Gå til innhold

Tråden for de som lurer på navnet til en film/tv-serie

Anbefalte innlegg

Skrevet

En tråd hvor du kan spørre om navnet på en film eller tv-serie som du lurer på hva navnet er

Kom gjerne med best mulig beskrivelse og om du vet så nevn om det er en film eller tv-serie du tenker på slik at det blir enklere for andre å hjelpe deg

Kan starte selv

En gutt spiser frokostblanding hjemme, og så går han inn i et fly og flyr ut i verdensrommet på vei mot månen og så får månen et ansikt og blir sint og så husker jeg ikke mer

Er det noen som vet hva denne filmen/tv-serien heter?

Anonymkode: d4e22...39d

Videoannonse
Annonse
Gjest Raffalayla
Skrevet

Film jeg så som veldig, veldig ung.. tegnefilm.. alt jeg husker er blått hav og skyggen av en diger rokke.. tror rokken var ganske, i hvert fall delvis, sentral i handlingen.. eller ikke.

Noen som aner hvilken film dette kan være?

Minnet er så tydelig, likevel så fjernt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.9.2022 den 15.42):

En tråd hvor du kan spørre om navnet på en film eller tv-serie som du lurer på hva navnet er

Kom gjerne med best mulig beskrivelse og om du vet så nevn om det er en film eller tv-serie du tenker på slik at det blir enklere for andre å hjelpe deg

Kan starte selv

En gutt spiser frokostblanding hjemme, og så går han inn i et fly og flyr ut i verdensrommet på vei mot månen og så får månen et ansikt og blir sint og så husker jeg ikke mer

Noen som har en anelse?

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen?

• 3 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.9.2022 den 15.42):

Kan starte selv

Vet noen dette?

Skrevet
Raffalayla skrev (På 9.9.2022 den 15.48):

Film jeg så som veldig, veldig ung.. tegnefilm.. alt jeg husker er blått hav og skyggen av en diger rokke.. tror rokken var ganske, i hvert fall delvis, sentral i handlingen.. eller ikke.

Noen som aner hvilken film dette kan være?

Minnet er så tydelig, likevel så fjernt.

Fant du der ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...