bedt meg komme. Kanskje litt rart om han ikke er interessert ja, han kunne fint ha avvist meg. Veldig enig med deg. Mener du da å si at siden jeg spurte om å treffe han og han ber meg komme dit, så kan det være interesse fra hans side? Ville han ikke sagt nei hvis han ikke ønsket se meg? Anonymkode: 5c6ba...ee8 Nja, det kan være interessert fra hans side, tenker jeg, men det kan også bare være at han opplever at du er veldig tilgjengelig... Anonymkode: fdb52...6af 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #9 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du er livredd for å drite deg ut og orker ikke helt tanken på avvisning. As if 🙄 Anonymkode: fa31a...48a
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #10 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): As if 🙄 Anonymkode: fa31a...48a ? Skjønte hverken det den du siterer sier og heller ikke hva du sier? Jeg er ikke så veldig redd for å drite meg ut men jeg er nok litt redd for avvisning. Hvorfor sier du "as if"? Anonymkode: 5c6ba...ee8 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #11 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ? Skjønte hverken det den du siterer sier og heller ikke hva du sier? Jeg er ikke så veldig redd for å drite meg ut men jeg er nok litt redd for avvisning. Hvorfor sier du "as if"? Anonymkode: 5c6ba...ee8 Fordi det ville aldri skjedd at jeg var interessert i noen, livredd for å drite meg ut og ikke orket tanken på avvisning. Derfor kan jeg heller ikke svare på hva jeg ville ha gjort. Anonymkode: fa31a...48a
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #12 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi det ville aldri skjedd at jeg var interessert i noen, livredd for å drite meg ut og ikke orket tanken på avvisning. Derfor kan jeg heller ikke svare på hva jeg ville ha gjort. Anonymkode: fa31a...48a Hvorfor ikke... Du er kanskje veldig trygg på deg selv da 😊heldig! 👍 Anonymkode: 5c6ba...ee8
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #13 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvorfor ikke... Du er kanskje veldig trygg på deg selv da 😊heldig! 👍 Anonymkode: 5c6ba...ee8 Ja. Og lat. Orker ikke drama. Anonymkode: fa31a...48a 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #14 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Helt hypotetisk selvsagt : Han du er interessert i lander på flyplassen derfra bor og sier dere kan møtes for en liten prat. Dere har flørtet litt og snakket mye sammen da han tidligere bodde i din by. Nå er han bare forbipasserende men dere har avtalt å møtes de 15 minuttene. Begge vet dere liker hverandre men har aldri vært på date, aldri noe fysisk. Du har vært mer frempå enn han og gitt solide hint som han antakelig ikke har tatt. Du er usikker på om han er skikkelig interessert i deg. Du har 15 minutter. Og du vet at du ikke kommer til å se han på noen måneder nå, pga avstand og fordi dere har jo ikke noe seriøst på gang. Hva ville du sagt på de minuttene? Du er livredd for å drite deg ut og orker ikke helt tanken på avvisning. Finnes det noe lurt å si for å finne ut hvor du har han, uten å si det rett ut? Vil gjerne ha hjelp her. Anonymkode: 5c6ba...ee8 Gi han en god klem når du ser han så tar du det der i fra. Har møtt en fra utlandet før i sommer for første gang. Klem funket som bare rakker'n. Nå skal vi snart møtes igjen snart. Kjør på. Vær deg selv. Anonymkode: 4f44d...35e 2 1
miamiamia Skrevet 10. september 2022 #16 Skrevet 10. september 2022 Smil, gi en god klem når dere møtes. Ikke prat masse, om du er nervøs pust rolig og smil og se han i øynene. Lytt til han. Still konkrete spørsmål. Du lever kun én gang. Du kan fort angre om du ikke drar. Men samtidig vær åpen for at kanskje ikke kjemien er der likevel. Ikke ta det som et tap men heller erfaring Lykke til! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå