Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere de fleste sjefer nyter å plage folk, gjøre livet ubehagelig for andre og å sette ansatte i vriene situasjoner. Dette gjelder også på fritiden med folk de ikke er sjefer over, men de likevel tror de kan herse med og bestemme over.

På meg virker det som om det er noe alvorlig feil i hodet til en stor andel av de som er sjefer.

Eller er det bare jeg som har vært uheldig hittil?

Dere som er sjefer kan også svare, og evt. forklare hva som er galt.

Anonymkode: 1e95b...b40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pappa har vært sjef i mange år og sier det er ufattelig mange sjefer som aldri burde vært sjef. Han sammenlikner det litt med bøllete fyrer som ble dørvakt eller gymlærer fordi de ikke kunne bli politi. Andre sjefer han på diverse måter har hatt med å gjøre i jobbsammenheng har gjort narr av han for å være "for grei". De synes han er feig fordi han ikke er drittsekk.

Anonymkode: c8820...f60

• Liker 3
Skrevet

Er samme inntrykk jeg også dessverre har.

Men skjønner de ikke at bedriften/ arbeidsplassen går bedre med bra arbeidsmiljø?

Hva er fordelen med at ansatte føler seg dårlig behandlet?

Anonymkode: 1e95b...b40

• Liker 1
Skrevet

Er bare du som har vært uheldig ja. Sjefen min ringte meg i dag for å si at det er så trivelig at jeg skal ha baby og at det er leit at jeg er syk (ekstrem svangerskapskvalme) men at jeg ikke måtte tenke på jobb og at jeg tar alt i mitt eget tempo når jeg er klar for det.

Anonymkode: ba415...c30

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja, det er mange som er sjefer av feil grunner. Men jammen finnes det en del gode sjefer også :) Jeg har vært veldig heldig med min, i alle fall.

Anonymkode: 2928a...bde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...