AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #1 Skrevet 9. september 2022 Føles så godt å tenke hvor kåt hun blir på det. Anonymkode: c62a7...b21 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #2 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Føles så godt å tenke hvor kåt hun blir på det. Anonymkode: c62a7...b21 Om det er noen trøst, det fungerer ikke slik for alle kvinner. For enkelte kvinner så gir det dem ingenting. Jeg er en av de som er sammen med ei slik kvinne ☹️ Heldigvis så har jeg fortsatt litt hukommelse så når jeg fantaserer så er det om tidligere kvinner jeg gikk ned på, og som elsket det. Anonymkode: 587f2...792
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #3 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Om det er noen trøst, det fungerer ikke slik for alle kvinner. For enkelte kvinner så gir det dem ingenting. Jeg er en av de som er sammen med ei slik kvinne ☹️ Heldigvis så har jeg fortsatt litt hukommelse så når jeg fantaserer så er det om tidligere kvinner jeg gikk ned på, og som elsket det. Anonymkode: 587f2...792 Er mer at hun jeg er med foretrekker det bare, tror hun liker det mer enn knulling, selv om hun liker det også. Men veldig koselig dame Anonymkode: c62a7...b21
Serafin Skrevet 9. september 2022 #5 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Om det er noen trøst, det fungerer ikke slik for alle kvinner. For enkelte kvinner så gir det dem ingenting. Jeg er en av de som er sammen med ei slik kvinne ☹️ Heldigvis så har jeg fortsatt litt hukommelse så når jeg fantaserer så er det om tidligere kvinner jeg gikk ned på, og som elsket det. Anonymkode: 587f2...792 Hvorfor velger du i bli værende i et parforhold med denne kvinnen hvis du er misfornøyd med sexlivet?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #6 Skrevet 9. september 2022 Serafin skrev (4 minutter siden): Hvorfor velger du i bli værende i et parforhold med denne kvinnen hvis du er misfornøyd med sexlivet? Lurer jeg også på Anonymkode: f8401...4db
Bamseklemmer Skrevet 9. september 2022 #7 Skrevet 9. september 2022 Ja TS, det finnes knapt noe som er mere tennede når en kvinne elsker det du gjør.. enten det er slikking, fingring, knulling, eller bare av kosing, kyssing eller bare ser hverandre dypt inn i øynene. Jeg synes egentlig kvinner er så flinke med å vise følelser og takknemlighet. Og det er også en av årsakene jeg liker dem best, for jeg yter også maksimalt og best med slike kvinner. "Sannelig skal hun få det deilig, hun som er så snill og god med meg" slike tanker har jeg ofte lenge før vi legger oss. Og målet mitt er bestandig å gjøre hele totalopplevelsen vellykket, for når dette gode skjer, vil jeg gjerne være med å påvirke vår lyst til mere sammenkomster.. Det var en klok kvinne som sa til meg en gang: "Skal du få en kvinne skikkelig kåt og våt, må du lære deg å kysse henne på munnen først. For hvis du kysser henne med tørre lepper, blir kysset det samme på musa" og "Et kyss skal være forførende, tålmodig og at du mener det, ellers blir sexen deretter" Hun visste nok hva som måtte til, for hun utviklet meg til en god kysser. "Nå kjenner jeg at du er en god elsker, for det kjennes på kysset ditt", sa hun.. stolt som ei høne kan bli, for hun hadde skapt sin egen gode elsker.. Og dette tror jeg på, for jeg har bestandig hørt at jeg er en god elsker.. og ikke fordi jeg gjør så mye teknikker og akrobatikk, men at jeg virkelig mener de kyssene jeg gir. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå