AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #1 Skrevet 9. september 2022 Spør siden jeg dater en fyr som bor i et hus Bekkelaget( ikke veldig stort, men god beliggenhet). Kommer fra bygda, så jeg vet ikke hva som er vanlig her i byen. Anonymkode: 2c40c...7d0
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #2 Skrevet 9. september 2022 er det viktig i noen som helst setting egentlig? Anonymkode: a8729...eff 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #3 Skrevet 9. september 2022 Hva er forskjellen på om en singel barnløs mann bor i en leilighet til 8 mill (veldig vanlig) eller en enenbolig til 8 mill? Kanskje fordi han liker å ha hage? om det er vanlig komme vel heller mer an på alderen. Single barnløse menn i Oslo har alle forutsetninger for å kunne ha god økonomi om de er rundt 40 år feks. Er det en på 25 så hadde jeg stusset mer. Anonymkode: c2da4...2a3 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #4 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Spør siden jeg dater en fyr som bor i et hus Bekkelaget( ikke veldig stort, men god beliggenhet). Kommer fra bygda, så jeg vet ikke hva som er vanlig her i byen. Anonymkode: 2c40c...7d0 Vil si at det er omtrent like vanlig som at enslige og barnløse andre steder i landet arver enebolig etter sine besteforeldre. Om den er selvkjøpt har boligeiers alder litt å si, det er mer vanlig for en på femti enn en på nitten. Anonymkode: b46f5...6c4 1
Alauda Skrevet 9. september 2022 #5 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Spør siden jeg dater en fyr som bor i et hus Bekkelaget( ikke veldig stort, men god beliggenhet). Kommer fra bygda, så jeg vet ikke hva som er vanlig her i byen. Anonymkode: 2c40c...7d0 Du skal se han glemte å si at han han deler huset med mor 😅 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #6 Skrevet 9. september 2022 Han har sannsynligvis arvet. Noen har også hatt flaks og fått kjøpt seg bolig for 15-20år siden, pusset opp og solgt og kunnet kjøpe større bolig, pusset opp og solgt og kunnet kjøpe større bolig og holdt på sånn mange ganger for å bygge seg opp. Det er ikke vanlige at enslige bor i enebolig som sin førstegangsbolig eller som under 40 uten å ha arvet eller kjøpt med tidligere samboer. Anonymkode: eed52...f48 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #7 Skrevet 9. september 2022 I Oslo ☝️ Anonymkode: eed52...f48 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå