Gå til innhold

Tråden for de som lurer på navnet til en film/tv-serie

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En tråd hvor du kan spørre om navnet på en film eller tv-serie som du lurer på hva navnet er

Kom gjerne med best mulig beskrivelse og om du vet så nevn om det er en film eller tv-serie du tenker på slik at det blir enklere for andre å hjelpe deg

Kan starte selv

En gutt spiser frokostblanding hjemme, og så går han inn i et fly og flyr ut i verdensrommet på vei mot månen og så får månen et ansikt og blir sint og så husker jeg ikke mer

Er det noen som vet hva denne filmen/tv-serien heter?

Anonymkode: d4e22...39d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raffalayla

Film jeg så som veldig, veldig ung.. tegnefilm.. alt jeg husker er blått hav og skyggen av en diger rokke.. tror rokken var ganske, i hvert fall delvis, sentral i handlingen.. eller ikke.

Noen som aner hvilken film dette kan være?

Minnet er så tydelig, likevel så fjernt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.9.2022 den 15.42):

En tråd hvor du kan spørre om navnet på en film eller tv-serie som du lurer på hva navnet er

Kom gjerne med best mulig beskrivelse og om du vet så nevn om det er en film eller tv-serie du tenker på slik at det blir enklere for andre å hjelpe deg

Kan starte selv

En gutt spiser frokostblanding hjemme, og så går han inn i et fly og flyr ut i verdensrommet på vei mot månen og så får månen et ansikt og blir sint og så husker jeg ikke mer

Noen som har en anelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 9.9.2022 den 15.42):

Kan starte selv

Vet noen dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raffalayla skrev (På 9.9.2022 den 15.48):

Film jeg så som veldig, veldig ung.. tegnefilm.. alt jeg husker er blått hav og skyggen av en diger rokke.. tror rokken var ganske, i hvert fall delvis, sentral i handlingen.. eller ikke.

Noen som aner hvilken film dette kan være?

Minnet er så tydelig, likevel så fjernt.

Fant du der ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...