AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #1 Skrevet 9. september 2022 En tråd hvor du kan spørre om navnet på en film eller tv-serie som du lurer på hva navnet er Kom gjerne med best mulig beskrivelse og om du vet så nevn om det er en film eller tv-serie du tenker på slik at det blir enklere for andre å hjelpe deg Kan starte selv En gutt spiser frokostblanding hjemme, og så går han inn i et fly og flyr ut i verdensrommet på vei mot månen og så får månen et ansikt og blir sint og så husker jeg ikke mer Er det noen som vet hva denne filmen/tv-serien heter? Anonymkode: d4e22...39d
Gjest Raffalayla Skrevet 9. september 2022 #2 Skrevet 9. september 2022 Film jeg så som veldig, veldig ung.. tegnefilm.. alt jeg husker er blått hav og skyggen av en diger rokke.. tror rokken var ganske, i hvert fall delvis, sentral i handlingen.. eller ikke. Noen som aner hvilken film dette kan være? Minnet er så tydelig, likevel så fjernt.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #3 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (På 9.9.2022 den 15.42): En tråd hvor du kan spørre om navnet på en film eller tv-serie som du lurer på hva navnet er Kom gjerne med best mulig beskrivelse og om du vet så nevn om det er en film eller tv-serie du tenker på slik at det blir enklere for andre å hjelpe deg Kan starte selv En gutt spiser frokostblanding hjemme, og så går han inn i et fly og flyr ut i verdensrommet på vei mot månen og så får månen et ansikt og blir sint og så husker jeg ikke mer Er det noen som vet hva denne filmen/tv-serien heter? Anonymkode: d4e22...39d Noen som har en anelse? Anonymkode: d4e22...39d
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #5 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 9.9.2022 den 15.42): En tråd hvor du kan spørre om navnet på en film eller tv-serie som du lurer på hva navnet er Kom gjerne med best mulig beskrivelse og om du vet så nevn om det er en film eller tv-serie du tenker på slik at det blir enklere for andre å hjelpe deg Kan starte selv En gutt spiser frokostblanding hjemme, og så går han inn i et fly og flyr ut i verdensrommet på vei mot månen og så får månen et ansikt og blir sint og så husker jeg ikke mer Er det noen som vet hva denne filmen/tv-serien heter? Anonymkode: d4e22...39d Vet noen dette? Anonymkode: d4e22...39d
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #6 Skrevet 18. oktober 2022 Raffalayla skrev (På 9.9.2022 den 15.48): Film jeg så som veldig, veldig ung.. tegnefilm.. alt jeg husker er blått hav og skyggen av en diger rokke.. tror rokken var ganske, i hvert fall delvis, sentral i handlingen.. eller ikke. Noen som aner hvilken film dette kan være? Minnet er så tydelig, likevel så fjernt. Fant du der ut? Anonymkode: d4e22...39d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå