Gå til innhold

Er det noen her som har implantat i underkjeven?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det å få den borret inn i kjevebenet? Hvor mye koster det?  Fortelle gjerne om hvordan du opplevde det . 

Anonymkode: 54330...ec6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gikk fint, men hadde fått 1 sobril på forhånd (første gang jeg brukte slikt medikament). Kostet 25K. 

Anonymkode: c60d1...9bd

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det gikk fint, men hadde fått 1 sobril på forhånd (første gang jeg brukte slikt medikament). Kostet 25K. 

Fikk du sobril for å roe ned nervene fordi du var veldig nervøs, eller som en del av bedøvelsen?

Anonymkode: 5d655...dcc

Skrevet

Jeg fikk rohypnol og husker ingenting. Fikk dekket det meste pga mineraliseringsfeil og betalte ca 2 000.

Anonymkode: 7e104...04f

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fikk du sobril for å roe ned nervene fordi du var veldig nervøs, eller som en del av bedøvelsen?

Anonymkode: 5d655...dcc

Roe nervene, de borrer ned i kjeven med en drill. Det er også en veldig tidkrevende prosess. Tok vel 1 år fra jeg trakk tanna til jeg hadde implantat + krone på. 

Skrevet

Må si at jeg har hatt ingen plager med implantatet i ettertid, hatt det i tre år.

Skrevet

Hvis man ikke får dekket noe av trygda, koster det ofte 30.000++ med implantat med krone.

Anonymkode: cfb08...92e

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvis man ikke får dekket noe av trygda, koster det ofte 30.000++ med implantat med krone.

Anonymkode: cfb08...92e

Tok det i Budapest,  en 3-del av prisen i Norge.  Funker som f... nesten 10 år etter.

Anonymkode: 3cbb1...46e

Skrevet

Eh…hva er dette godt for? Og hvorfor får dere noe sånt til å virke så normalt og naturlig?😅

Anonymkode: 5fed6...394

Skrevet

Hadde narkose grunnet odontofobi. Fikk dette dekket av Helfo. Det var når man enda fikk dekket det meste av behandlingen. 

Anonymkode: 3e540...9ba

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eh…hva er dette godt for? Og hvorfor får dere noe sånt til å virke så normalt og naturlig?😅

?

Anonymkode: 3e540...9ba

Skrevet

Sophie Elise som reklamerer her for sin falske hake og sine 1050 operasjoner 😏🙄😶

Anonymkode: 922ec...2f4

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvis man mister tenner av en eller annen grunn, eller må trekke de pga tannkjøttsykdom f.eks, så må man jo ha en erstatning? Da er tannimplantat et godt valg.

Anonymkode: e5376...769

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...