Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer har gått på «guttetur» for helga. Han sa han skulle med X, men jeg ser at X er hjemme og poster en stort fra Norge for noen timer siden. Samtidig ser jeg at en kollega av samboeren min har postet en story om at hun var på et fly. Samboer har ikke sagt mye til meg når jeg har spirt han om hvem som kommer og hvor han skal bo. Nesten som han vil unngå å snakke om det. 

Hvordan kan jeg få han til å nevne hvem han er med, uten å spørre direkte? Hvis han nevner X så skal jeg ta han i det.

Anonymkode: 6dbfe...a38

• Liker 2
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Er nå vel bare å spørre vel?!?! Hva i all verden...

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Samboer har gått på «guttetur» for helga. Han sa han skulle med X, men jeg ser at X er hjemme og poster en stort fra Norge for noen timer siden. Samtidig ser jeg at en kollega av samboeren min har postet en story om at hun var på et fly. Samboer har ikke sagt mye til meg når jeg har spirt han om hvem som kommer og hvor han skal bo. Nesten som han vil unngå å snakke om det. 

Hvordan kan jeg få han til å nevne hvem han er med, uten å spørre direkte? Hvis han nevner X så skal jeg ta han i det.

Det er jo helt innafor å si «Hei, du sa du skulle på tur med X, men jeg ser jo at X er hjemme. Hvem har du reist med?»

Anonymkode: 98b83...f42

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet

Kan du ikke bare spørre han direkte? Det er bare de som har noe å skjule som ljuger.

Anonymkode: 92d38...051

Skrevet
Snabeltann skrev (Akkurat nå):

Hæ? Er nå vel bare å spørre vel?!?! Hva i all verden...

Vil ikke det, i tilfelle jeg tar feil. 

Skrevet

Beste du kan gjøre nå er å slå opp med han. Det er for hans eget beste. Mennesker som deg blir bare verre og verre. 

Anonymkode: 1ac19...01d

Skrevet

Da får du vel ikke vite heller?

• Liker 3
Skrevet

Er vel bare å spørre om hvem han er sammen med det. 

Anonymkode: 393b7...0ec

Skrevet

Beste du kan gjøre nå er å slå opp med han. Det er for hans eget beste. Mennesker som deg blir bare verre og verre. 

Really? Samboer lyger om at han er på tur med X når han ikke er det. Så er det hun som er problemet ?

• Liker 14
  • Nyttig 6
Skrevet

Er det noe vits å drive et sånt spill? 

Du vet at han har løyet om hvem han skal på tur med og har beviser på det. Da spiller det ikke så stor rolle hvem han egentlig er på tur med for det er uansett en han driver med noe med som du ikke skal vite om og ergo er det utroskap samme hvem det er med. 

Anonymkode: 9507d...a60

• Liker 4
Skrevet

Spør hvordan X og samboeren din har det, om det er fint der osv. Lat som ingenting til han svarer. Så sier du: men X er jo hjemme, så hvem er du med?

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Feil av hva?

Du vet jo ikke hvem han er på tur med! Da tar du vel ikke feil…..Snakk om å gjøre livet vanskelig for seg selv.

Lage en slags katt og mus-lek ut av egen usikkerhet istedenfor å være ærlig.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men, interesserer dere ikke dere i hverandres liv? Det er helt vanlig om man skal reise bort at man snakker om hvem man skal dra med, vel? (Klør meg litt i hodet nå...)

• Liker 2
Skrevet

Kan du ikke ringe å spørre hva dere gjør..snakk litt om kompisen osv..hvis han sier feks..akkurat nå er han i en kiosk å kjøper sjokolade..så kan jo du si cut the crap.vet jo at han er hjemme. Og spør hvem han er der med. Er vel bare å spørre…

Anonymkode: e884a...139

• Liker 3
Skrevet

Du ringer til vennen og later som om du ikke får tak i X . 

Anonymkode: 4bb65...8db

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde ringt samboeren til X og spurt henne rett ut om X og din samboer er på ferie sammen. Alternativt ville jeg dratt hjem til X for å forsikre meg om at han faktisk er hjemme. Når du vet sikkert at X ikke er sammen med samboeren din så hadde jeg brukt helgen på å pakke sakene hans eller lete etter ny bolig på Finn.no.

Anonymkode: 9b856...462

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kvinnehaterne på kg bruker virkelig enhver anledning de kan for å prøve å bryte ned kvinner ass. Det er nesten fascinerende men mest tragisk når man tenker på hvor trist og bittert liv de må ha 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvordan går det?? Spent

Anonymkode: e884a...139

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kvinnehaterne på kg bruker virkelig enhver anledning de kan for å prøve å bryte ned kvinner ass. Det er nesten fascinerende men mest tragisk når man tenker på hvor trist og bittert liv de må ha 

Dette gjelder også tilfeller når det er snakk om menn. Så dette er ikke kvinnehat, heller typ hat for ustabile personer som er ikke modnet nok til å være i et forhold. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor skal du det?

Jeg hadde ringt og latt han stå til ansvar for å forklare etter å ha sett at X var hjemme. Ville ha sett alle han var på tur med.

Er han ikke voksen nok til det, er han ikke voksen nok til forhold.

Anonymkode: 9e9b2...467

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...