AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #1 Skrevet 9. september 2022 Altså etter man har signert og fått det utbetalt? Anonymkode: c1d77...f91
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #3 Skrevet 9. september 2022 Det er jo en avtale som går begge veier. Med mindre de mener at du har oppgitt feilaktig/ufullstendig informasjon, skulle jeg ikke trodd at avtalen kunne sies opp, nei. Anonymkode: 7c7a0...f00
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #4 Skrevet 9. september 2022 Dette står i lånedokumentene dine, som du skal ha lest før du signerte. Anonymkode: 5c0c1...7df
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #5 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo en avtale som går begge veier. Med mindre de mener at du har oppgitt feilaktig/ufullstendig informasjon, skulle jeg ikke trodd at avtalen kunne sies opp, nei. Anonymkode: 7c7a0...f00 Det har jeg ikke gjort. Det er de som står i dokumentene man sender inn som de kontrollerer? Anonymkode: c1d77...f91
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #6 Skrevet 9. september 2022 I dokumentene du signerer står hvilke kriterier som gjelder oppsigelse / annulasjon osv - disse har du kopi av, les dem Anonymkode: 66415...140
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #7 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I dokumentene du signerer står hvilke kriterier som gjelder oppsigelse / annulasjon osv - disse har du kopi av, les dem Anonymkode: 66415...140 Jeg har dem. Men får ikke åpnet dem. Anonymkode: c1d77...f91
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #8 Skrevet 9. september 2022 Har hørt om folk som har fått finansieringsbevis på bolig, og etter de har bydd på leiligheten og vunnet budrunden så har banken plutselig sagt at de ikke vil gi lånet likevel. Syns det er litt skummelt å tenke på. De hadde ikke gitt feil opplysninger heller. Kan banker bare gjøre sånt liksom? Anonymkode: c1d77...f91
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #9 Skrevet 9. september 2022 Skulle egentlig på forbruker juss og økonomi. Skrev inn på feil kategori. Anonymkode: c1d77...f91
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #10 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har hørt om folk som har fått finansieringsbevis på bolig, og etter de har bydd på leiligheten og vunnet budrunden så har banken plutselig sagt at de ikke vil gi lånet likevel. Syns det er litt skummelt å tenke på. De hadde ikke gitt feil opplysninger heller. Kan banker bare gjøre sånt liksom? Anonymkode: c1d77...f91 Når man legger inn bud, er det vanlig praksis at man må oppgi hvilken bank man får finansiering fra og kontaktperson og at megler kontakter banken før bud aksepteres av selger. Anonymkode: 5f514...ed0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå