Gå til innhold

Hvordan fant du ut at partneren din var utro?og hvordan konfronterte du han/henne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer.tror mange slipper unna

Anonymkode: c53e1...508

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk gjennom telefonen hans fordi jeg kjedet meg og hadde ingen mistanke. Han var på butikken og hadde glemt den igjen uten kodelås. 

Når han kom inn døren med matvarer møtte jeg han i gangen og viste han skjermen på telefonen sin og ropte "UT!!!!!!!!" til han og kastet ut alle tingene hans. 

Anonymkode: 1f38e...a4a

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg husker han kom hjem drita full midt på natten i en ukedag når han egentlig skulle ut å spise litt rett nedforbi. Jeg skulle på jobb tidlig, så jeg hadde lagt meg. 
Når jeg sto opp på morgenen hadde han stempel på hånden, og mobilen lå i stuen.

jeg kjente en veldig veldig uggen følelse og skjekket telefonen hans. Det var eskortesider, meldinger til eskorte, og flørtende meldinger til andre jenter…

Anonymkode: f0656...d15

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg fant et lydopptak på hans mobil der han har sex med min beste venninne.

Anonymkode: 5e5ee...229

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Lånte hans pc for å gjøre noe arbeid, og han ga meg koden.

Hadde hatt en mistanke siden han flørter mye med andre damer, og jeg har snakket med han om dette men han bagatelliserte det.

Etter en stund var det en indre stemme som sa til meg at jeg skulle lese hans messenger meldinger, og der inne stod det at han holdt på med en dame.

Konfronterte han etter en stund og da la han alle kort på bordet.

Anonymkode: 2b65e...473

• Liker 2
Skrevet

Uggen følelse en stund… sjekket mobilen når han sloknet etter en fest. Masse upassende meldinger til flere damer. Til og med møtt de på treningsstudio, der han har blitt kjent med de. 
så ikke noe spesifikt de hadde hatt sex, men flørting og skryting. At han er i ett forhold på åttende året var ikke nevnt (vi er særboere). 
konfrontert hintende men han nekte for at han i det hele tatt snakker m andre på trening. Til jeg sa hva jeg hadde sjekket og visste.. Så han er nå sint på meg. Greit nok siden jeg rotet på tlf hans. Men jeg er også skuffet… dette har vært tema før også. 

Anonymkode: ffc71...3d1

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Bare lurer.tror mange slipper unna

Anonymkode: c53e1...508

Første var magefølelsen, mye prat om venninna. Så fortalte hennes venninne meg om det. 

Neste var samme, en kamerat av samboer fortalte meg det. 

Siste kom hjem med sugemerke på halsen. 

Så det er tre fine kjærester 

Anonymkode: 86a04...285

• Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Første var magefølelsen, mye prat om venninna. Så fortalte hennes venninne meg om det. 

Neste var samme, en kamerat av samboer fortalte meg det. 

Siste kom hjem med sugemerke på halsen. 

Så det er tre fine kjærester 

Og konfrontasjon på 1 var rett i ansiktet hans med fullt raseri.

Andre var jeg helt rolig å spurte om han ville fortsette å være sammen eller heller pusse opp hus med hun nye. For det var vist temaet mellom de, at hun var bedre på slikt enn meg. Han ble totalt sjokkert og knall rød i ansiktet. Jeg fortalte aldri hvordan jeg fant ut av det.

Siste så var det fullt raseri. 

• Liker 1
Skrevet

Bluetoothen i bilen min var koblet opp til flere ukjente kvinnenavn etter han hadde lånt den. Ingen av de jeg trodde da, ei heller henne han flyttet sammen med samme dag det ble slutt..

Anonymkode: fde07...444

• Hjerte 2
Skrevet

Hadde hatt en uggen følelse flere mnd, sjekket trusene hennes etter hun hadde lagt seg, full av sæd, ble kvalm og spydde, resultat brudd.

Anonymkode: fce54...f3a

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg skulle overraske han med mat på arbeidsplassen hans fordi han hadde jobbet så mye overtid, stakkars.. Der var det låst dør og slukket lys.. Hadde hatt en litt ullen følelse tidligere om en felles bekjent av oss, så jeg dro dit jeg tenkte de kunne være eventuelt. Og der satt han med tunga langt nedi halsen hennes... Responderte med et enormt sinne både mot han og henne, da hun visste meget godt at han ikke var singel, og hun visste godt hvem jeg var. Var så dum at jeg tilgav han et par uker senere, og tre år senere fant jeg ut at han nok en gang var utro ved å se på mobilen hans (begynte å kjenne igjen oppførselen fra første gangen). Avsluttet forholdet kort tid etter. 

Anonymkode: dc3b8...e27

• Liker 2
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...