Gå til innhold

Jeg er 32 og ble sjekket opp av en på 19 på trening. Jeg likte det... Legge han til på Snapchat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noe galt med meg? Trente ben, å så at han så litt på meg. Vi endte opp med å trene ved siden av hverandre, og han begynte å snakke til meg. Jeg fikk snapchatten hans, men ikke turt å legge han til. Bør jeg, eller skal jeg la det ligge?

Syns det er en spennende tanke, så jeg har lyst...

Han hadde en singlet med bulende armer, så lurer på hva som ligger bak den singleten!

Anonymkode: 48376...9d2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Seff, gjør det, lev livet, men ikke forvent dyp emosjonell tilknytning fra hans side, hans behov og dine behov når det kommer emosjonelle ting kan være annerledes. Bare så du og han  ikke blir såret... Borsett fra det prøv å ha det gøy :)

Endret av Mr.SukkerFri
  • Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

Herregud, husker du selv da du var 19? 
Hjernen er ikke ferdig utviklet før man er rundt 25….

Hilsen 30 åring

Anonymkode: e4e86...ece

• Liker 10
Skrevet

Æsj, gris.

Anonymkode: 9121d...2ab

• Liker 9
Skrevet

Jeg ville seriøst vært redd for å få moren hans på nakken (hun er sikkert et par år eldre enn deg). Hva med å prøve seg på faren hans i stedet? 

Anonymkode: e4013...59f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

er det noe galt med meg? Trente ben, å så at han så litt på meg. Vi endte opp med å trene ved siden av hverandre, og han begynte å snakke til meg. Jeg fikk snapchatten hans, men ikke turt å legge han til. Bør jeg, eller skal jeg la det ligge?

Han hadde en singlet med bulende armer, så lurer på hva som ligger bak den singleten!

Selvfølgelig må du gjøre det hvis du har lyst.. han vet nøyaktig hva du tenker, så ikke la deg bli overrasket. En ung mann har sine hormoner på ville veier, han sitter mest sannsylig hjemme å ronker med deg i sine fantasier. Tåler du ikke tanken på at han gjør det, tror jeg også det er best for deg å la være. Virker det tennende på deg, er det bare å ringe på døra hans.. Du skal få lov til å gi meg kjeft, hvis ikke dette stemmer TS.. Dette gir meg bestandig en treffprosent på 90😅

• Liker 3
Skrevet

Jeg trodde det var no-go med singlet på treningssenter? Men siden du spør: En 19-åring er fortsatt en gutt mer enn han er mann, såeh...nei. Det er lassevis av kjekke menn på din egen alder.

Anonymkode: 20d78...f3e

• Liker 6
Skrevet

Du legger deg ikke etter en under 20 når du er over 30 selv..seriøst..🤦🏼‍♀️

Anonymkode: f3181...a90

• Liker 9
Skrevet

du er ekkel, pedo-vibes.

tenk å være tiltrukket av en som ikke har utviklet sitt hjerne, merkelig dynamikk. 

Anonymkode: 0b9b2...0c7

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Gjør som du vil! Det er ingen andres sak. 

Anonymkode: e20b8...32c

• Liker 1
Skrevet

19 åring vil ha MILF. 

Yup ,du er Mother. 

Kom igjen mamma ,la gutten dyppe den litt da ... 

Anonymkode: f9300...063

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Go for it !! 😀👍

Skrevet

Anonymkode: 79a51...0f6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

du er ekkel, pedo-vibes.

tenk å være tiltrukket av en som ikke har utviklet sitt hjerne, merkelig dynamikk. 

Anonymkode: 0b9b2...0c7

Det her høres sykt ut.

Hvem I helvete blir tiltrukket av hjerne ?

Anonymkode: f9300...063

• Liker 1
Skrevet

Vel man kan snu på det. Hadde det vært omvendt at en mann legger til en 19 åring på snap og er 32 selv så hadde det nok blitt oppstandelse....

• Liker 3
Skrevet
.Fjellmannen skrev (Akkurat nå):

Alder er bare et tall 

Sa Harvey Weinstein 

Anonymkode: 79a51...0f6

• Liker 7
Skrevet

19 og 30 er litt for stor aldersforskjell i den alderen der, uansett hvilket kjønn som er eldst. Han er et barn, selv om han ikke synes det selv. La ham være, du. 

Anonymkode: ddb7a...6c1

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...