AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #1 Skrevet 9. september 2022 Hei. Jeg har nå tenkt å hive meg på Tinder en dag men jeg er Childfree (Frivillig barnløs) Vet noen hvordan jeg kan formulere dette i bioen for å få unna enslige foreldre eller noen som vil ha barn en dag om vi blir seriøse? Har ikke så mye interesse om å spørre det om jeg matcher, helst noe de kan se FØR de sveiper på meg. Gjør jobben lettere for begge to. Tusen takk for innspill! Anonymkode: 1c1e2...929 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #2 Skrevet 9. september 2022 Bare skriv at du ikke vil ha barn og vil heller ikke være stemor/stefar. Anonymkode: de649...428 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #3 Skrevet 9. september 2022 Bare skriv at du søker noen uten barn og ønsker ikke barn i fremtiden. Det har jeg skrevet og null problem det Anonymkode: 6b31d...709 3 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #4 Skrevet 9. september 2022 Tenker det enkleste er det beste. Bare skriv det på slutten av teksten din. "Frivillig barnløs" og en eller annen passende emoji bak. Katt, hjerte, baby, glad fjes e.l. Synes det er veldig bra å opplyse om sånt. Så fint at du gjør det! Har falt for så mange menn med tiden som ikke gidder å si til meg at de ikke ønsker barn. Ikke før jeg er emosjonelt investert i han. Alltid like kjipt. Anonymkode: 885e1...ae5 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #5 Skrevet 9. september 2022 Siden tinder bare er for puling bør du kanskje legge til at du er ivrig på tørrtrening... Anonymkode: a60f7...edb 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #6 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Siden tinder bare er for puling Anonymkode: a60f7...edb Bestemmer hvem? Mange som finner kjæreste der Anonymkode: 6b31d...709 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå