MarianneE Skrevet 2. oktober 2022 #21 Del Skrevet 2. oktober 2022 Elsker Med All Respekt, Misjonen, Are og Odin. Ellers har jeg (gjen)oppdaget hørespill som gikk på radio før. Radioteateret og slikt, men det teller kanskje ikke? Ligger uansett på nrkradio appen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #22 Del Skrevet 2. oktober 2022 Unnskyld: Janne Rønningen og Sofie Frøydis, handler om hvordan kvinner blir behandlet av media. Baarli og Benjamin går i terapi: Tar opp forskjellige utfordringer og problemer i et forhold. Lørdagsrådet Krimpodden Anonymkode: d2919...d95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariannah Skrevet 5. oktober 2022 #23 Del Skrevet 5. oktober 2022 Med all respekt, Dynga, P3 Dokumentär, Krimpodden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 6. oktober 2022 #24 Del Skrevet 6. oktober 2022 Truls & Hellstrøm - tar munnen full. Truls Svendsen og Eyvind Hellstrøm snakker om ting de er opptatt av, f.eks vin, mat, reiser, prosjekter de holder på med og ting på privaten. Det har blitt en del reklame med tiden, men det er å forvente. Jeg elsker duoen 🤣❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #25 Del Skrevet 21. oktober 2022 Hun vs Han - De diskuterer mye av det som i grunnen diskuteres her på KG også, bare saklig i stedet. De diskuterer mye dette med forskjeller, roller, dating, krav, samfunn, når det gjelder kvinner og menn. Og så er de morsomme. Anonymkode: 01b87...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. oktober 2022 #26 Del Skrevet 21. oktober 2022 Lordens Garasje. En podcast om bil. Historietimen. Morsomt og lærerikt, tror desverre ikke den blir laget mer av. Veteranpodden. Om veteraner, for veteraner og kan godt lyttes på av dere andre også. Bjelke og Beranek Podcast. Ganske selvforklarende. Scooch Pod. Mer om bil og kultur rundt bil. Til å ikke like podcast noe særlig så hører jeg på mange... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stenlagt Skrevet 21. oktober 2022 #27 Del Skrevet 21. oktober 2022 Red Ice Radio (engelsk/svensk om aktuelle saker) Podcasten uten navn (norsk) Wolfgang Wee (norsk) Document.no sin podcast (norsk) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #28 Del Skrevet 5. november 2022 land of lies. finnes faktisk episoder på Youtube dersom noen er interesserte. Handler om "true crime" og korrupsjon, og sånn. Anonymkode: 7e2e2...1db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #29 Del Skrevet 5. november 2022 Bak rattet. Erlend Osnes og Stein Pettersen snakker med kjente mennesker om bil. Mysterier fra Norge Krig og fred Urix på lørdag Ukeslutt Anonymkode: 8961f...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. november 2022 #30 Del Skrevet 11. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (På 21.10.2022 den 8.01): Lordens Garasje. En podcast om bil. Historietimen. Morsomt og lærerikt, tror desverre ikke den blir laget mer av. Veteranpodden. Om veteraner, for veteraner og kan godt lyttes på av dere andre også. Bjelke og Beranek Podcast. Ganske selvforklarende. Scooch Pod. Mer om bil og kultur rundt bil. Til å ikke like podcast noe særlig så hører jeg på mange... Jeg gjetter bare her.... Du er mann 45+ (evt akkurat bikket 50?) Veldig spent på om jeg bommer kraftig nå. Evt fornærmer deg uten at det er tenkt slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. november 2022 #31 Del Skrevet 11. november 2022 MarianneE skrev (10 timer siden): Jeg gjetter bare her.... Du er mann 45+ (evt akkurat bikket 50?) Veldig spent på om jeg bommer kraftig nå. Evt fornærmer deg uten at det er tenkt slik. du har rett i at jeg er mann. dette er uansett sånt jeg hadde hørt på om jeg var 20, jeg er bare ikke så glad i podcasts. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 11. november 2022 #32 Del Skrevet 11. november 2022 Misjonen, Avhørt, TV2 B-laget, NRK oppdatert, Heia fotball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. november 2022 #33 Del Skrevet 11. november 2022 MarianneE skrev (På 2.10.2022 den 9.08): Elsker Med All Respekt, Misjonen, Are og Odin. Ellers har jeg (gjen)oppdaget hørespill som gikk på radio før. Radioteateret og slikt, men det teller kanskje ikke? Ligger uansett på nrkradio appen Bytt ut Misjonen med Lørdagsrådet og Berrum og Beyer snakker om greier så har du meg 😀 Gjenoppdaget bra radioteater fra barndommen under covid, spesielt da Alan Garners fantasyserier for barn😊 Oppdaget også andre fine ting på nrk bl.a. bra Varg Veum hørespill😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå