Gå til innhold

Hvis du bare hadde 15 min med en du var interessert i..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt hypotetisk selvsagt :

Han du er interessert i lander på flyplassen derfra bor og sier dere kan møtes for en liten prat. Dere har flørtet litt og snakket mye sammen da han tidligere bodde i din by. Nå er han bare forbipasserende men dere har avtalt å møtes de 15 minuttene. Begge vet dere liker hverandre men har aldri vært på date, aldri noe fysisk. 

Du har vært mer frempå enn han og gitt solide hint som han antakelig ikke har tatt. Du er usikker på om han er skikkelig interessert i deg. 

Du har 15 minutter. Og du vet at du ikke kommer til å se han på noen måneder nå, pga avstand og fordi dere har jo ikke noe seriøst på gang. 

Hva ville du sagt på de minuttene? Du er livredd for å drite deg ut og orker ikke helt tanken på avvisning. Finnes det noe lurt å si for å finne ut hvor du har han, uten å si det rett ut? 

Vil gjerne ha hjelp her. 

Anonymkode: 5c6ba...ee8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å vise frem puppene. Ord er overflødige.

Anonymkode: 4197c...58e

• Nyttig 1
Skrevet

vær helt normal. Ikke snakk som en foss. Ikke le i tide og utide. Lytt til hva han har å si. Prat om noe du vet begge interesserer seg for. 

Anonymkode: 4c910...3b5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

vær helt normal. Ikke snakk som en foss. Ikke le i tide og utide. Lytt til hva han har å si. Prat om noe du vet begge interesserer seg for. 

Anonymkode: 4c910...3b5

Ja gode råd men vil jo helst få vite hva han tenker/føler, da... 😉

• Liker 1
Skrevet

Om han ikke er interessert i deg, driter du deg vel ut allerede ved å dra for å møte han i 15 minutter mens han er på gjennomreise, eller?

Han skjønner garantert at du er interessert, i hvert fall. Så du kan like godt si det rett ut.

Om han drar deg helt ut til flyplassen for 15 minutter uten å være litt interessert i deg en gang, er det vel greit om han avviser deg først som sist, eller?

Anonymkode: fdb52...6af

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Om han ikke er interessert i deg, driter du deg vel ut allerede ved å dra for å møte han i 15 minutter mens han er på gjennomreise, eller?

Han skjønner garantert at du er interessert, i hvert fall. Så du kan like godt si det rett ut.

Om han drar deg helt ut til flyplassen for 15 minutter uten å være litt interessert i deg en gang, er det vel greit om han avviser deg først som sist, eller?

Helt sant. Det tror jeg han forstår. Jeg vet han liker meg og det er han som har bedt meg komme. Kanskje litt rart om han ikke er interessert ja, han kunne fint ha avvist meg. Veldig enig med deg. Mener du da å si at siden jeg spurte om å treffe han og han ber meg komme dit, så kan det være interesse fra hans side? Ville han ikke sagt nei hvis han ikke ønsket se meg? 

• Liker 1
Skrevet

Ville sagt hei hyggelig å se deg, rekker vi en kaffe? Så få høre hvordan det går med deg? er du singel om dagen? kunne du tenke deg å holde kontakt og møtes igjen å se om vi kan bli noe? du får ha det hyggelig dit du skal, takk for praten kjekt å møtes, god tur vider! :)

Anonymkode: e417f...6e4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt sant. Det tror jeg han forstår. Jeg vet han liker meg og det er han som har bedt meg komme. Kanskje litt rart om han ikke er interessert ja, han kunne fint ha avvist meg. Veldig enig med deg. Mener du da å si at siden jeg spurte om å treffe han og han ber meg komme dit, så kan det være interesse fra hans side? Ville han ikke sagt nei hvis han ikke ønsket se meg? 

Nja, det kan være interessert fra hans side, tenker jeg, men det kan også bare være at han opplever at du er veldig tilgjengelig... 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du er livredd for å drite deg ut og orker ikke helt tanken på avvisning.

As if 🙄 

Anonymkode: fa31a...48a

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

As if 🙄 

? Skjønte hverken det den du siterer sier og heller ikke hva du sier? 

Jeg er ikke så veldig redd for å drite meg ut men jeg er nok litt redd for avvisning. 

Hvorfor sier du "as if"? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

? Skjønte hverken det den du siterer sier og heller ikke hva du sier? 

Jeg er ikke så veldig redd for å drite meg ut men jeg er nok litt redd for avvisning. 

Hvorfor sier du "as if"? 

Fordi det ville aldri skjedd at jeg var interessert i noen, livredd for å drite meg ut og ikke orket tanken på avvisning. Derfor kan jeg heller ikke svare på hva jeg ville ha gjort. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi det ville aldri skjedd at jeg var interessert i noen, livredd for å drite meg ut og ikke orket tanken på avvisning. Derfor kan jeg heller ikke svare på hva jeg ville ha gjort. 

Hvorfor ikke... Du er kanskje veldig trygg på deg selv da 😊heldig! 👍

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvorfor ikke... Du er kanskje veldig trygg på deg selv da 😊heldig! 👍

Ja. Og lat. Orker ikke drama. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Helt hypotetisk selvsagt :

Han du er interessert i lander på flyplassen derfra bor og sier dere kan møtes for en liten prat. Dere har flørtet litt og snakket mye sammen da han tidligere bodde i din by. Nå er han bare forbipasserende men dere har avtalt å møtes de 15 minuttene. Begge vet dere liker hverandre men har aldri vært på date, aldri noe fysisk. 

Du har vært mer frempå enn han og gitt solide hint som han antakelig ikke har tatt. Du er usikker på om han er skikkelig interessert i deg. 

Du har 15 minutter. Og du vet at du ikke kommer til å se han på noen måneder nå, pga avstand og fordi dere har jo ikke noe seriøst på gang. 

Hva ville du sagt på de minuttene? Du er livredd for å drite deg ut og orker ikke helt tanken på avvisning. Finnes det noe lurt å si for å finne ut hvor du har han, uten å si det rett ut? 

Vil gjerne ha hjelp her. 

Gi han en god klem når du ser han så tar du det der i fra. Har møtt en fra utlandet før i sommer for første gang. Klem funket som bare rakker'n. Nå skal vi snart møtes igjen snart. Kjør på. Vær deg selv. 

Anonymkode: 4f44d...35e

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Støtter klem

• Liker 1
Skrevet

Smil, gi en god klem når dere møtes. Ikke prat masse, om du er nervøs pust rolig og smil og se han i øynene. Lytt til han. Still konkrete spørsmål. 

Du lever kun én gang. Du kan fort angre om du ikke drar. Men samtidig vær åpen for at kanskje ikke kjemien er der likevel. Ikke ta det som et tap men heller erfaring :)

Lykke til!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...