AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #1 Skrevet 9. september 2022 hvis noen man kjenner har alt for dårlig råd, og aldri i verden kommer seg inn på bolig-markedet uten hjelp, og jeg ønsker å hjelpe dem ved å betale det eiendommen koster. da blir det selvfølgelig jeg som betale for det, men noen andre som kommer til å stå oppført som eier. Blir det noe spesielt man er nødt til å tenke på rundt noe sånn? Anonymkode: 284a6...1ad
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #2 Skrevet 9. september 2022 Nei hvis du vil gi bort et hus kan du gjøre det. Hvis du vil at huset skal stå på deg så må dere utforme en bruks og ansvarskontrakt. Skulle ønske flere med midler til det kunne være som deg. Har selv prøvd å komme meg inn på boligmarkedet i flere år og har ikke nubbesjans. For hver måned som går øker prisene enda mer.. Anonymkode: aea2e...2c4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #3 Skrevet 9. september 2022 Skal du kjøpe og så gi bort hus/leilighet så kan du det, men jeg ville gjort det gjennom advokat, så du har alt på det rene. Ikke at jeg ser problemer med et, bare så du har det formelle i orden. Du kan overføre bolig for 1 kr liksom. Men hva med deg og dine ev barn/fremtidige barn/barnebarn. Her blir det en arv du bare gir bort, noe du kan gjøre men ja.. Anonymkode: e0791...717
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå